دسته‌بندی نشده

دوربین مداربسته بهترین قیمت دوربین مداربسته | tizbincctv

قطعات و لوازم یدکی خودرو، مصنوعات چوبی لوازم خانگی مواد غذایی و نوشیدنی پوشاک تجهیزات و لوازم اداری چرم و منسوجات، فلزات و آهن آلات صنایع شیمیایی صنایع دستی و محصولات فرهنگی کشاورزی و باغبانی چاپ و بسته بندی و…فعالیت دارد. سیستم های IP یا دیجیتال کمی بیشتر درگیر هستند به همین جهت گزینه ی گران تری به شمار می آیند. در پیکربندی IP یا دیجیتال، دوربین مسئولیت DVR را برعهده می گیرد و فرآیند فشرده سازی، تبدیل و پخش ویدیو از طریق اتصال اینترنت را برعهده دارد. با این روش دیگر به سیستم DVR نیاز نداریم و ویدیو را می توان مستقیم به یک رایانه شخصی یا NVR وصل و پخش کرد. لازم به ذکر است جهت انتقال تصویر روی موبایل نیاز به مودم و اشتراک فعال اینترنت دارید که باید از شرکت های ارائه دهنده سرویس اینترنت مانند ایرانسل ، مبین نت ، شاتل و … این فناوری علاوه بر ارائه تصاویر واضح‌تر در شب، برای ضبط ویدیوهای زیبا در روزهای آفتابی روشن نیز تنظیم شده است.

  • مهم ترین پارامتر در سیستم های نظارت تصویر رزولوشن تصویر یا همان کیفیت تصویر است.
  • بعد از آن می توانید انتخاب خود را با مشورت کارشناسان این حوزه به درستی انجام دهید و در صورت حضور در مراکز رسمی فروش کیفیت تصویر را تست کنید.
  • آنها یک گزینه سازگار با محیط زیست و مقرون به صرفه برای امنیت خانه یا سیستم های نظارت تجاری هستند.
  • راه اندازی سیستم انتقال تصویر توسط خود شخص نیز امکان پذیر می باشد ولی در صورت عدم آشنایی فرد با کارکرد این سیستم و تنظیمات شبکه ، تنظیمات آن توسط نصابان و مجریان سیستم نظارتی در قبال دریافت مبلغی از کارفرما انجام می شود.
  • بهتر از آن، آنها به خوبی زیر باران، دود، گرد و غبار یا در یک روز سرد مه آلود در زمستان عکس می گیرند.
  • هارد یک تجهیز گران قیمت است و در مواردی حتی قیمت آن از دستگاه DVR نیز بیشتر می باشد.

تفاوت آن با دوربین های AHD در این است که اطلاعات را در بستر آنالوگ با استفاده از کابل کواکسیال انتقال می دهد. از انواع دوربین مداربسته توربو اچ دی می توان در جاهایی که نیاز به امنیت بالایی دارند استفاده کرد. برای انتخاب یک دوربین مدار بسته حرفه ای المان های مختلفی وجود دارد که هرکدام ممکن است مورد انتظار شما باشد به طور مثال ممکن است شما به دنبال کوچکترین دوربین مدار بسته باشید. یا دوربین مدار بسته ارزان، دوربین مدار بسته بی سیم، پکیج دوربین مداربسته، دوربین مداربسته با دید در شب و یا انواع دیگر دوربین مد نظر شما باشد. دسته بندی آنها بر اساس سیستم های مختلف انتقال تصویر است که باید با آنها آشنایی داشته باشید تا بتوانید محصول مورد نظرتان را انتخاب نمایید.

تجهیزات و متعلقات دوربین مداربسته

شکل ظاهری لنز این دوربین ها به چشم ماهی یا فیش آی شباهت دارد و به همین دلیل نیز نامگذاری شده است. این دوربین معمولا به صورت سقفی نصب می شود و به صورت فلت ساخته شده که جای کمی را نیز اشغال می کند از طرفی نصب دوربین چشم ماهی بسیار ساده است. یکی از مزایای استفاده از دوربین مدار بسته چشم ماهی این است که در یک محیط اداری، تجاری یا مسکونی اگر بخواهید از دوربین عادی استفاده نمایید نیاز به هزینه های متعدد دیگری همچون ترانس، دی وی آر، هارد، سیم کشی، نصب و غیره پیدا می کنید. در صورتی که با نصب یک دوربین 360 درجه چشم ماهی تمامی این امکانات در یک دوربین خلاصه می شود. دوربین مداربسته یکی از ادواتی است که برای برقراری امنیت و حفاظت مورد استفاده واقع شده و تنوع گسترده ای چه در شکل ظاهری و چه در عملکرد داخلی دارد. از سوی دیگر افزایش تقاضای مردم برای خرید و نصب این محصول در منزل یا محل کار خود، شرکت های مختلف خارجی و داخلی را از سالها پیش بر آن داشته است تا به رقابتی تنگاتنگ برای ارائه محصولات خود در بازار بپردازند.

HLC در دوربین مداربسته

مجله خبری دوربین مداربسته مداربسته از جمله ابزار بسیار کاربردی است که کمبود آن وقتی احساس میشود که حادثه ای رخ می دهد، امنیتی به خطر می افتد یا منافعی از دست می رود. دوربین های مداربسته، به تنهایی می توانند جلوی بخش زیادی از نا امنی ها را بگیرند. همچنین در دوربین استور انواع تجهیزات جانبی دوربین مداربسته از جمله سیم و کابل ، منبع تغذیه ، هارد و … از آن جا که دوربین مارکت بزرگترین مرجع اینترنتی دوربین مداربسته کشور است ما برای همکاران خود اعم از شرکت، فروشگاه، نصاب و تمامی افرادی که در حوزه دوربین مداربسته فعال هستند شرایط ویژه ای در نظر داریم. لذا در صورت تمایل به همکاری با ما فرم مخصوص درخواست همکاری را از منو سایت انتخاب و پر نمایید. این نوع لنز ها قابلیت تنظیم با فاصله کانونی را دارند و یکی از تنظیمات رایج که برای لنزهای وریفوکال به کار می برند از 3 تا 9 میلی متر است.

اساس کار دید در شب در دوربین مداربسته دید در شب بر مبنای IR cut می باشد و کم شدن نور محیط دید در شب دوربین به صورت اتوماتیک فعال می شود. بستر کابل کشی در دوربین مدار بسته تحت شبکه کابل شبکه می باشد که این کابل شبکه با توجه به متراژ کابل کشی و محیط کابل کشی می تواند از نوع UTP یا SFTP باشد. دوربین مدار بسته تحت شبکه که به آن دوربین مدار بسته آیپی IP نیز گفته می شود دارای کیفیت تصویر HD بوده و تا کیفیت تصویر های 4K را پشتیبانی می کنند.

http://atisflower.ir