دسته‌بندی نشده

قیمت دوربین مداربسته CCTV آی تی بازار | tizbincctv

دوربین بی بی کم نوعی از دوربین مداربسته که معمولا با ابعاد بسیار کوچک و قابل حمل در دسترس ما قرار می‌گیرد. اصطلاح BabyCam به معنای دورببین کودک است که علت نام گذاری، کاربرد عمومی این دوربین برای مراقبت از کودکان می‌باشد. دوربین چشم ماهی نوعی از دوربین مداربسته است که معمولا به شکل دایره ای بوده و به صورت سقفی و در محیط‌های داخلی نصب می‌گردد. اصطلاح FishEye به معنای چشم ماهی است که علت نام گذاری دوربین شکل ظاهری دوربین می‌باشد. CCTVیا همان Closed Circuit Television به معنای واقعی کلمه، یعنی “تلویزیون برای کاربران بسته” است.

  • بهترین و رایج ترین نوع کابل در بین نصاب های دوربین مداربسته، کابل کواکسیال RG59 است که در متراژ 150 و 300 متری در بازار موجود است.
  • از سوی دیگر، اگر تنها دوربینی با امنیت پایه برای نظارت بر اتفاقات منزل یا محل کارتان می‌خواهید، خرید یک دوربین ساده مانند دوربین مدار بسته ahd نیز کفایت می کند.
  • دوربین wifi یکی از انواع دوربین های IP می باشد که راه اندازی ساده ای دارد.
  • یک دوربین مداربسته هوشمند این امکان را به شما می دهد که بدون توجه به مکانی که هستید آن را کنترل و مدیریت کنید و به سادگی از طریق نرم افزار گوشی موبایل خورد به آن دسترسی داشته باشید.

دوربین های مدار بسته اسپید دام یا ptz قابلیت زوم بالا، چرخش افقی 360 درجه و چرخش عمودی 180 درجه دارند. عبارت PTZ مخفف Pan (چرخش افقی)، Tilt (چرخش عمودی) و Zoom (بزرگنمایی) می‌باشد. دوربین ahd (مخفف Analog High Definition) به منظور بهبود عملکرد دوربین های آنالوگ معرفی و تولید شد.

دوربین های مدار بسته بی سیمنمایش همه

با استفاده از دوربین مدار بسته تحت شبکه شما می توانید جزئیات بالاتری را مشاهده کرده و به طبع سیم کشی پر هزینه تر و قیمت بالاتری نسبت به دوربین های دیگر دارد. به طور مثال دوربین تحت شبکه داهوا که یکی از بزرگترین تولید کننده های دوربین مدار بسته در جهان می باشد. مجهز به ویژگی Motion Detector است که سبب می شود دوربین زمانی روشن شود که حرکتی را تشخیص می دهد. دوربین مداربسته یا در واقع دوربین های نظارتی همان طور که در بالا به آن اشاره شد دارای انواع مختلف با کاربردها و ویژگی های گوناگون هستند که می تواند تاثیر مستقیمی بر روی قیمت آن داشته باشند. دوربین های دارای لنز موتوردار، دیجیتال و هوشمند که قابلیت کنترل از راه دور را دارند در واقع از گرانترین انواع دوربین مداربسته در بازار به شمار می آیند. این نوع تجهیزات به مانند دیگر تجهیزات حفاظتی و نظارتی توسط تامین کنندگان و تولید کنندگان متعددی به بازار عرضه می شوند و برای خریدی مطمئن نیاز به شناخت دقیق آن ها داریم.

سیم و کابل

بهتر از آن، آنها به خوبی زیر باران، دود، گرد و غبار یا در یک روز سرد مه آلود در زمستان عکس می گیرند. اکنون، دسته‌های قبلی را به دسته‌های فرزندشان تعمیم می‌دهیم که دوربین‌های امنیتی خانگی را بر اساس ویژگی‌ها، سبک ساخت، کاربرد و غیره به برخی از مدل‌های دیگر طبقه‌بندی می‌کنند. سیستم های دوربین امنیتی خانگی را می توان به دو دسته اصلی داخلی و خارجی طبقه بندی کرد. به هر حال، عمدتاً تعیین نیازها و موارد استفاده به شما در انتخاب نوع دوربین امنیتی مورد نظرتان کمک می‌کند.

قیمت دوربین مدار بسته

مجله خبری دوربین مداربسته محصولات این برند به صورت کاربردی امتحان خود را بخوبی پس داده است. به عبارت دیگر می توان گفت Hikvision تنها برندی در ایران است که به صورت مشترک در پروژه ها کوچک و متوسط (خانه ها، واحد های اداری و تجاری کوچک و …) و پروژه های بسیار بزرگ (پالایشگاه ها، کارخانه های بزرگ و …) مورد استفاده قرار می گیرد. تولید محصولات سیستم مداربسته در طیف بسیار وسیع و در نظر گرفتن نیاز مشتریان از دلایل محبوب شدن این برند است. شما با نصب دوربین مدار بسته در محلِ مورد نظر خود، علاوه بر پیگرد هرگونه جرم، باعث می‌شوید كه اكثر مجرمین و سارقین را از آنجا دور كنید.

http://atisflower.ir