دسته‌بندی نشده

دوربین مداربسته خرید دوربین مدار بسته دوربین مال | tizbincctv

این سیستم را می توان با استفاده از برنامه های دوربین امنیتی سازگار به آیفون، اندروید، رایانه شخصی یا لپ تاپ شما متصل کرد. علاوه بر این، می‌توانید روی یک NVR جداگانه (ضبط‌کننده ویدیوی شبکه) سرمایه‌گذاری کنید تا تمام فیلم‌های آرشیو شده را در آنجا ذخیره کنید. به همین دلیل است که راه اندازی یک سیستم دوربین مدار بسته IP با هزینه نگهداری کمتر بسیار مقرون به صرفه تر است. در دوربین مداربسته دام با لنز وریفوکال یا متغیر امکان تنظیم میدان دید (فاصله کانونی لنز) دوربین بصورت دستی هنگام نصب وجود دارد.

  • این نویزهای موجود در محیط توسط دوربین های مداربسته، همراه با تصویربرداری دریافت شده و باعث می‌شود عکس‌ها یا فیلم‌ها برفکی و تار شوند.
  • در انتخاب نوع دوربین مداربسته برای فضای پارکینگ حتما از دوربین های دام استفاده نمایید زیرا سقف پارکینگ ها معمولا کوتاه بوده و در صورت استفاده از دوربین مداربسته بالت امکان دسترسی و تغییر جهت دوربین امکان پذیر می باشد.
  • در متراژ های بالا نوع و قیمت کابل تاثیر خیلی زیادی بر قیمت کل سیستم خواهد داشت.
  • با این حال، با توجه به سطح امنیتی که دریافت می کنید، آنها کاملاً برای خانه و تجارت شما ارزش دارند.
  • بعنوان مثال به کار گیری دوربین های نظارتی و امنیتی در خط تولید یک کار خانه می تواند علاوه بر اینکه خطای انسانی را کاهش می دهد، نظارت بر تولید به صورت جامع و با هزینه بسیار کمتری با خرید و قیمت دوربین مداربسته صورت می گیرد.

به این ترتیب امکان برداشت، ضبط و ارسال تصاویر HD و Full HD در بستر کم هزینه کواکسال (کواکسیال)، با کمترین پیچیدگی میسر شد. توجه نمایید اگر نویز از نوع مغناطیسی ، که معمولا خود را به صورت موج هایی در تصویر نشان می دهد باشد ، تکنولوژی DNR تاثیری در حذف و کاهش آن نخواهد داشت. ایراد این قابلیت داشتن تصاویری تار و بلور شده از اجسام خواهد بود که در حین کاهش نویز تصویر صورت می گیرد. دو نوع DNR وجود دارد که شامل 2DNR (DNR دو بعدی) و 3DNR (DNR سه بعدی) خواهد بود. در مدل DNR سه بعدی علاوه بر پردازش مجزا بر روی فریم و تصویر، بصورت دسته ای نیز روی کل فریمها در پایان هر سیکل، پردازشی مجزا صورت می پذیرد. کاهش نویز دیجیتال در اصل یک تکنیک پردازش تصاویر است که سعی می نماید با حذف نویز، کیفیت تصاویر را بالا برده و مصرف پهنای باند را در پروسه انکدینگ کاهش دهد.

فاکتورهای مهم در قیمت دوربین مداربسته

با کمک این مجله خبری دوربین مداربسته امکان ضبط، پخش و انتقال تصاویر برای شما فراهم می شود. دوربین مداربسته داهوا DH-HAC-HDBW1220RP-VF – دارای سنسور 2.9 اینچیِ CMOS – دارای دید در شب 30 متری هوشمند – دارای لنز وری فوکال 2.7mm~12mm – دارای رزولوشن تصویری 2 مگاپیکسل – مجهز به بدنه آلومینیومی ضد آب با استاندارد… با افزایش تعداد جرایم و فعالیت های ضد اجتماعی در عصر مدرن، امنیت افراد از اهمیت بالایی برخوردار است. دوربین های مداربسته می توانند در این امر به ما کمک کنند و با دانستن این که از این طریق تحت نظر هستیم و احساس امنیت می کنیم. بهتر است اگر قصد خرید یک دوربین مدار بسته برای خانه یا محل کار خود دارید یکی از آن ها را تهیه کنید و از خود بپرسید که چه نوع دوربین مداربسته ای را باید بخرم؟ این مطلب می تواند به شما در درک درست و تصمیم گیری بهتر کمک کند.

قابلیت و تکنولوژی های دوربینهای مداربسته

تارتن دژ در هر فصل از سال جشنواره هایی را برای هر کدام از برندهای خود برگزار می کند. برای آگاهی از تخفیفات جشنواره می توانید با واحد فروش مجموعه تماس بگیرید. این دوربین‌ها سال‌های طولانی می تواند تصاویر و برای شما ذخیره کنند اما با مرور زمان و گذشت سالها کیفیت تصویر هم پایین خواهد آمد. 1) دوربین دام که به صورت گنبدی شکل است و با طراحی بسیار زیبای تولید شده است این دوربین برای محیط های داخلی که به دور از آب و گرد و غبار است استفاده می‌شود و به راحتی می‌توان با محیط های اطراف چیدمان کرد. شرکت سونی اخیرا دوربین های خود را به تکنولوژی وارم لایت مجهز کرده است این تکنولوژی باعث می‌شود که کیفیت تصویر رنگی در شب داشته باشیم که خیره کننده است .

سعی کنید تمامی محل های پارکینگ را پوشش دهید و حداقل نقطه کور را داشته باشید. در محل قرار گیری انبار ها نیز از یک یا چند دوربین مداربسته با زاویه پوشش دهی واید استفاده نمایید. زیرا فضای داخل کابین آسانسور محدود و کوچک بوده و دوربین مداربسته با لنز واید باعث می شود حداکثر فضا پوشش داده شود. در این کابل ها در کنار کابل کواکسیال یک کابل برق قرار داده شده که کابل کشی را برای کاربر دوربین های امنیتی و نظارتی آسان کرده است. همچنین دوربین های نظارتی و امنیتی می توانند در محیط های آموزشی و تفریحی و همچنین در محیط های نظامی و تاریخی نیز به کار گرفته شود. از آنجایی که انسان ها نمی توانند به صورت 24 ساعت یک مکان فیزیکی را پایش نمایند دوربین های نظارتی و امنیتی می تواند به مراتب کم هزینه تر و در عین حال دارای کارایی بیشتری باشد.

http://atisflower.ir