دسته‌بندی نشده

انواع مارک دوربین مداربسته: مارک ها و برندهای دوربین مدار بسته | tizbincctv

بکاپ گرفتن از دوربین مداربسته بسیار آسان است و خودتون می تونید انجام دهید. در قسمت Format نیز نوع فایل را انتخاب کنید و در پایان روی شروع پشتیبان کلیک کنید. برند یونی ویو سعی دارد با ارائه محصولات حرفه ای، پیشرفته و مطمئن در صنعت امنیت نظارتی، همواره حرفی برای گفتن داشته باشد. دوربین مداربسته سامسونگ توانست جزو اولین برند هایی باشد که به استاندارد های آی پی 67 و آی پی 66 دست پیدا کند که به واسطه آن مشتریان فراوانی را جذب خود کرد. تعداد اندکی از دوربین های مداربسته سامسونگ در بازار باقی مانده است و از اشکال های اصلی این برند ناموجود بودن آن در بازار است. از آن به بعد برند هنوها توانست دوربین مداربسته خود را با رند سامسونگ روانه بازار کند.

http://atisflower.irدر حدود ۱۱۰۰۰ کارمند در ۱۶۰ کشور دنیا به مشتریان این شرکت خدمات می دهند. ۳۵ شرکت بزرگ و کوچک در دنیا به عنوان زیر مجموعه داهوا در قاره های آسیا ، اروپا ، آمریکا ، آفریقا و، اقیانوسیه و خاور میانه در حال فعالیت هستند. سپاس از حمایت شما ، درباره برند مورد نظر شما تجربه ای نداشتیم ولی همه برندهای مطرح روزی ناشناخته بودن و با کیفیت و تداوم تولید و خدمات مناسب برند شده اند . اگر شما هم برندی را می‌شناسید که در بازار داخلی وجود دارد و تقاضای خوبی هم برای محصولات آن برند هست، حتماً در بخش نظرات برای ما ارسال کنید. انتخاب از یک برند ژاپنی برای اکثریت مردم جهان انتخابی عاقلانه خواهد بود. در سال 2002، داهوا اولین شرکتی در چین بود که یک ضبط کننده ویدئویی دیجیتالی یکپارچه هشت کاناله را راه‌اندازی کرد.

برند داهوآ، یکی از محبوب ترین برند های بین المللی

اگر واقعاً قصد دارید یک برند را برای خرید انتخاب کنید، ما در ابتدا به مشاء پیشنهاد می‌کنیم از مشاوره رایگان متخصصین ما در مجموعه نصب برتر کمک بگیرید. علاوه بر این، امکان تجزیه‌وتحلیل محتوای ویدیوی گرفته‌شده را فراهم می‌کند و هنگام شناسایی فعالیت مشکوک، به‌طور خودکار هشدارها را برای نظارت شبانه‌روزی به بخش‌های مراقبت انسانی افزایش می‌دهد. خط تولید، از دوربین‌ها و ضبط کننده های ویدیوی دیجیتال تا نرم‌افزارهای مدیریت ویدیو را شامل می‌شود.

برند های دوربین مداربسته ایرانی

در این مقاله ما به شما برند های پرفروش و پیشگام در توسعه تکنولوژی سیستم های نظارتی و امنیتی، را به ترتیب معرفی می کنیم. و دارا بودن این امر باعث طولانی بودن عمر دوربین های مداربسته شما است. هایک ویژن بیش از 30 شعبه داخلی در چین و 16 شرکت تابعه منطقه‌ای خارج از کشور در سرتاسر جهان را، برای دستیابی به حضور واقعی جهانی اداره می‌کند. هایک ویژن از زمان آغاز به کار خود در سال 2001، به‌سرعت به جایگاه پیشرو در بازار جهانی در صنعت امنیت دست‌یافته است.

  • این شرکت از طریق ارائه راهکارها و تجهیزات تحت شبکه به روز و حرفه ای در میان کاربران محبوبیت خود به دست آورده است و به همین دلیل جزء پیش رو ترین شرکت های تولید کننده این محصولات به شمار می آید.
  • از آن پس شرکت هانوها توانست دوربین‌های مداربسته خود را با اسم سامسونگ به فروش برساند.
  • دوربین FTD دارای انواع دوربین مداربسته FTD تحت شبکه، AHD و آنالوگ می باشد.
  • در ادامه به معرفی برخی از برندهای تجهیزات نظارتی تصویری و انواع مارک دوربین مداربسته موجود در بازار خواهیم پرداخت.
مجله خبری دوربین مداربسته ویو از تولید کنندگان و برند های معتبر حوزه ی دوربین مداربسته و سیستم حفاظتی امنیتی است که فعالیت خود را از سال 2011 – 1390 آغاز کرد. در این مقاله قصد داریم تا به بررسی و معرفی دوربین مداربسته ایرانی که توسط شرکت پارندسیستم با نام تجاری پرکسیس تولید و گارانتی میشود بپردازیم. یکی از پرفروش ترین و با کیفیت ترین دوربین های موجود در بازار برند داهوا می باشد .این برند که در اکثر کشور های دنیا که در حوزه ی دوربین مداربسته و امنیت نقش آفرینی می کنند کاربرد فراوانی دارد. برند پلکو یکی دیگر از برندهای معروف و البته قدیمی در زمینه تولید دوربین‌های مداربسته و تجهیزات نظارتی مکمل است. این شرکت در زمینه تولید دوربین‌های آی‌پی و آنالوگ به فعالیت اشتغال دارد.

یونی ویو