دسته‌بندی نشده

خرید و فروش عمده دوربین مداربسته-استعلام قیمت از تامین کنندگان ویترین نت | tizbincctv

همچنین سیستم آنالوگ مسئول کنترل تمامی قابلیت های داخلی دوربین از جمله تشخیص حرکت، زمان بندی، اعلان ها و غیره است. امروزه اکثر دوربین های مدار بسته دارای دید در شب هستند و داشتن این قابلیت آپشن خاصی به شمار نمی آید که بخواهید به آن توجه نمایید. نصب دوربین مدار بسته علاوه بر حفظ امنیت و پیگیری هر گونه جرم، باعث می شود که سارقین و مجرمین از آن محل دوری کنند.

  • لذا هر لحظه که شما از سایت بازدید کنید جدیدترین لیست قیمت ها را مشاهده خواهید کرد.
  • این شرکت ارائه کننده راهکارهای دوربین مدار بسته در صنایع مختلف می باشد و با این هدف وارد بازار شده است، در حدود ۱۱۰۰۰ کارمند در ۱۶۰ کشور دنیا به مشتریان این شرکت خدمات می دهند.
  • دوربین مدار بسته تحت شبکه به شما این امکان را می دهد که از طریق اینترنت، به صورت آنلاین تصاویر را دریافت و مشاهده و یا ارسال کنید.

مجله خبری دوربین مداربسته های مداربسته روز و شب قابلیت کارکرد در هر نوع محیطی با نور معمولی و نور کم را دارند. این سیستم دوربین مداربسته نیازب به نورپردازی مادون قرمز را ندارند و می توانند ویدیوهای واضحی را در شرایط روشن و تاریک ضبظ کنند. این نوع دوربین ها بهترین برای نظارت در فضای باز هستند در صورتی که دوربین های مداربسته مادون قرمز نمی توانند عملکرد مناسبی داشته باشند. دوربین های روز و شب محدوده دینامیکی گسترده ای برای عملکرد در شرایط مختلف مانند تابش خیره کننده، نور مستقیم خوردشید، انعکاس و نور پس زمینه قویرا در هر زمان دارند. قیمت دوربین مدار بسته در سایت دوربین مال به روز شده است تا به راحتی آن را به سبد خرید خود اضافه کنید، اما خرید دوربین مداربسته از طریق مراجعه به فروشگاه حضوری، خرید دوربین مداربسته به صورت تلفنی و ثبت سفارش داخل سایت امکان پذیر است.

دوربین مینی اسپید دام سیم کارتی v380 مدل P20 ا 4g Sim Card IP Camera Outdoor Ptz CCTV

یکی دیگر از فاکتور ها بر قیمت دوربین مدار بسته پوشش دهی تصاویر به صورت کلی و در شب به هنگام نور کم می باشد. استار لایت جزو به روز ترین قابلیت های به کار رفته در دوربین مدار بسته است که می تواند در کمترین میزان نور تصاویر شب را به صورت رنگی پردازش کند. قیمت دوربین مداربسته با قابلییت استارلایت بیشتر از سایر انواع دوربین مداربسته دید در شب می باشد؛ همینطور این دوربین مداربسته به تعداد محدود در بازار ایران موجود است؛ برای خرید دوربین مدار بسته استارلایت آن را در بین دوربین داهوا جستجو کنید.

دوربین مداربسته سیم کارتی چرخشی بیسیم(وایفای)v380 ا mini spead dom ptz camera 4g v380

دوربین مداربسته آی پی تحت شبکه در دو نوع بی سیم و با سیم تولید می شود و دارای کیفیت تصویر بالاتری نسبت به دوربین های آنالوگ هستند و قاعدتا قیمت دوربین مداربسته تحت شبکه از قیمت دوربین مداربسته آنالوگ بالاتر است. اتصال این دوربین ها از طریق کابل شبکه می باشد و در برخی مدل های این دوربین ها امکان انتقال همزمان صدا و تصویر وجود دارد. تصاویر دوربین های مداربسته آی پی را می توانید در هر مکان و زمانی که باشید از طریق اینترنت به صورت زنده مشاهده کنید.

نور لازم در این مدل از دوربین مداربسته توسط LED های به کار رفته دور لنز تولید می شود. خروجی تصاویر دوربین مدار بسته در ابتدای تولید سیاه و سفید بود اما به مرور با جایگذین کردن LED های نور گرم خروجی تصاویر دوربین مداربسته به صورت رنگی شد. در ادامه تعدادی از دید در شب های به کار رفته در دوربین مدار بسته را توضیح خواهیم داد تا با خروجی تصویر و رنج قیمتی آن ها بیشتر آشنا شوید. کیانام ارتباط با توجه به احترامی که برای مشتریان خود قائل است، سیستم مشاوره رایگان تلفنی و چتی را برای کاربران خود فراهم کرده است.

http://atisflower.ir