دسته‌بندی نشده

خرید و فروش عمده دوربین مداربسته-استعلام قیمت از تامین کنندگان ویترین نت | tizbincctv

در نتیجه، آن‌ها در مجله خبری دوربین مداربسته، زیر نور مستقیم خورشید یا حتی در بازتاب‌های روشن که دیگر دستگاه‌ها قادر به تنظیم نیستند، ویدیوهای واضح ضبط می‌کنند. با توجه به استفاده در فضای باز، این دوربین‌ها به گونه‌ای ساخته شده‌اند که برای مبارزه با هر گونه عوامل جوی بسیار درشت هستند. گفته می شود، این نوع دوربین های مدار بسته خاص می توانند برای مشاغلی که در ایالت های دارای آب و هوای تصادفی مانند تگزاس، آرکانزاس، اوکلاهما، میشیگان و غیره فعالیت می کنند مناسب باشند. نوع لنز یکی از عواملی است که در کیفیت تصویر و زاویه دید دوربین مداربسته تاثیر می گذارد. دوربین های دام بر اساس نوع لنز به دو دسته لنز ثابت و لنز متغیر تقسیم می شوند. ضمن اینکه توصیه می شود از نمایندگی های رسمی نسبت به خرید دوربین مدار بسته اقدام کنید تا در صورت بروز مشکل بدون نگرانی بتوانید از گارانتی و خدمات پس از فروش محصول استفاده کنید.

  • در واقع کیفیت دوربین های سوزنی نسبت به سایر دوربین های مداربسته پایین تر است.
  • قبل از آنکه دوربین مداربسته خود را انتخاب کنید شرایط آب و هوایی و میزان دمای منطقه مورد نظر را بسنجید.
  • با استفاده از RFQ یک درخواست ثبت کنید و از چندین تامین کننده قیمت بگیرید.

برند دوربین مداربسته یکی دیگر از مواردی است که برای خریداران اهمیت دارد. از آنجایی که برند های برتر در راستای حفظ رضایت مشتری، محصولات خود را با کیفیت بالا تولید می کنند. اینکه به چه تعداد دوربین مداربسته نیاز داریم و قصد داریم آنها را کجا نصب کنیم؟ طبیعی است که اگر محل نصب فضای آزاد است، باید در برابر ضربه، رطوبت و گردوغبار مقاوم باشد.

دوربین مداربسته تحت شبکه بی‌سیم اسفیورد مدل Z336

دوربین مداربسته داهوا HAC-HFW1400TP – دارای سنسور 1.3 اینچی CMOS – دارای دید در شب 25 متری هوشمند – دارای لنز ثابت 3.6 میلی متری – دارای رزولوشن تصویری 4.1 مگاپیکسل – مجهز به بدنه آلومینیومی ضد آب با استاندارد مقاومتی… اگر دوربین های مداربسته گزینه های ذخیره سازی مناسبی نداشته باشند نمی توانید به صورت کامل از مزایای یک دوربین نظارتی بهره ببرید. برخی از دوربین های مداربسته دارای هاردیسک داخلی هستند و برخی دیگر از ذخیره سازی خارجی مانند کارت میکرو SD استفاده می کنند. در صورت استفاده از دوربین مدار بسته سیمی بهتر است آن را به کامپیوتری با فضای ذخیره سازی کافی وصل کنید. اگر از دوربین های بی سیم استفاده می کنید بررسی کنید که آیا می توانید از هارد دیسک خارجی استفاده کنید و یا فایل های ضبط شده را در شبکه ابری آپلود کنید از پایداری اینترنت خود مطمئن شوید.

پکیج دوربین مداربسته 4 عددی دو مگاپیکسل Pg-106 AHD

آنها معمولاً با باتری های قابل شارژ کار می کنند و به دلیل فناوری ماشه حرکت هوشمند، مصرف برق بسیار کمی دارند. علاوه بر این، نصب آنها آسان است و میدان دید وسیع تری نسبت به اکثر مدل های گلوله سیمی دارند. آنها را برای برنامه های امنیتی که می خواهید سیم کشی های زیادی را نادیده بگیرید مناسب می بینید. دوربین های امنیتی در فضای باز برای استفاده در خارج از خانه شما طراحی شده اند. متوجه خواهید شد که آنها در برابر آب و هوا مقاوم هستند تا در برابر باران، آفتاب، گرد و غبار و برف مقاومت کنند.

برای رساندن برق به دوربین مداربسته تحت شبکه می توانید یا به صورت جداگانه کابل کشی نمایید یا از خاصیت POE در دوربین مداربسته تحت شبکه بهره ببرید. در دوربین های نظارتی وریفوکال موتورایز شما به وسیله دستگاه DVR تصویر را زوم می کنید و تصویر دوربین مداربسته به صورت کاملا اتوماتیک روی تصویر مورد نظر فوکوس می شود. فاصله کانونی در دوربین های نظارتی و امنیتی برحسب میلی متر می باشد و هر چه عدد فاصله کانونی کوچکتر باشد مقدار پوشش دهی دوربین مدار بسته مورد نظر بیشتر می شود. نقش اساسی دوربین مداربسته در کنترل ترافیکیکی از کاربردهایی که برای دوربین مدار بسته از دیرباز تعریف شده است در کنترل ترافیک و پایش شهری می باشد.

http://atisflower.ir