دسته‌بندی نشده

لیست قیمت دوربین و دستگاه Ahd سیماران | tizbincctv

و اصلی ترین دلایلی که افراد از دوربین مداربسته برای امنیت منزل و محل کار خود استفاده نمی کنند، قیمت بالا و عدم اطمینان به خدمات پس از فروش است که دوربین مداربسته اسفیورد یک تجربه متفاوت را برای شما ایجاد می کند. دوربین مداربسته بی سیم دارای چندین مزیت نسبت به سیستم های امنیتی سیمی سنتی است. نصب آن‌ها آسان‌تر است، نیاز به نگهداری کمتری دارند و ظاهری دقیق‌تر و مرتب‌تر ارائه می‌دهند. علاوه بر این، آنها می توانند فیلم را از طریق اینترنت برای دسترسی آسان از هر نقطه منتقل کنند. اگر می خواهید از یک منطقه طولانی محافظت کنید، دوربین های مداربسته گلوله ای احتمالا یکی از بهترین گزینه ها هستند. آنها را می توان به صورت تکی یا جفت استفاده کرد و دارای مجموعه ای از ویژگی ها مانند دید در شب، پوشش مقاوم در برابر خرابکاری و مشاهده از راه دور است.

  • دوربین مدار بسته مکعبی معمولا زاویه دید مناسبی دارد و می تواند برای نظارت بر فضاهای کوچک مورد استفاده قرار گیرد.
  • پیش از خرید می توانید با کارشناسان فرافن مارکت تماس گرفته تا ضمن اطلاع از قیمت محصولات، از مشاوره آنها استفاده کنید.
  • خرید دوربین مداربسته در دوربین مال از طریق راه های مختلفی امکان پذیر است.
  • با یک نرم افزار تلفن همراه می توانید فیلم های ویدیویی را در یک زمان واقعی بررسی کنید و از راه دور دوربین ها را به حرکت در آورید و یا حتی از بلندگوی دوربین ها صحبت کنید.
  • دوربین بیبی کم که به دوربین پرستار یا دوربین مراقبت کودک هم معروف است، برای کنترل کودکان و سالمندان بسیار مناسب است.

در سال های اخیر شرکت مجله خبری دوربین مداربسته دوربین های جدید صدا دار خود را طراحی و روانه بازار کرد. به دلیل وارداتی بودن اکثر محصولات قیمت متناسب با قیمت ارز تغییر خواهد کرد .چرا که قیمت ارز در قیمت تجهیزات امنیتی تاثیر بسیار خواهد داشت. ۴-بسیاری از فیلم ها، موزیک ها و دیگر فایل های کپی رایت ، از این نوع انتقال فایل استفاده میکنند. P-2-p تکنولوژی است که در مواردی که تعداد فایل ها بالاست، استفاده می شود. در آخر، تکنولوژی DNR ، تمایز میان حرکت درست و نویز تصویر را برای شما آسان تر کرده و به DVR این امکان را می دهد که در تشخیص حرکت-مخصوصا در شرایط نور کم ، موثر تر عمل کند.

دوربین مدار بسته دام زومیکس مدل ZO-108

علاوه بر این، با اتصال سخت به دستگاه ضبط ، می توانید کاملاً به سیستم تکیه کنید. همچنین می توانید برای استفاده از دوربین های IP بدون اینترنت یک اتصال سیمی نصب کنید. از این رو، شما باید روی یک NVR جداگانه سرمایه گذاری کنید و در آن زمان مشاهده از راه دور امکان پذیر است.

انتخاب برند دوربین های مداربسته

آن‌ها نسبت به دوربین‌های بی‌سیم کمتر رایج هستند، اما می‌توانند گزینه مطمئن‌تر و مطمئن‌تری باشند، مخصوصاً برای مشاغل یا خانه‌هایی که فعالیت زیادی دارند. این ویژگی در برخی از دوربین های دام وجود دارد و باعث می شود که بتوانید آنها را در فضای باز نیز نصب کنید. پس هنگام خرید به این نکته توجه کنید که اگر می خواهید دوربین ها را در موقعیتی نصب کنید که در معرض رطوبت یا گردوغبار هستند، حتما از استاندارد های IP66 یا IP67 برخوردار باشند. بعلاوه دوربین مینی بولت نیز یک دوربین حرفه ای به حساب می آید و به دلیل شکل ظاهری کوچکش می تواند به طور نامحسوس در فضای داخلی و خارجی نصب شود و کمتر در معرض دید باشد.

دوربین های اتاق کودک یا همان بیبی کم، دوربین هایی هستند که برای نظارت و ارتباط بیشتر با کودک یا سالمند شما در زمان هایی که خارج از منزل هستید، طراحی و ساخته شده اند. این دوربین ها دارای قابلیت مکالمه دو طرفه، دید در شب و دریافت تصاویر بر روی موبایل هستند. برخی از مدل ها قابلیتی دارند که هنگام گریه کردن یا تکان خوردن نوزادتان به شما هشدار می دهد. دستگاه DVR دستگاهی برای مدیریت و ذخیره فیلم ها و تصاویر دوربین های مداربسته می باشد .

http://atisflower.ir