اخبار دوربین مداربسته

پس از به‌روزرسانی مرکز فرماندهی گالاگر، نشان‌های کارمند در کیف پول اپل موجود است


کیف پول اپل اکنون از نشان‌های کارمند مدیریت شده در مرکز فرماندهی جدید Gallagher نسخه 9.10 پشتیبانی می‌کند. سکو.

نشان‌های کارمند در کیف پول اپل اکنون می‌توانند به طور کامل با مرکز فرماندهی گالاگر ادغام شوند، و به مشتریان اجازه می‌دهد تا اعتبارنامه‌های دسترسی را برای کارمندان خود با ارائه درون برنامه‌ای از طریق برنامه اتصال تلفن همراه گالاگر، صادر و مدیریت کنند.

هنگامی که یک کارمند نشان خود را به کیف پول اپل اضافه می کند، می تواند آیفون یا ساعت اپل خود را نزدیک یک خواننده دارای NFC نگه دارد تا قفل درهای دفتر را باز کند. این کار نیاز به باز کردن یک برنامه یا ارائه کارت دسترسی پلاستیکی سنتی را از بین می‌برد. کارمندانی که نیاز به شارژ کردن تلفن خود دارند همچنان می‌توانند از دستگاه خود برای دسترسی به دفتر یا مناطق رفاهی خود با Power Reserve استفاده کنند.

مردیث پالمر، مدیر بخش امنیت گالاگر، می گوید: «در حالی که نیازهای در حال رشد مشتریان خود را می پذیریم، دائماً به دنبال راه هایی برای گسترش قابلیت های اعتبارنامه های موجود و اضافه کردن پشتیبانی برای اعتبارنامه های جدید هستیم. “کاربران راه حل های امنیتی به طور فزاینده ای انتظار دارند که تجربه دسترسی آنها یکپارچه باشد و از فناوری های بومی ساخته شده در دستگاه هایی که هر روز استفاده می کنند استفاده کنند. پشتیبانی از نشان های کارمند در کیف پول اپل، تجربه دسترسی آسان، ایمن و خصوصی را برای کاربران آیفون و اپل واچ فراهم می کند.

کارمندان می توانند نشان کارمند خود را پس از راه اندازی و تهیه اولیه از طریق برنامه Mobile Connect Gallagher به Apple Wallet اضافه کنند. پس از اضافه شدن، نشان به آنها امکان دسترسی به ساختمان اداری، فضای اداری و فضاهای رفاهی مشترک را می دهد. برخلاف کارت‌های فیزیکی، زمان انتظاری برای ساخت اعتبار و دسترسی برای کارمندان جدید وجود ندارد.

نشان‌ها در دستگاه کارمند ذخیره می‌شوند، به این معنی که اپل مکان‌هایی را که کارمندان به آن دسترسی دارند را نمی‌بیند. اگر آیفون یا اپل واچ کارمندی در محل قرار نگرفته باشد، مالک می‌تواند فوراً از برنامه Find My برای قفل کردن دستگاه و کمک به مکان یابی آن استفاده کند.

نشان‌های کارمند در کیف پول اپل برای مشتریان تایید شده گالاگر در ایالات متحده در دسترس است و به زودی در دسترس قرار خواهد گرفت. نشان کارمند در کیف پول اپل نیز برای 700 کارمند مقر گالاگر در همیلتون نیوزلند در دسترس قرار گرفته است و در سراسر دفاتر جهانی گالاگر منتشر خواهد شد.





منبع