دسته‌بندی نشده

دوربین دام لیست قیمت انواع دوربین مداربسته دام | tizbincctv

برند هایلوک که زیر مجموعه برند محبوب هایک ویژن است در حد و اندازه خود توانسته مشتریان زیادی را جذب کند. تمرکز دوربین هایلوک در اکثر بر روی مواقع پروژه های کوچک و خانگی تا متوسط است. این موضوع برای کاهش هزینه های سیستم های امنیتی در کاربری های کوچک در نظر گرفته شده است. کیفیت بالای دوربین های مداربسته هایلوک در مقایسه با قیمت مناسب آن برای مشتریان مورد توجه بوده است.

  • دوربین Fisheye از مقاومت کمی برخوردار و برای نصب در فضاهای داخلی و محیط های بزرگ و پر تردد بسیار مناسب است.
  • قیمت دوربین مدار بسته که به صورت چرخشی هستند نسبت به سایر مدل ها گران تر است.
  • برای دریافت اطلاعات تخصصی درباره محصولات با کارشناسان فنی گفتگو و مشاوره دریافت کنید.
  • این نور مادون قرمز توسط چشم انسان قابل رویت نیست و فقط توسط دوربین قابل تشخیص است.

این مجله خبری دوربین مداربسته مداربسته برای طلافروشی و کارخانه ها مناسب بوده و می توانید از آن ها استفاده کنید. گاهی اوقات شرایطی پیش می آید که در محل کار خود حضور ندارید اما باید تصاویر زنده دوربین را ببینید. برای مشاهده مدل های مناسب کارخانه می توانید به صفحه دوربین مداربسته برای کارخانه مراجعه نمایید. دوربین مدار بسته بولت برای فضای بیرون طراحی و تولید شده است؛ پوشش ضد آب و ضد گرد و غبار دوربین مدار بسته بولت را برای کار در شرایط بد محیطی آماده کرده است. حتی با نصب دوربین مداربسته در شرایط کم نور نیز می توانید تصاویر را با کیفیت نسبتا خوبی داشته باشید. قیمت دوربین مدار بسته بولت با توجه به کیفیت تصاویر و کیس محافظ آن متفاوت است.

دوربین دام داهوا مدل HDBW2431RP-ZAS-S2

حتی با نور محیطی بسیار کم (مانند نور از ستارگان) هنوز دوربین کامپوزیت Starlight قادر به تولید یک تصویر رنگی کامل است. نصب دوربین مداربسته در فضای داخلی ساختمان از نظر اخلاقی و قانونی زمانی مجاز است که همه اعضای خانواده از وجود دوربین مداربسته در خانه اطلاع داشته باشند. به افراد متفرقه و مهمانانی که به آن خانه می آیند نیز باید اطلاع رسانی شود تا آن ها بدانند که توسط دوربین مدار بسته، تحت نظارت قرار گرفته اند. به کارگیری دوربین مداربسته در فضاهای شخصی مثل حمام و سرویس بهداشتی اخلاقی نیست و جرم محسوب میشود و نیاز به اخذ مجوز قانونی دارد. دوربین مداربسته داهوا مدل DH-HAC-HFW1400RP-VF-IRE6 یک دوربین با کیفیت ۱۰۸۰p یا Full HD از شرکت داهوا است.در حال حاضر شرکت داهوا طیف گسترده ای از محصولات را متناسب با نیازهای مشتری برای سطوح مختلف امنیتی و مقیاس های پروژه تولید می کند. دوربین های مداربسته اسپید دام یا گردان معمولا در فضاهای باز و بزرگ مانند کارخانه ها، کارگاه ها، ادارات و…

دوربین مداربسته چیست؟

برای دریافت اطلاعات تخصصی درباره محصولات با کارشناسان فنی گفتگو و مشاوره دریافت کنید. جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید. با استفاده از RFQ یک درخواست ثبت کنید و از چندین تامین کننده قیمت بگیرید.

مزایای نصب دوربین مداربسته چیست؟

با نصب دوربین های آی پی می توانید تصاویر آن را به صورت زنده بر روی موبایل یا کامپیوتر خود در هر مکان و زمانی که باشید از طریق اینترنت مشاهده کنید. این دوربین ها مناسب فضاهای داخلی هستند و به دلیل داشتن فاصله کانونی ثابت و دید در شب پایین، هزینه بالایی ندارند. دوربین های مکعبی رایج ترین انواع دوربین مداربسته برای سیستم های بی سیم هستند. استفاده از دوربین مدار بسته مکعبی به شما این امکان را می دهد تا در مخارج خود صرفه جویی نمایید. دوربین مدار بسته مکعبی معمولا زاویه دید مناسبی دارد و می تواند برای نظارت بر فضاهای کوچک مورد استفاده قرار گیرد. دوربین مداربسته دام با شکلی گنبدی شکل برای فضای داخلی طراحی تولید شده است.

http://atisflower.ir