دسته‌بندی نشده

قیمت دوربین مداربسته نصب دوربین مداربسته دوربین مارکت | tizbincctv

به همراه خرید دوربین مداربسته یک دستگاه ذخیره سازی به همراه تجهیزات جانبی آن نیاز است. تفاوت دوربین مدار بسته AHD و دوربین مداربسته آنالوگ در ضبط کیفیت تصاویر آن ها است. دوربین مداربسته آنالوگ در بهترین حالت تصاویر را با کیفیت 960H ضبط می کند، در حالی که با نصب یک دوربین مدار بسته AHD کیفیت تصاویر حداقل 720 پیکسل خواهد بود. این دوربین مدار بسته در مقایسه با دوربین آنالوگ کیفیت تصاویر را سه برابر می کند، که حداکثر کیفیت تصاویر تا 2 مگاپیکسل خواهد بود. دوربین مدار بسته بعدی فقط توسط شرکت داهوا تولید شده است که کابل کشی آن بر بستر کواکسیال است.

  • دوربین آپارتمان یک راه حل امنیتی موفق برای آپارتمان ها و مجتمع های مسکونی می باشد.
  • یا ساده‌تر بگویم شما با ثبت نام در سرور مربوط و ثبت شماره سریال دستگاه dvr بدون نیاز به آی پی استاتیک و یا ایجاد تغییرات در مودم خود با اتصال کابل شبکه به dvr یا متصل کردن سیم کارت به دستگاه خود امکان ارتباط و انتقال تصویر را دارید.
  • خرید دوربین مداربسته به مانند هر نوع تجهزات دیگری نیازمند رعایت نکاتی است که باید در نظر بگیرید.
  • بسیاری از دوربین های مداربسته در بالانس رنگ سفید در تصویر اغلب دچار اشتباه می گردند، علی الخصوص اگر تصویر با یک رنگ غالب احاطه شده باشد و یا اینکه هیچ نور سفیدی با منبع طبیعی در محیط وجود نداشته باشد.

کارپیما با سال ها تجربه در صنعت سیستم های امنیتی و نظارتی و با داشتن نمایندگی برند های معتبر داهوا ، هایک ویژن ، یوشیتا و … توانسته تا بزرگترین هایپر سیستم های امنیتی و نظارتی در سراسر کشور شود . و با بیش از 400 مدل تنوع در دوربین های مداربسته هم اکنون جز برترین فروشگاه های اینترنتی در این حوزه می باشد. مراحل نصب و راه‌اندازی دوربین مدار بسته اچ دی سی وی آی همانند سایر دوربین‌های مداربسته آنالوگ قدیمی ساده و بدون ایجاد تغییر در ساختار آن صورت می‌گیرد. یعنی دوربین مداربسته در نقش فرستنده و تجهیزات ضبط مانند دی وی آر مابین دوربین و گیرنده قرار می‌گیرند. به طور خلاصه، تکنولوژی Starlight در دوربین های دوربین مدار بسته دوربین را قادر می سازد تا یک تصویر رنگی را در شرایط کم نور در اختیار شما قرار دهد. این به این معنی است که در اوایل شب هنگامی که خورشید شروع به تنظیم یک دوربین مدار بسته Starlight می کند، هنوز یک تصویر رنگی تولید می کند در حالی که دوربین های IR آن مادون قرمز را روشن کرده و تصاویری از دید در شب با نور سفید را تولید می کنند.

انتقال تصویر بدون اینترنت

از مکان هایی مانند خانه گرفته تا مکان های عمومی همگی برای ارتقا سطح ایمنی محیط به دوربین مداربسته و سایر تجهیزات امنیتی نیازمندند. بعضی دوربین های مدار بسته تنها وقتی حرکتی را در محیط تشخیص دهند شروع به ضبط تصویر می‌کنند. ضبط تصویر تنها زمانی که شخصی در محیط نصب دوربین مداربسته وجود دارد، باعث صرفه‌جویی فراوان در فضای ذخیره‌سازی و انرژی می‌شود. دوربین پین هول قابلیت دید در شب ندارد، بنابراین برای محیط های کوچک و با شرایط نوری مطلوب مناسب است.

تجهیزات جانبی و سایر هزینه ها

نوع مجله خبری دوربین مداربستهگری از دوربین دام، دوربین تورت است که بجز شکل ظاهری تفاوت چندانی بین آنها وجود ندارد. در واقع اکثر دوربین های دام دارای یک حفاظ یا کاور شیشه ای برای محافظت از لنز دوربین هستند و این در صورتی است که دوربین دام تورت فاقد این کاور است. انتخابی با هر کیفیتی صدا دار می باشد یا خیر که همین موضوع در هنگام هارد سیستم می تواند موثر باشد. مورد اول انتخاب نادرست کاربران است که به دلیل عدم داشتن اطلاعات فنی در مورد انتخاب صحیح نوع هاردی که باید برای دستگاه ذخیره ساز خود داشته باشند اغلب باعث می شود که هارد مذکور باعث سوختگی شود. 6- پردازش اطلاعات در سیستم نظارتی به صورت بی وقفه و دائمی صورت میگیرد، برای وقوع این امر هارد باید بتواند بین خواندن و نوشتن متناوبا عمل کند.

پس از به روزرسانی امنیتی دستگاه ها ، اکثر محصولات DVR / NVR اکنون نمی توانند از طریق روش شبکه مانند دستور telnet هک شوند. اگر نمی توانید روش دستیابی را پیدا کنید ، دستگاه شما بی فایده خواهد بود. یک WDR بالا مانند 120DB، دوربین مدار بسته را قادر می‌سازد عکس‌هایی با تناسب سطح روشنایی بهتری بگیرد. با توجه به محدودیت زیاد سرعت اینترنت در ایران استفاده از شبکه های داخلی برای ایجاد انتقال تصویر بسیار مناسب خواهد بود. از طرفی شما با وجود هزینه های اولیه بالا هزینه های دوره ای خود را به شدت کاهش داده و همچنین سرعت انتقال تصاویر هم برای شما به شدت زیاد خواهد شد. دوربین های مداربسته لامپی از نظر ظاهری همانند یک لامپ می مانند و در سرپیچ به جای لامپ بسته می شوند و برق خود را از سرپیچ لامپ که همان برق شهری است تامین می کنند.

http://atisflower.ir