دسته‌بندی نشده

دوربین مداربسته + لیست قیمت دوربین مداربسته به همراه راهنمای خرید | tizbincctv

صدا در دوربین صدا دار داهوا نسبت به میکروفون های خارجی دارای کیفیت بالاتری بوده و از این رو دارای جایگاه ویژه ای می باشد. ۴-بسیاری از فیلم ها، موزیک ها و دیگر فایل های کپی رایت ، از این نوع انتقال فایل استفاده میکنند. P-2-p تکنولوژی است که در مواردی که تعداد فایل ها بالاست، استفاده می شود. در آخر، تکنولوژی DNR ، تمایز میان حرکت درست و نویز تصویر را برای شما آسان تر کرده و به DVR این امکان را می دهد که در تشخیص حرکت-مخصوصا در شرایط نور کم ، موثر تر عمل کند.

  • قطعات داخلی دوربین مداربسته چشم ماهی دقیقا مثل دوربین دام و بالت می باشد با این تفاوت که نوع تصویر ارائه شده به خاطر لنز به کار رفته متفاوت می باشد.
  • از دیدگاه ها و منظر های گوناگون آشنا کرده و توضیح می دهیم که هریک از ویژگی های دوربین مداربسته می تواند در نحوه ی قیمت دوربین های نظارتی و امنیتی تاثیر داشته باشد.
  • رایج ترین دوربین مداربسته مخفی، دوربین پین هول است که با نام های دوربین مداربسته مینیاتوری یا سوزنی نیز شناخته می شود.

زیرا دوربین هایی که می توانند شرایط سخت سرمایی یا گرمایی را تحمل کنند ممکن است قیمت بالایی داشته باشند. اقدام درست این است که دوربینی را بخرید که بتواند زمستان نقطه سکونت شما را تحمل کند. برای مثال لزومی ندارد که دوربینی بخرید که تحمل دمای سرد آن تا منفی 60 تا 80 در جه است زمانی که سردترین دمای منطقه سکونتتان تنها تا منفی 5 درجه است. فرافن مارکت با داشتن سیستم مالی شفاف، برای خرید‌های شما فاکتور رسمی ارائه می‌کند.

پکیج دوربین مداربسته یوشیتا 8 عددی | بهترین دوربین مداربسته

مرحله بعد باید مشخص کنید چه تعداد روز قرار است تا دستگاه دی وی آر DVR شما تصاویر دوربین مدار بسته را بر روی هارد دستگاه ذخیره نماید. تمامی این برند ها جز محصولات با کیفیت در عرصه نظارت تصویری و دوربین مدار بسته می باشد. دوربین داهوا یکی از محصولات پر فروش در بازار ایران می باشد و دارای محبوبیت ویژه ای در بین کاربران می باشد. نقش حفاظتی و کنترلی دوربین های نظارتییکی از عواملی که باعث روی آوردن به دوربین های نظارتی و همچنین خرید دوربین مدار بسته می شود وظیفه حفاظتی و کنترلی آن می باشد. به خصوص اگر تصویر تحت تاثیر یک رنگ غالب بوده باشد و یا اینکه هیچگونه نور سفیدی با منبع طبیعی وجود نداشته باشد. بنابراین با الگو قرار دادن این قابلیت در چشم انسان قابلیتی با نام AWB ابداع گردید.

دوربین هوشمند شیائومی مدل MJSXJ06CM _ 2K Pro ا Xiaomi Mi Security Camera 2K Pro MJSXJ06CM Smart Surveillance

کاور منحنی مانند و شیشه ای این مجله خبری دوربین مداربسته ها باعث می شود تا نور IR به سمت لنز دوربین بازتاب داده شده و دوربین را کور کند. اما در دوربین های EXIR این گونه نیست و بخاطر ساختار ال ای دی های آن تصویر شفافی ارائه می کند. دوربین امنیتی کمک زیادی به کنترل نامحسوس و نظارت بر موارد حساس می کند. در مواقع حساسی که نیاز به کنترل مخفیانه وجود دارد، می توان از دوربین های پین هول استفاده کرد. از لحاظ فنی توصیه می‌شود از هارد دیسک‌ های نظارتی استفاده شود، زیرا این هارد ها به‌صورتی طراحی شده‌اند که می‌توان 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته از آنها استفاده کرد و لذا می‌توانند از عهده برنامه‌های ضبط طولانی مدت برآیند. نوع دیگری از کابل کواکسیال، RG6 است که عایقی ضخیم تر از RG59 دارد و برای انتقال پهنای باند بالاتر مانند اینترنت مناسب تر است.

کابل 3 متر VGA

اگر با وجود تنوع دوربین های مداربسته در بازار می خواهید به راحتی انتخاب و خرید کنید این مطلب را بخوانید. در این مقاله سعی داریم دوربین ها را از لحاظ ظاهر، کیفیت، لنز و… دسته بندی کنیم. در زمان فروش دوربین مداربسته معمولاً فروشنده زمان کافی برای ارائه این مطالب به شما را ندارد.

http://atisflower.ir