اخبار دوربین مداربسته

در دسترس بودن Genetec از Security Center SaaS


Genetec در دسترس بودن را اعلام کرده است مرکز امنیتی SaaS از شبکه جهانی شرکای تایید شده خود. یک نرم افزار بسیار مقیاس پذیر، باز و یکپارچه به عنوان راه حل سرویس (SaaS)، پیشنهاد جدید کنترل دسترسی، مدیریت ویدئو، جستجوی پزشکی قانونی، نظارت بر نفوذ، اتوماسیون و بسیاری از قابلیت های امنیتی پیشرفته دیگر را ترکیب می کند.

“صنعت امنیت فیزیکی مشتاقانه منتظر یک پیشنهاد در سطح سازمانی است که می تواند در فضای ابری یا در یک استقرار ترکیبی بر اساس نیازها و نیازهای مشتریان پیاده سازی شود. میشل چالوحی، معاون فروش جهانی Genetec Inc، گفت: مرکز امنیتی SaaS نه تنها این شکاف مهم در بازار را پر می‌کند، بلکه امکانات امنیت فیزیکی مبتنی بر ابر را دوباره تعریف می‌کند.

به دلیل معماری باز، Security Center SaaS به سازمان‌ها در استرالیا، نیوزلند و در سطح جهان این آزادی را می‌دهد تا کنترل‌کننده‌های درب، دوربین‌ها و دستگاه‌هایی را انتخاب کنند که برای کسب‌وکارشان بهترین کارایی را دارند. همچنین دارای ابزارهای قدرتمند جستجوی پزشکی قانونی است که برای ساده سازی و تسریع تحقیقات طراحی شده اند. این ابزارها اطلاعات حیاتی را از فراداده های غنی جمع آوری شده توسط دستگاه های لبه متصل سیستم استخراج می کنند. اطلاعات در یک رابط کاربری بصری واحد ارائه می‌شود و فرآیندهای تصمیم‌گیری سریع‌تر و آگاهانه‌تر را تسهیل می‌کند.

Security Center SaaS دارای ابزارهای قدرتمند و جامع مدیریت سیستم است که پیکربندی، ارائه و استقرار سیستم‌های سازمانی پیچیده و چند سایتی را در مقیاس برای شرکای کانال آسان‌تر و سریع‌تر می‌کند.





منبع