دسته‌بندی نشده

برند های برتر دوربین مداربسته کدام اند؟ کافه آموزشگاه | tizbincctv

هم اکنون این مجله خبری دوربین مداربسته با توجه به نیاز مشتری ها برای انجام پروژه های مختلف امنیتی طیف گسترده ای از محصولات را تولید میکند. از قابلیت‌های شاخص آن باید به توانایی کار در شب و روز، بزرگ‌نمایی مطلوب بدون افت کیفیت تصویر، قدرت بزرگ‌نمایی چند برابری بدون افت کیفیت، قابلیت تشخیص چهره، 180 یا 360 درجه بودن و…. سهولت در استفاده و ارایه طیف گسترده‌ای از دوربین‌های برای کاربردهای متوسط یا سطح بالا از ویژگی‌های شاخص دوربین‌های این برند هستند. سونی برای کسب‌وکارهای مختلف اقدام به ساخت دوربین‌های مختلفی کرده است.

هایلوک

هایولک نیز یکی از برندهای برتر دوربین مداربسته است که به لطف قیمت‌‌گذاری مناسب و به‌کارگیری مولفه‌های سخت‌افزاری با کیفیت در ساخت دوربین و دستگاه nvr و dvr هایلوک توانسته است نظر مساعد شرکت‌ها را به خود جلب کند. اگر دوربین با کیفیت پایین یا امکانات ضعیف را در مکان حساسی قرار دهید، درست مثل این است که هیچ دوربینی در محل نصب نکرده‌اید، زیرا تصاویر مطلوبی دریافت نمی‌کنید. زمانی یک دوربین، بهترین برند دوربین مداربسته است که بتواند تمامی فضاها را پوشش دهد. در این مقاله به انواع مارک دوربین مداربسته و برندهای دوربین های حفاظتی موجود در بازار ایران می پردازیم و بهترین مارک دوربین مداربسته موجود در بازار را که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند را معرفی میکنیم. یکی دیگر از بهترین برند های دوربین مداربسته ایرانی مجموعه کی دی تی است.

نقاط قوت دوربین مداربسته برند بوش

در این مقاله به همراه وجود بیش از 100 برند دوربین مداربسته در ایران خریداران را با چالش های زیادی رو به رو خواهد کرد. یکی از سوالات مطرح شده در این میان این است که کدام مارک دوربین مداربسته بهتر است. هایک ویژن را می توان به عنوان اولین مورد از بهترین برند های تولید کننده دوربین مداربسته شناسایی کرد. هایک ویژن یک شرکت چینی فعال در زمینه طراحی و ساخت انواع دوربین مداربسته به حساب می آید که خدمات و محصولاتش را با تعرفه های متنوعی در بازار عرضه می نماید. این برند که یکی از شناخته شده ترین برند های بین المللی به حساب می آید، نزدیک 20 سال سابقه داشته و محصولات متنوعی را در اختیار مشتریان قرار داده است.

  • همچنین در میان قوی ترین دوربین مداربسته دوربین های برند هایک ویژن خودنمایی می کنند.
  • بدون نظر، الان برای برندهای مورد تائید دوربین مداربسته و تجهیزات جانبی نظرت رو ثبت کن…
  • تمامی تولید این برند از کیفیت خوب و ویژگی های بسیار عالی برخوردار هستند.
  • رزولوشن دوربین های مداربسته در انواع مختلف 1، 2، 3، 4، 5 و 8 مگاپیکسل می باشد که مسلما هر چه کیفیت تصاویر بیشتر باشد دوربین دارای هزینه ای بالاتر خواهد بود.
  • به همین دلیل دوربین های مداربسته خارجی به اندازه دوربین های ایرانی توانایی دادن سرویس و پشتیبانی به مشتریان ایرانی را ندارند.

دوربین‌های متحرک که قابلیت چرخش 360 درجه در راستای افقی و 220 درجه در راستای عمودی، بزرگ‌نمایی سطح بالا و طراحی مکانیکی پیشرفته دارند. دوربین‌های حرارتی که قابلیت نظارت تمام وقت بر محیط در طول شب یا روز را می‌دهند و حتا در بدترین شرایط آب‌وهوایی نیز کیفیت مطلوبی دارند. خرید دوربین No name و یا با برند ساختگی بستگی به شرایط فروشنده و نصاب و کیفیت و گارانتی دوربین دارد.

از دیگر محصولات تولیدی این شرکت می توان به مدل های مختلف دستگاه NVR، انواع دستگاه Decoder و Incoder، دستگاه ذخیره ساز ، Client Software و …اشاره نمود. داهوآ سومین مورد از بهترین برند های تولید کننده دوربین مداربسته به حساب می آید. داهوآ یکی از قدیمی ترین شرکت های فعال در این زمینه است که سیستم های امنیتی و تصویری فوق العاده ای را ایجاد کرده. این برند همواره بر روی کیفیت نهایی محصولات خود حساسیت نشان داده و به دنبال ساخت بهترین محصولات موجود در بازار های داخلی ایران می باشد. لازم به ذکر است که محصولات تولیدی این برند همگی طول عمر بالایی داشته و شما با خیال راحت می توانید آنها را مورد استفاده قرار دهید. از زمان های گذشته تا به امروز سیستم نظارت و دوربین های شرکت سونی، بهترین برند دوربین مدار بسته به حساب می آیند.

http://atisflower.ir