دسته‌بندی نشده

خرید دوربین مداربسته ارزان قیمت با بالاترین کیفیت | tizbincctv

در واقع کیفیت دوربین های سوزنی نسبت به سایر دوربین های مداربسته پایین تر است. ضمن اینکه لنز بکار برده شده در این دوربین لنز ثابت است و قابلیت تعویض ندارد. شما می توانید با اتصال دستگاه Dvr دی وی آر خود به یک مودم از امکانات انتقال تصویر دوربین مدار بسته بهره مند شوید.

  • یکی دیگر از کاربرد های نصب دوربین مداربسته اسپید دام برای نظارت بر محل کار است که با در نظر گرفتن امکان مکالمه دو طرفه و نظارت 360 درجه بر محیط می توان محیط اطراف را به خوبی روئیت کرد.
  • همچنین دوربین های نظارتی و امنیتی می توانند در محیط های آموزشی و تفریحی و همچنین در محیط های نظامی و تاریخی نیز به کار گرفته شود.
  • برای دوربین های مدار بسته میدان دید افقی و عمودی است که تحت تاثیر قرار می گیرد، در حالی که در دروبین های معمولی فقط دید افقی است که بیشتر مورد توجه است.
  • در لیست قیمتداهوا انواع دوربین ها و دستگاه های ضبط تصاویر با قابلیت های متنوع و ویژگی های مختلف وجود دارند که هر کس می تواند بسته به نیاز خود و همچنین متناسب با بودجه خرید خود، محصولات مورد نظر را خریداری کند.
  • قیمت دستگاه ذخیره سازی با توجه به کیفیت و قیمت دوربین مدار بسته متفاوت است و هر یک از این دستگاه ها مناسب یک دوربین هستند.

محافظ یا کاوری که روی لنز دوربین های مداربسته دام قرار دارد، باعث شده تا افراد نتوانند جهت لنز دوربین را بخصوص از فاصله دور تشخیص دهند. در واقع مجرمان نمی فهمند که دید دوربین کدام سمت است و همین امر باعث به دردسر انداختن آنها می شود. یکی دیگر از معیار هایی که پیش از خرید باید در نظر گرفته شود، برند دوربین مداربسته است.

دوربین مدار بسته آنالوگ داهوا مدل HFW1400DP

ضرر بعمجله خبری دوربین مداربسته و بسیار مهم شما از بین رفتن آرشیو فیلم های دوربین مدار بسته تان است. بعد از گذشت حدود 20 سال، اکنون کمپانی Dahua Technology نامی آشنا در صنعت نظارت تصویر و بازار دوربین مدار بسته است و در 17 کشور دنیا نماینده دارد. چشم انسان به طور طبیعی این توانایی را دارد که در منابع نوری مختلف با محیط خودش را تطابق داده و بالانس نور سفید را تنظیم نماید. اما دوربین های مداربسته این توانایی را ندارند و اغلب در تشخیص گرید رنگ سفید دچار مشکل می شوند و در بسیاری از مواقع نیز آن را در غالب رنگ های دیگر اعم از سبز، نارنجی و آبی نمایش می دهند. بسیاری از دوربین های مداربسته در بالانس رنگ سفید در تصویر اغلب دچار اشتباه می گردند، علی الخصوص اگر تصویر با یک رنگ غالب احاطه شده باشد و یا اینکه هیچ نور سفیدی با منبع طبیعی در محیط وجود نداشته باشد. نورپردازی دوربین های مداربسته پاناسونیک در گذشته نه چندان دور، از اهمیت زیادی برخوردار بود و با ورود پروژکتور های مادون قرمز ، و یا دوربین هایی که دارای ” ال ای دی ” مادون قرمز بودند ، این مشکل تا حدودی حل شد .

هارد در سیستم دوربین مداربسته

بعلاوه خرید دوربین لامپی بسیار هوشمندانه است، از آنجایی که بصورت یک دوربین مخفی برای شما عمل می کند و سارقین متوجه وجود دوربین مدار بسته در محیط نمی شوند. به دوربین‌های استوانه‌ای شکل، دوربین مداربسته بولت یا بالت گفته می‌شود. اکثر دوربین های بولت دارای بدنه‌ای از جنس فلز بوده، روی دیوار نصب شده و به دلیل شکل خاص کاور (به طور مثال داشتن سایبان) نسبت به دوربین های دام در مقابل گردوغبار و بارش باران و برف نسبتا مقاوم‌تر هستند. با توجه به موارد ذکر شده دوربین‌های مداربسته بالت برای نصب در فضای خارجی مناسب‌تر هستند. دوربین های مدار بسته در اشکال و تکنولوژی های مختلفی در بازار موجود هستند و شرکت های برتر فعال در این حوزه سعی بر این دارند که خواسته های مشتریان خود را به بهترین نحو پوشش دهند.

اگر قبل از خرید دچار دودلی شدید اصلا نگران نباشید زیرا خدمات مشاوره قبل از خرید دوربین مدار بسته در کیانام ارتباط کاملا رایگان است پس همین حالا با ما تماس بگیرید. در فروشگاه دوربین مداربسته کیانام ارتباط می‌توانید انواع بی شماری از دوربین های مداربسته را دیده و جزئیات هر یک را باهم مقایسه کنید و در نهایت بهترین انتخاب را داشته باشید. این دوربین ها را می توان هم در جهت افقی و هم در جهت عمودی به صورت دستی و یا اتوماتیک به حرکت در آورد. در واقع تنظیم کردن آن در هر دو جهت باعثِ نظارت بیشتری بر روی مکان ها می شود.

http://atisflower.ir