دسته‌بندی نشده

قیمت دوربین منزل ️خرید دوربین مداربسته خانگی کوچک مخفی بیسیم چرخشی | tizbincctv

در گذشته بالاترین کیفیت که روانه بازار می‌شود ۲ مگاپیکسل بود اما امروزه با لطف شرکت های چینی می توانید دوربین های ۳ مگاپیکسل ، ۴ مگاپیکسل ، ۵ مگاپیکسل مونتاژ می شوند . معمولاً دستگاه های DVR و NVR معمولی و پرفروش موجود در بازار کیفیت ضبط تصویری بین 1.3 الی 2 مگاپیکسل دارند. حتما این روزها با دوربین‌های مداربسته زیادی در ورودی منازل روبه‌رو شده‌اید، وجود این گونه دوربین‌ها از سرقت‌های احتمالی، مزاحمت‌ها و … جلوگیری می‌کند زیرا با ضبط فیلم چهره اشخاص دیگر جای هیچ شک و شبهه‌ای باقی نمی‌ماند. از دوربین‌های مداربسته در 99 درصد مغازه‌ها نیز بهره‌مند می‌شوند و با این کار امنیت کالاها و پرسنل خود را تضمین می‌کنند.

  • دوربین بدنه پلاستیکی معمولا در فضاهای داخلی نصب می شوند و با توجه به بکار گیری پلاستیک از لحاظ قیمت دوربین مدار بسته جز دوربین های ارزان قیمت به شمار می آید.
  • در محل قرار گیری انبار ها نیز از یک یا چند دوربین مداربسته با زاویه پوشش دهی واید استفاده نمایید.
  • دوربین مدار بسته مخفی از نقطه نظر ساختار کلی به 2 نوع دوربین تکی و دوربین به همراه DVR ویا NVR تقسیم می شود.
  • در ادامه محصولات دوربین مدار بسته دید در شب رنگی ، دوربین های دید در شب تمام رنگی یا Full Color به عرصه محصولات نظارت تصویری و سیستم مدار بسته معرفی شدند.
  • برخی از سازندگان دوربین مداربسته از جمله داهوا , مکسرون , تیاندی , هایک ویژن و .

اکثر دوربین های مدار بسته در فضای باز مانند حیاط، ایوان، بالای درها و یا در فضای پارکینگ نصب می شود و به راحتی در معرض دائمی عناصر مختلف چون باد، باران، خاک و غیره قرار می گیرند. دوربین هایی که نمی توانند باران یا باد شدید را تحمل کنند نمی توانند مناسب شما باشند. مناسب است قبل از خرید بررسی کنید و به دنبال دوربینی باشید که بتوانند فرسودگی و فرسایش آب و هوا را کنترل کنند. لیست قیمت دوربین مداربسته به همراه جزئیات فنی و گارانتی معتبر و قانونی در سایت دوربین مال موجود است؛ برای خرید دوربین مداربسته با کارشناسان دوربین مداربسته دوربین مال تماس بگیرید.

دوربین مداربسته آنالوگ هایلوک مدل THC-B120-MS

علاوه بر این تولیدکنندگان و وارد کنندگان نیز می‌توانند با پیوستن به دیگر تامین کنندگان در ویترین نت ، محصولات خود را از طریق این بازار آنلاین B2Bبه فروش برسانند. همه ی دوربین های مداربسته بی سیم مبتنی بر IP نیستند و برخی از دوربین های بی سیم می توانند از حالت های جایگزین انتقال بی سیم استفاده کنند و انعطاف پذیری بالایی در نصب داشته باشند. دوربین های وریفوکال یا متغیر به گونه ای طراحی شده اند که بدون از دست دادن فوکوس بر روی تصویر بزرگ نمایی و کوچک نمایی می شوند. دوربین های وریفوکال عموما دوربین های مداربسته با دو لنز ثابت و متغیر هستند. این نوع دوربین ها زاویه های مختلفی چون 80 و 90 درجه دارند و زاویه های دوربین با سایز لنز و به صورت عدد مشخص می شود.

انواع دوربین مداربسته بر اساس شکل و فرم ظاهری

یکی از مهمترین نکات در هنگام مجله خبری دوربین مداربسته دوربین مداربسته وضوح تصویر و یا وضوح فیلم ضبط شده است. اگر ضبط ویدیو ها تار باشد و چهره قابل شناسایی نباشد دوربین های امنیتی هیچ گونه فایده ای نمی توانند داشته باشند. اما همچنان می توانید دوربین های نظارتی را خریداری کنید که با 1080p یا 720p ویدیو ضبط می کنند و کیفیت های ضبط ویدیو کمتر از این ها می تواند استانداردهای لازم را نداشته باشد و بسیار مبهم باشد. ضبط رنگی یکی از مواردی است که باید در نظر گرفته شود و هر چه میزان رزولوشن بالاتر باشد اندازه فایل نیز بزرگتر است. به همین جهت است که برخی افرای دوربین هایی با کیفیت 4K دریافت می کنند و حسگرهای حرکتی برای صرفه جویی در فضا را فعال می کنند.

پکیج دوربین AHD

در حقیقت دلایل پرش تصویر دوربین مدار بسته به عوامل مختلفی مربوط می‌‌شود که می‌‌توان به نوسان ولتاژ، تابش نور به صورت مستقیم به دوربین … قوانین نصب دوربین مداربسته در راهرو و کوچه و درب واحدها و پارکینگهای اختصاصی چیست؟ آیا نصب دوربین در مشاعات جرم است؟یا اینکه با هزینه … امروزه هایك ویژن در دو دسته كلی پرفروش دوربین‌های خود را در اختیار می‌گذارد. دوربین‌ مدار بسته توربو HD سازگار با سیستم آنالوگ و دستگاه‌های DVR كه قیمت بسیار مناسبی در نسبت با خدماتی كه ارائه می‌دهد، برخوردار است. اساساً برای افزایش حفاظ امنیتی خود، دوربین‌ مدار بسته به كمك شما خواهد آمد.

http://atisflower.ir