دسته‌بندی نشده

بهترین دوربین مداربسته دید در شب بهترین دوربین مداربسته با قابلیت دید در شب | tizbincctv

به شما پیشنهاد می‌کنیم که یکی از انتخاب‌های خودتان را پاناسونیک در نظر بگیرید. اگر به دنبال فضایی بسیار امن در اطراف خود هستید، گزینه‌ای به نام “VIDEOCON” دارید که امروزه نام بزرگی در بخش نظارت است. همین‌طور این برند مخاطبان هدف خود را در سراسر جهان بسیار گسترده کرده است. تمامی حقوق مادی و معنوی محتوای موجود در این وبسایت متعلق به شرکت تارتن دژ آریانا است و هرگونه کپی برداری از آن غیر مجاز است.

  • مشاعات آپارتمانی شامل فضای مشترک بین همه ی ساکنین آپارتمان مانند پارکینگ، حیاط، آسانسور، راه پله و ورودی می شود.
  • برای رفع این مشکل باید صبر کنید تا شرکت تولید کننده دوربین های مداربسته شما سرورهای خودش رو به داخل کشور انتقال بده.
  • همچنین با توجه به این که اکثر سرقت هایی که اتفاق می افتد در زمان تاریکی هوا می باشد ویژگی دید در شب داشتن دوربین های مداربسته اهمیت بسیاری دارد این قابلیت به این معنی است که دوربین مداربسته تصاویر را در تاریکی هوا نیز ضبط نماید.
  • این بهترین دوربین مداربسته برای مغازه با وجود ابعاد کوچک، به دلیل برخورداری از لنز 3.63 میلی‌متری، حسگر قدرتمند CMOS و کاهش نویز دیجیتال 2D NR، قادر است به صورت 24 ساعته و با کیفیت بالا از مغازه شما فیلمبرداری کند.
  • 3D-DNR نوعی پیشرفته‌تر از این تکنولوژی است که نویزها را بطور خیلی موثرتر حتی در شرایطی که نور محیط کم است، از تصویر فیلتر می‌کند.
Zmodo طیف وسیعی از مجله خبری دوربین مداربسته‌های زنگ درب هوشمند، دوربین‌های مخصوص داخل ساختمان و دوربین‌های نظارت ضد آب و گرد و غبار هوا را برای نظارت DIY به فروش می‌رساند. دوربین های امنیتی Zmodo با قیمتی مقرون بصرفه سیستم امنیتی خوبی را ارائه می‌دهد. شرکت فناوران تصویر نوین از سال 1388 فعالیت خود را در زمینه فروش سیستم های نظارت تصویری و طراحی و اجرای شبکه های کامپیوتری آغاز نموده است و سایتی تحت عنوان tvtcam.com برای ارایه محصولات TVT در سال 1399 راه اندازی کرد. مجدااً توصیه می شود که دوربین مداربسته در ارتفاعی مناسب نصب شود تا از دستکاری توسط سارقین در امان باشد.

http://atisflower.ir

برخی از سازندگان دوربین مداربسته از جمله داهوا , مکسرون , تیاندی , هایک ویژن و . اقدام به ارائه تکنولوژی جدید جهت دید در شب بصورت رنگی نموده اند .دوربین های مداربسته ی که از این تکنولوژی بهره می برند را اصطلاحا استارلایت می نامند. اگر قصد افزایش امنیت مکانی اعم از مسکونی و تجاری را دارید، قطعا یکی از بهترین راه ها نصب دوربین مداربسته در آن قسمت است.

هارد اینترنال

دوربین مداربسته بوش را می توان در انواع کاربری های مسکونی، اداری، تجاری، آموزشگاه ها، اماکن عمومی، سیستم های حمل و نقل و … استفاده نمود. تقاضای فزاینده‌ای برای شرکت‌های دوربین‌های مداربسته وجود دارد که ویژگی‌هایی را در نظر بگیرند که به آنها اجازه می‌دهد یک امضای دیجیتالی را در حین ضبط فیلم، فریم به فریم، به فیلم اضافه کنند. این تضمین می کند که فیلم یک دوربین مداربسته خاص است و به هیچ وجه دستکاری یا اصلاح نشده است.

بهترین دوربین مدار بسته خانه هوشمند

این دوربین‌های مداربسته خانگی دارای دید در شب، صدای دو طرفه، سازگاری با الکسا و ضبط پیوسته اختیاری با کیفیت 720p HD هستند. Arlo دوربین‌های مناسبی برای زنگ درب، دوربین‌های داخلی و دوربین‌های فضای بازارائه می‌دهد. این دوربین مداربسته بیسیم با دید در شب، تمامی جزئیات را مثل پلاک ماشین و حتی رنگ‌ها را با دقت بالا به نمایش می‌گذارد. از دیگر نکات مهم در نصب دوربین مداربسته در پارکینگ، قابلیت دید در شب، تصاویر با وضوح بالا و WDR محسوب می شوند.

نقاط قوت دوربین مداربسته برند بوش