دسته‌بندی نشده

قیمت و خرید بهترین دوربین مدار بسته خانگی 20 مورد چی چی چی | tizbincctv

از آنجا که این یک مسئله قابل حل قابل حل برای تجارت نظارت امنیتی دوربین مدار بسته است، ممکن است یک روش استاندارد شده بر اساس نرم افزار منبع باز و تلاش ها ضروری باشد. شرکت داهوا به عنوان تولید کننده تجهیزات دوربین مدار بسته از سال ۲۰۰۱ در چین فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت ارائه کننده راهکارهای دوربین مدار بسته در صنایع مختلف می باشد و با این هدف وارد بازار شده است، در حدود ۱۱۰۰۰ کارمند در ۱۶۰ کشور دنیا به مشتریان این شرکت خدمات می دهند. ۳۵ شرکت بزرگ و کوچک در دنیا به عنوان زیر مجموعه داهوا در قاره های آسیا ، اروپا ، آمریکا ، آفریقا و، اقیانوسیه و خاور میانه در حال فعالیت هستند که این نشان از جدیت این شرکت جهت دستیابی به بازارهای جهانی است. سبد کالای کامل ، کیفیت مناسب تصویر دوربین مدار بسته و همچنین قابل اطمینان و ثبات دوربین داهوا باعث شد تا این شرکت خیلی زود در بازار بین الملل رشد کرده و به رکوردهای فروش خوبی در سطح منطقه و جهانی دست یابد. در شبکه های بی سیم، برای فواصل کم تا سطح صد متر شما می توانید از شبکه های بی سیم وای فای (wi-fi) استفاده کنید.

http://atisflower.ir

اما قیمت بسیار بالای دوربین های برند اکسیس باعث شده مشتریان به برندهای دیگر همچون هایک ویژن و هایلوک به دلیل مناسب بودن کیفیت و قیمت، رجوع کنند. همچنین یکی از موارد دیگری که باید به آن توجه کرد این است که نصب دوربین مداربسته در پارکینگ ها باید به صورتی باشد که در انباری ها نیز مشخص شود و در نقطه کوری قرار داده نشود و وضوح تصویر نیز بالا باشد. دوربین مدار بسته های جدید بی سیم از انتقال تصویر دیجیتال به جای آنالوگ هایی که از سیم استفاده می کردند ، استفاده می کنند.شما باید نقاطی را پیدا کنید که کابل ها و سایر دستگاه ها بتوانند به وسیله سیم کشی با هم در ارتباط باشند. اما در نهایت، ممکن است احساس کنید که توسط هزینه های نصب سرقت شده اید. ضبط تصاویر در سیستم مدار بسته توسط هارد دیسک در دستگاه DVR-NVR صورت می گیرد.

همچنین واسه دیدن انواع این دوربین مدار بسته و اطلاع از قیمت دوربین مدار بسته اکسوم میتونین از طریق سایت دیجیرانو اقدام نمایید. خیلی ممنون از پستی که جهت معرفی دوربین مدار بسته ایرانی در سایتتون قرار دادین. بله این کار شدنی است، برای این کار باید تنظیمات مربوط به ایمیل در دستگاه را انجام داد. در قسمت تشخیص حرکت گزینه ارسال ایمیل و عکس را فعال کنید، سپس در تلگرام خود، Gmail Bot و ایمیل دریافت کننده آن را فعال نمایید تا بتوانید تصاویر دوربین مداربسته خود را بر روی تلگرام ببینید. تجهیزات مورد نیاز دوربین مداربسته شامل دوربین، دستگاه دی وی آر یا ان وی ار و کابل ارتباطی و…. که جهت خرید و مشاوره میتوانید با تیم پشتیبان شرکت دیجی رانو ارتباط بگیرید.

بهترین دوربین مداربسته برای منزل

ظرفیت مجله خبری دوربین مداربسته مورد نیاز باتوجه به تعداد دوربین ها ، حجم تصاویر گرفته شده(که متناسب با کیفیت افزایش می یابد)، مقدار ساعات تصاویر ضبط شده و تعداد روز های نگه داشتن آنها ، محاسبه می شود. یک هارد با ظرفیت یک ترابایت مناسب برای ذخیره تصاویر تا چهار دوربین می باشد. از طریق دوربین‌های شبکه می‌توان از امکانات پردازش تصویر بر روی تصاویر استفاده کرد. پردازش‌هایی که روی تصویر انجام می‌شود به مدل دوربین و شرکت سازندهٔ آن بستگی دارد. در صورت نصب یک دوربین تحت شبکه ، بدون پشتیبانی از ONVIF امکان اضافه کردن دوربین های از برند دیگر در همان شبکه وجود ندارد، لذا استفاده از دوربین هایی با پشتیبانی از پروتکل ONVIF از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

  • همان طور که می دانید دوربین مداربسته در اوایل تنها به ثبت تصاویر سیاه و سفید می پرداخت.
  • در صورت نبودباتری پشتیبانیا همانیو پی اس، دوربین های امنیتی در صورت قطع ناگهانی برق، خاموش می شوند.
  • از طریق دوربین‌های شبکه می‌توان از امکانات پردازش تصویر بر روی تصاویر استفاده کرد.
  • شرکت هایک ویژن از جمله بزرگترین تولید کنندگان سیستم های حفاظتی مطرح دنیا است که کشور چین صاحب امتیاز آن است.
  • EXIR تکنولوژی جدید ارائه شده از کمپانی هایک ویژن است که توانسته تحول بزرگی در دوربین­های دید در شب ایجاد کندEXIR نسل جدید IR ها است که توانسته نقاط ضعف دید در شب IR موجود در بازار را رفع کند.

دید در شب IR اولین تکنولوژی دید در شب دوربین مداربسته است که با به کار گیری LED های مادون قرمز در دوربین مداربسته می توانست در شب تصاویری را ثبت کند. چشم انسان تنها طیف مرئی را می بیند و توانایی دیدن نور مادون قرمز که خارج از گستره مرئی می باشد را ندارد. اما چیپ تصویر دوربین مداربسته به گونه ایی طراحی شده که قادر به شناسایی این نور بود و با استفاده از آن تصاویر را در شب و یا تاریکی مطلق به گونه ایی قابل قبول ثبت می کند.

دوربین مداربسته سیم کارت خور