دسته‌بندی نشده

قیمت دوربین مداربسته فروشگاه اینترنتی هوبانو خرید دوربین مداربسته | tizbincctv

لذا اکیدا توصیه می‌شود که جهت دریافت مشاوره با شرکت های متخصص و با تجربه در زمینه دوربین های مداربسته و نظارت تصویری تماس بگیرید. چراکه تجربه آنها در صنعت نظارت و امنیت تصویری می‌تواند به شناسایی هرگونه حفره آسیب پذیر امنیتی که ممکن است در کسب و کار شما وجود داشته باشد کمک کند. بنابراین مهم است که بهترین شرکت را جهت دریافت چنین مشاوره ای انتخاب نمایید. همچنین دوربین های مدار بسته نظارت تصویری موجب صرفه جویی در هزینه ها و پول شما خواهند شد و حتی به بهبود استراتژی های تجارت شما یاری می‌رسانند. سرقت، خسارت های مالی و پرونده های ناعادلانه، همگی می‌توانند میلیون ها یا میلیاردها تومان هزینه به بار آورند و باعث اختلافات عمده ای شوند. بنابراین با توجه به نوع کسب و کار شما همه این عوامل در هنگام تعیین بودجه جهت انتخاب سیستم نظارت تصویری و امنیتی بسیار مهم است.

  • بهتر است هنگام خرید دوربین مداربسته به برند آن توجه کنید که اگر مشکلی برای سیستم مداربسته پس از خرید به وجود آمد بتوانید آن را برای نمایندگی ارسال کنید.
  • از ویژگی های مثبت این نوع دوربین ها می توان به هزینه های خرید پایین و سهولت در نصب و استفاده و همچنین ارسال زنده دیررس اشاره کرد.
  • دوربین چشم ماهی نوعی از دوربین مداربسته است که معمولا به شکل دایره ای بوده و به صورت سقفی و در محیط‌های داخلی نصب می‌گردد.

و علت خرید و قیمت دوربین مداربسته آشنا می کنیم و سعی می کنیم تا شما در انتخاب یک سیستم دوربین های نظارتی و امنیتی به صورت کامل راهنمایی کنیم. همانطور که می دانید ، در طراحی سیستم های مداربسته پاناسونیک باید قیمت قطعات شامل دوربین های مداربسته پاناسونیک و ذخیره ساز ها و …را هم در نظر داشته باشید . دوربین مداربسته بولت معمولا مستطیلی شکل و یا استوانه ای شکل هستند و معمولا برای ثبت تصاویر در فواصل زیاد استفاده می شوند. دوربین های بولت معمولا دارای قابلیت دید در شب بوده و می توانند در محیط های تاریک و کم نور مورد استفاده قرار بگیرند. سیم کشی آنها به این صورت است که می توان مانند دوربین های آنالوگ برای هر دوربین یک کابل مجزا کشید. روش دیگر این است که می توان از یک کابل استفاده کرد و کنار هر دوربین یک سوئیچ قرار داد.

پکیج دوربین مدار بسته بیسیم لانگسی 4K | دوربین مدار بسته وای فای WIFI

ضمانت اصالت كالا در كنار امكان پرداخت در محل،‌ بازگشت كالا در صورت هرگونه مشكل و ارسال سریع محصول از مزیت های مجله خبری دوربین مداربسته دوربین مدار بسته از دیدنگار است. برند داهوا ، یکی از پرفروش ترین مارک های دوربین مداربسته در دنیا می باشد. در سال 2017 شرکت Dahua به عنوان دومین برند محبوب دنیا شناخته شد و بعد از هایک ویژن در ردیف دوم قرار گرفت. از بین برندهای سیستم های نظارتی ، Dahua دارای مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت در انواع دوربین ها و دستگاه های DVR/NVR می باشد. دوربین های مداربسته از نظر شکل ظاهری و نوع کاربری دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام از آن ها دارای ویژگی های خاصی می باشند.

دزدگیر بیسیم هوشمند

اما بطور کلی وضوح تصویری که این نوع از دوربین ها ارائه می دهند، بالاست. طبیعی است که هر چه رزولوشن دوربین بالاتر باشد، کیفیت تصاویر نیز بالاتر است و دوربین های دام 5 مگاپیکسل امکان ضبط جزییات را با وضوح بسیار بالا برای شما فراهم می کنند. اولین و مهم‌ترین قدمی که باید بردارید، این است که شرکتی قابل‌اعتماد پیدا کنید تا دوربین مداربسته، دستگاه DVR یا NVR، نرم‌افزارهای کاربردی جهت انتقال تصویر دوربین مداربسته روی کامپیوتر و گوشی موبایل و هر خدمت اضافه‌ای را از آن تهیه کنید. اظهارات متخصصان امنیتی که دوربین مداربسته یا محصول مورد‌نظر را آزمایش کرده‌اند مطالعه کنید و سپس با چشمانی باز انتخاب و خرید کنید. با توجه به مساحت محیط و نقاط حساسی که احتیاج به نصب دوربین دارد، تعداد دوربین مداربسته مورد نیاز خود را مشخص کنید. ضمن اینکه توجه داشته باشید که برای خرید دستگاه dvr و nvr تعداد دوربین اهمیت دارد.

دوربین مدار بسته آنالوگ هایک ویژن مدل DS-2CE16D0T-IRP

ابتدا باید نوع دوربین مداربسته مشخص شود تا بتوان بازه قیمت دوربین مداربسته را مشخص کرد. شما میتوانید برای بدست آوردن قیمت دوربین مدار بسته مورد نیاز خود با ما تماس یگیرید. دوربین مداربسته داهوا DH-HAC-B2A51P – دارای سنسور 1/2.7 اینچی CMOS – دارای دید در شب 20 متری هوشمند – دارای لنز ثابت 3.6 میلی متری – دارای رزولوشن تصویری 5 مگاپیکسل – مجهز به بدنه آلومینیومی با استاندارد مقاومتی IP67… دوربین مداربسته داهوا DH-HAC-HFW1500THP-I8 – دارای سنسور 1/2.7 اینچیCMOS – دارای دید در شب 80 متری هوشمند سیاه و سفید – دارای لنز ثابت 3.6 میلی متری – دارای رزولوشن تصویری 5 مگاپیکسل – مجهز به بدنه پلاستیکی با… دوربین مداربسته داهوا HAC-HDW1400EMP – دارای سنسور 1.3 اینچی CMOS – دارای دید در شب 50 متری هوشمند سیاه و سفید – دارای لنز ثابت 3.6 میلی متری – دارای رزولوشن تصویری 4.1 مگاپیکسل – مجهز به بدنه آلومینیومی ضد آب با… دوربین مداربسته داهوا HAC-ME1200BP-PIR – دارای سنسور 2.7 اینچی CMOS – دارای دید در شب 20 متری هوشمند – دارای لنز ثابت 2.8 میلی متری – دارای رزولوشن تصویری 2 مگاپیکسل – مجهز به بدنه آلومینیومی ضد آب با استاندارد…

http://atisflower.ir