دسته‌بندی نشده

قیمت دوربین مداربسته خرید دوربین مداربسته قیمت دوربین مدار بسته خرید دوربین مدار بسته | tizbincctv

در حالی که گوشه های تصویر به دلیل عدم پوشش دهی مناسب نور IR روشنایی یکنواختی نخواهند داشت. همان طور که ذکر شد ساختار مستطیلی LED ها در فناوری EXIR باعث پوشش دهی کامل و مناسب روشنایی در تمامی تصویر خواهد شد. برای مثال می تواند در حضور منابع نوری مختلف به خوبی با محیط تطابق پیدا کرده و عمل تجزیه و تفکیک نور سفید را انجام دهد که نتیجه آن تولید رنگ هایی زنده و طبیعی است. اگر دوربین در فضای داخلی ساختمان نصب شود، ارتفاع نصب چندان زیاد نخواهد بود.

  • چراکه تجربه آنها در صنعت نظارت و امنیت تصویری می‌تواند به شناسایی هرگونه حفره آسیب پذیر امنیتی که ممکن است در کسب و کار شما وجود داشته باشد کمک کند.
  • BLC مخفف کلمه back light compensation به معنی جبران نور زمینه می باشد در واقع این قابلیت وظیفه جبران و تنظیم میزان روشنایی نقاط مختلف تصویر را بر عهده دارد.
  • مشخص نبودن مکان لنز از ویژگی های خاص این دوربین است همچنین ظاهر زیبا و تنوع بالای مدل در این نوع دوربین محبوبیت آن را بالا برده است.
  • ولی در ادامه توضیحی مختصر از سه مدل نصب دوربین ارائه می دهیم تا با آن کمی آشنا شوید.
  • در فضایی که دوربین مداربسته قرار دارد به مراتب و به صورت آمار های قابل استناد نسبت به مکان هایی که دوربین های نظارتی وجود ندارد آمار جرم و بزه پایین می باشد.

برای خرید پک آماده دوربین نیز به صفحه پکیج دوربین مداربسته مراجعه کنید. در فروشگاه اینترنتی فرافن مارکت می‌توانید انواع دوربین مدار بسته باکیفیت از معتبرترین برندهای جهان را انتخاب و خریداری نمایید و در صورت نیاز به مشاوره فنی کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید. فرافن مارکت با سابقه و قدمت نزدیک به دو دهه فعالیت در زمینه فروش دوربین مداربسته، شما را در انتخاب بهترین دوربین مداربسته و مناسب ترین پکیج دوربین مداربسته یاری خواهد کرد. دوربین مدار بسته توربو اچ دی Turbo HD یکی از انواع دوربین های ویژه به شمار می رود که دو ویژگی مهم را با هم ترکیب کرده و محصولی را ارائه کرده است که کیفیت مگاپیکسلی را در بستر آنالوگ یا کواکسیال ارائه می دهد. به همین دلیل قیمت دوربین های توربو اچ دی نسبت به دوربین های تحت شبکه پایین تر آمده ولی در عین حال می توانند همان کیفیت را ارائه دهند. در یک دوربین مداربسته Turbo HD بخشی قرار دارد که سیگنال های HD را پردازش می کند.

دوربین مداربسته داهوا B2A21P

با وجود فناوری HDTVI با كیفیت و ارزان قیمت، حتی افراد در مناطق مسكونی رو به استفاده از چنین ابزاری آورده‌اند تا ضریب امنیتی محل خود را بالاتر ببرند. همانطور که از نامش برمی آید، دوربین های مداربسته HD کیفیت تصویر عالی را همراه با طیف گسترده ای از ویژگی ها ارائه می دهند که می تواند متناسب با نیازهای خاص شما باشد. بسته به نوع ساخت و مدل دوربین مداربسته دام، کیفیت و وضوح تصویر نیز متفاوت است.

دوربین بی سیم تحت شبکه 360 درجه مدل VR-V380

این مورد یکی از عوامل بسیار مهم در هنگام مجله خبری دوربین مداربسته دوربین مدار بسته می باشد و اکثر افراد از آن آگاهی ندارند. سابقه حضور یک برند در بازار و کیفیت ساخت دوربین مدار بسته آن، معمولاً یکی از عوامل اصلی تاثیر گذار در قیمت است و نیاز به توضیح خاصی ندارد. معمولاً برند های مطرح کیفیت خود را همچنان در سطح بالا نگه می دارند و البته قیمت بالاتری نیز دارند. علاوه بر این ها این دو مدل دوربین مداربسته در نحوه کابل کشی برق، امنیت ، زمان ذخیر سازی و دستگاه های ضبط کننده تفاوت دارند.

در واقع، در برابر حملات سایبری آسیب پذیر شده است و باعث توسعه به نام شبکه های بدون اعتماد شده است. بعضی از DVR های ارزان قیمت هم که از پاورهای 2 آمپر استفاده می کنند که نمی تواند 3 هارددیسک را پشتیبانی کنند و معمولا دچار مشکل تامین برق هستند. اما پی بردن به این مشکل برای کاربران سخت است و مشکل را اغلب از هارددیسکها می بینند. 3- سیستم نظارتی برای عملکرد بی وقفه، به هاردی نیاز دارد که در برابر گرما پایدارتر است و عملکرد بهتری دارد. در دوربین های قدیمی، نور IR به صورت یک ساختار دایره ای شکل که از ال ای دی های متعدد تابیده شده در اطراف لنز گرد آوری می شوند. این مسئله باعث می شود تا روشنایی تصویر بیش از حد در مرکز آن متمرکز شود.

http://atisflower.ir