دسته‌بندی نشده

قیمت دوربین مداربسته ⭐️ خرید دوربین مدار بسته ⭐️ دیدنگار | tizbincctv

در فرایند انتخاب محصول و خدمات مورد نیاز انسان همیشه چندین عامل مهم وجود دارند که تعیین کننده و تاثیر گذار بر تصمیم نهایی هستند. نرخ، کیفیت، سرعت در ارائه خدمات و برخورد و پاسخگویی مناسب و… مسلما از مهمترین عوامل برای تصمیم گیری و اقدام به تهیه برای مشتریان است. به زبان ساده، این یک زنگ در است که دارای دوربین فیلمبرداری با بسیاری از ویژگی های شگفت انگیز است. و ویژگی یکپارچه سازی امکان اتصال با تلفن های هوشمند، تلویزیون ها یا سایر دستگاه های هوشمند مانند الکسا را فراهم می کند. دوربین های تحت شبکه برای کسانی که به طور مداوم در حال حرکت هستند عالی هستند.

  • 5- جریان برق مورد نیاز برای شروع به کار هارد کامپیوتری 3.2 آمپر تا 8 آمپر است، در حالیکه میزان مورد نیاز برای هارد نظارتی فقط 2 آمپر میباشد.
  • در ادامه ضمن توضیح انواع و کاربردهای دوربین مداربسته به تفصیل این سیستم امنیتی را شرح خواهیم داد.
  • علاوه بر اینكه می‌توانید بعد از اتفاق، آن را پیگیری كنید، با وجود دوربین مداربسته موجب پیشگیری از اتفاق ناگوار نظیر دزدی خواهید شد.
  • اما دوربین های مداربسته این توانایی را ندارند و اغلب در تشخیص گرید رنگ سفید دچار مشکل می شوند و در بسیاری از مواقع نیز آن را در غالب رنگ های دیگر اعم از سبز، نارنجی و آبی نمایش می دهند.
  • دوربین مدار بسته بولت قابلیت گردش ندارد ولی در عوض می تواند فواصل طولانی را پوشش دهد.
  • برای تغذیه دوربین مداربسته AHD نیز می توان از یک آداپتور کنار دوربین و یا یک سوئیچ POE استفاده کرد.

این دوربین مداربسته با ارائه یک تصویر کلی و یک پارچه از فضای یک اتاق متوسط به خوبی زوایای اتاق را پوشش می دهدد؛ به عبارتی دیگر با وجود دوربین مدار بسته پانوراما دیگر نیاز به چند دوربین مداربسته برای پوشش دهی تمام زوایای اتاق نیست. این دوربین مداربسته از قرار دادن چند لنز دوربین مداربسته در کنار هم ساخته شده است تا تصویری پانورامیک خارج شود. دوربین‌های دیگری نیز وجود دارند كه می‌توان به انواع چرخشی اشاره‌ای داشت كه قابلیت كنترل بیش‌تری را برای مانیتورینگ فراهم می‌كند.

دوربین مداربسته باغ

دوربین های پرستار نیز در محل کسب و کار پرکاربردند و از این دوربین ها برای نظارت بر کارکنان استفاده می کنند و این امر زمانی به کار می آید که یک کسب و کار به صورت شبانه روزی کار می کند و نیاز به نظارت دارد. از زمانی كه اولین دوربین مدار بسته در سال ۱۹۴۰ توسط والتر بروش اختراع شد، این فناوری روز به روز در حال توسعه است و افراد مختلفی به استفاده از آن روی آورده‌اند. از كاربری‌های پلیسی و نظامی گرفته تا نصب برای كنترل ترافیك و نظارت‌های نامحسوس برای اماكنی كه مدنظر ما است. همچنین برخی كارفرماها برای نظارت بر كاركنان خود از این دوربین‌ها بهره‌مند می‌شوند.

اجزای پک کامل دوربین مدار بسته

امروزه علاوه بر برند های خارجی، تولید کنندگان داخلی دوربین های باکیفیتی را تحت عنوان دوربین مداربسته ایرانی تولید کرده اند. از دیگر اماکنی که به دلیل وجود سرمایه زیاد از دوربین مداربسته استفاده می کنند، می توان به طلافروشی ها اشاره کرد. از این طریق به راحتی احتمال سرقت را کاهش داده و از دارایی خود محافظت می کنند. یکی از مهم‌ترین عواملی که باید در هنگام خرید یک سیستم امنیتی مدار بسته در نظر بگیرید فضای ذخیره سازی یا هارد است. تمام ضبط کننده‌ ها یا رکوردر ها برای ذخیره سازی فیلم ‌های ضبط‌شده به هارد دیسک نیازمند هستند.

البته در سال های اخیر با مجله خبری دوربین مداربسته به پیشرفت تکنولوژی در زمینه دوربین مداربسته حالت های هوشمند مثل تشخیص چهره نیز به این حالت ها اضافه شده است. برای دوربین وریفوکال به صورت دستی 2 پیچ وجود دارد که پیچ اول فاصله کانونی را در دوربین مدار بسته تنظیم می کند و پیچ دوم نسبت به فاصله کانونی تنظیم شده تصویر دوربین را فوکوس می کند. معوملا از دوربین های امنیتی و نظارتی متحرک PTZ اسپید دام در فضاهای باز استفاده می شود و می توان نقاطی را به صورت اتوماتیک برای جهت دوربین در سیستم دوربین های نظارتی تعریف کرد. با توجه به ظاهری و عملکردی که دوربین پینهول دارا می باشد باید در مکان های داخلی و سرپوشیده استفاده شود و می توان این دوربین مداربسته پینهول را به صورت مخفی استفاده کرد. دوربین مدار بسته با نقش حفاظتی و امنیتی که دارد می تواند در زمان رویداد و پیشامد در پیگیری فرد یا افراد خاطی و همچنین پیشگیری اتفاق های آتی جلوگیری نماید. شما می توانید نسبت به بودجه ای که می خواهید دوربین مداربسته تهیه کنید با کارشناسان کارپیما در میان بگذارید تا بهترین پیشنهاد را به شما بدهند .

http://atisflower.ir