دسته‌بندی نشده

قیمت دوربین مداربسته انواع دوربین مدار بسته فروشگاه دوربین استور | tizbincctv

در این اماکن معمولا دوربینی نصب می شود که قابلیت کنترل از راه دور داشته باشد، از این جهت که در طول شبانه روز بتوانید تصاویر محیط را دریافت کنید. امروزه استفاده از دوربین مداربسته برای منزل رواج بیشتری داشته و خرید آن انتخابی ایده آل جهت ایجاد امنیت و حفاظت از اموالتان است. از سری دوربین های پر کاربرد برای کاربری خانگی دوربین بیبی کم است که با نصب آن در محیط مورد نظر امکان کنترل و نظارت بر کودک، سالمند یا پرستار آنها وجود دارد. برای جلوگیری از ایجاد نویز در دوربین هایی با قابلیت دید در شب توصیه می شود که حداقل آداپتور 12 ولت 2 آمپر خریداری شود. یا اگر تعداد 4 عدد دوربین مدار بسته دارید از آداپتور 12 ولت 8 آمپر استفاده شود.

  • گاهی اوقات شرایطی پیش می آید که در محل کار خود حضور ندارید اما باید تصاویر زنده دوربین را ببینید.
  • امروزه تقریباً تمام دوربین و دی-وی-آر ها دارای امکان انتقال تصویر هستند و این قابلیت نیز امکان فوق العاده و آپشن خاصی به شما نمی آید.
  • دوربین‌های دیگری نیز وجود دارند كه می‌توان به انواع چرخشی اشاره‌ای داشت كه قابلیت كنترل بیش‌تری را برای مانیتورینگ فراهم می‌كند.
  • دوربین های وریفوکال یا متغیر به گونه ای طراحی شده اند که بدون از دست دادن فوکوس بر روی تصویر بزرگ نمایی و کوچک نمایی می شوند.
  • و هر شرکت یا سازمانی که از فناوری هوش مصنوعی استفاده می کند باید همین کار را انجام دهد.
  • به عنوان مثال دوربین مداربسته‌ای که برای محیط بیرونی و صنعتی استفاده می‌شود با دوربینی که در محیط داخلی اتاق یک شرکت یا پارکینگ مسکونی قرار گرفته است، باید با هم فرق داشته باشند زیرا هر محیطی ابعاد و نوع دوربین خاصی را می‌طلبد.

برخی از مجله خبری دوربین مداربسته های مداربسته می توانند در رنج های دمایی 55+-10- نیز عملکرد خوبی داشته باشند. برخی حتی می توانند در سرمای سخت و رنج دمایی منفی 30 یا منفی 40 درجه نیز بدون اختلال کار کنند. در حقیقت، برخی از دوربین ها و سیستم های امنیتی می توانند در دماهای بسیار بالاتر و یا بسیار پایین تر از درجه حرارت اعلام شده نیز عملکرد خوبی داشته باشند. دستگاه های ذخیره ساز دروبین مداربسته از تعداد محدودی هارد پشتیبانی می کنند و بعنوان مثال دستگاه DAHUA XVR 5216H نهایتا از دو عدد هارد 8 ترابایتی پشتیبانی می کند. با توجه به کیفیت دوربین مداربسته ( حجم تصاویر دوربین ) و قدرت فشرده سازی دستگاه ( H.264 , H.264+ , H.265 ) مت زمان ذخیره تثاویر بر روی هارد را می توان محاسبه کرد . قبل از انتخاب و خرید دوربین مداربسته تصمیم بگیرید که سیستم چه مدت باید تصاویر را در خود ذخیره داشته باشد.

دوربین آینه ای کلارو ( دو دوربین )

کیفیت ساخت مقاوم در برابر آب و هوا به زنده ماندن در محیط های چالش برانگیز برای سال های آینده کمک می کند. آخرین چیزی که باید توجه داشته باشید این است که از آنجایی که دوربین های امنیتی مادون قرمز می توانند در تاریکی کامل کار کنند، شما فقط در شب تصاویر سیاه و سفید دریافت می کنید. و این باعث می شود که برای بسیاری از اهداف از جمله نظارت بر بانک، گلخانه یا مزرعه مناسب باشد.

دوربین مداربسته از لحاظ شکل ظاهری

همچنین با توجه به امکان راه داشتن پشت بام از خانه های اطراف دیوار ها و مرز بین دیوار همسایه را نیز با دوربین مدار بسته دید درشب قوی پوشش دهید. دوربین مدار بسته برای پشت بام هایکی از محل های ورود به ساختمان پشت بام می باشد و شما باید محل ورودی از طریق پشت بام را با دوربین مداربسته پوشش دهید. اگر در ساختمان یا اداره درب پشتی وجود دارد در این نقطه هم از دوربین مداربسته با پوشش دهی مناسب و همچنین دید در شب مناسب استفاده نمایید.

دوربین مدار بسته تحت شبکه دی لینک مدل DCS-4603

هرچه رنگ ها زنده تر و واقعی تر به نظر برسند نشان دهنده کیفیت بالای دوربین شماست. در این راستا تولیدکنندگان دوربین های مداربسته دست به ابداع فناوری هایی برای تنظیم نور سفید در تصاویر زده اند که AWB یکی از آنهاست و در ادامه به معرفی آن می پردازیم. DNR یا Digital Noise Reduction یک قابلیت دوربین مدار بسته است که به طور دیجیتال نویزهای تصویر را ازبین می‌برد.

http://atisflower.ir