دسته‌بندی نشده

غذا ساز خانه بوش لوازم خانگی بوش | سناپویان

عملکرد پالس برای جلوگیری از ته نشین شدن مواد در زیر ظرف، عملکرد لحظه‌ای دستگاه برای خردکردن یخ و آسیاب کردن  و از عملکرد خودکار برای مخلوط کردن و هم زدن استفاده می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان ایمنی بالا و نشانگر LED برای روشن بودن محصول به اشاره کرد. هدف فروشگاه اینترنتی سبیلو همیشه صعود بر پله های ترقی و رضایت مشتری تا رسیدن به قله پیروزی بوده و است. حال نیز ما با استفاده از نکات قوت و ضعف فروشگاه اینترنتی سبیلو تا به حال و دیگر فروشگاه های اینترنتی سعی بر افزایش بهبود اوضاع و خاص بودنمان داریم.

غذا ساز بوش مدل MC812S844

شما میتوانید در روزهای گرم تابستان هر میوه ای که در دسترستان بود را در فریزر گذاشته تا یخ ببندد، و سپس با مخلوط کن غذاساز BOSCH MC812W620 یک اسموتی خنک درست بکنید. یا موادی مثل موز، خرما، شیر، گردو و… را با آن مخلوط بکنید و از خوردن یک معجون بی نظیر لذت ببرید. مخلوط کردن مواد غذایی، چرخ کردن گوشت، تهیه انواع دسر و سالاد ها، رنده کردن مواد غذایی و حلقه کردن سبزیجات، اشاره کرد.

  • شرکت بوش، با تمام تلاش برای تولید لوازم ریز آشپزخانه فعالیت می کند و تاکنون نیز توانسته است بهترین ها را به خانه و آشپزخانه شما هدیه دهد.
  • درپوش پارچ مخلوط کن برای امکان اضافه کردن مواد در حین کار، دارای یک روزنه است.
  • ولی با خرید دستگاه غذاساز چند کاره ی بوش مدل MC812W620 فقط نصف هزینه های خرید این وسایل را پرداخت میکنید.
  • دستگاه غذاساز چندکاره ی بوش مدل mc812w620 با داشتن پارچ مخلوط کن 1/5 لیتری امکان تهیه ی آب میوه و اسموتی های تازه را در منزل برایتان مهیا میکند.
  • غذاساز بوش مدل MC812M865 یکی از بهترین غذاساز بوش سال ۱۴۰۲ است.
ظرفیت پارچ مخلوط کن این غذاساز ۱ لیتر است و امکان تهیه ۴ تا ۵ لیوان نوشیدنی را به شما می دهد. این غذاساز ۵۰ کاره از سری Multi Talent 8 با توان ۱۲۵۰ وات یکی از دستگاه های چندکاره بی نظیر است. این مدل غذاساز بوش، دارای بیشترین ظرفیت کاسه بین غذاسازهای بوش را داراست.برای مشاهده قیمت و خرید این غذاساز بوش می توانید وارد لینک بالا شوید. در ژینال شما می توانید پرداخت های خود را به صورت آنلاین از طریق امن ترین درگاه های پرداخت سطح کشور انجام دهید. تمام وسایل آشپزخانه جهیزیه، لوازم خانگی برقی ، لپ تاپ استوک و لوازم جانبی و محصولات ضروری هر ایرانی در سبد کالا ژینال وجود دارد. و آخرین قطعه ی همراه غذاساز بوش BOSCH food processor model MC812W620، سری همزن (بالنی) است.

غذا ساز خانه بوش لوازم خانگی بوش | سناپویان که با کنترل پنل ولومی در چند سطح سرعت و عملکرد PULSE برای عملکردهای مختلف، قابل تنظیم میباشد. عملکرد های غذاساز مدل MC بوش شامل خردکن، مخلوط کن، رنده، آب پرتقال گیر، همزن و خمیرزن میباشد. مسلما با خرید وسیله های مجزا برای هر یک از این عملکردها باید هزینه ی بیشتری صرف بکنید. همچنین فضای نگهداری بیشتری هم به نسبت فضای اشغال شده توسط این غذاساز، لازم خواهید داشت. جنس بدنه ی اصلی غذاساز MC812W620 از پلاستیک مقاوم ABS، و به رنگ سفید میباشد. بدنه دارای پایه های مکشی برای جلوگیری از لرزش و لغزش دستگاه در حین روشن بودن میباشد.

غذاساز بوش مدل BOSCH MC812S734G

یکی از قابلیت های غذا ساز، تهیه انواع چیپس و لواشک های بسیار دلچسب است. با کمک خمیر می توانید به راحتی انواع نان و کیک و شیرینی های ایرانی و غیر ایرانی را در خانه تهیه نمایید. رنده کردن مواد غذایی با استفاده از رنده های دستی کار بسیار سخت و طاقت فرسا است، و بهتر از رنده کن های جدید استفاده نمایید.

توضیحات محصول