دسته‌بندی نشده

برندهای مورد تائید دوربین مداربسته و تجهیزات جانبی حفاظت و امنیت | tizbincctv

برند آویجیلون دارای تنوع محصول بالایی بوده و دوربین های مداربسته این برند شامل انواع دوربین بولت و دام با رزولوشنی از 1 تا 30 مگاپیکسل هستند. اما دوربین مداربسته بوش از عیب بزرگی نسبت به سایر دوربین ها برخوردار است . دوربین مدار بسته بوش نسبت به سایر دوربین های این بازار از بدنه ی ضعیفی برخور دار است. این عیب در کنار بدنه ی ضعیف آن باعث شده است تا این شرکتت در بازار تجهیزات نظارتی و حفظت تصویری فاصله ی بسیار زیادی را با رقبای خود از جمله هایک ویژن و داهوا داشته باشد. یکی از بهترین برندها که در کیفیت محصولات خود بسیار معروف هست و در تولید انواع دوربین مداربسته و سیستم‌های نظارت تصویری با تکنولوژی بالا فعالیت می‌کند.

  • در اینجا می‌توانید لیست بهترین برند دوربین مداربسته در جهان را که بر اساس سهم بازار مرتب شده‌اند، پیدا کنید.
  • برند داهوا دارای تکنولوژی تخصصی HDCVI می باشد که از طریق این تکنولوژی امکان انتقال تصویر با کابل کواکسیال برای فاصله های بالای 100 متر بدون ایجاد هیچ نویزی می باشد.
  • با توجه به نیازجامعه به سیستم های امنیتی و با به کارگیری نیروهای ماهر و کارآمد، داهوا از جمله شرکت هایی است که سهم بزرگی از بازار جهانی را از آن خود کرده و با تلاش فراوان توانسته لیسانس تولید فناوری را کسب نماید.
برند بوش یک برند آلمانی است که دوربین مداربسته این برند دارای تشخیص صدا تشخیص حرکت و نفوذ و تشخیص آتش است. دوربین های مداربسته های لوک برای اولین بار در ایران توسط شرکت درسا وارد و به فروش میرسد. هایلوک را به نوعی می توان برند اقتصادی برند هایک ویزن دانست که این شرکت قصد دارد تا این برند را در سطح جهان گسترش دهد تا بازار خود را به نحو زیادی گسترش دهد . تا حدی که این شرکت برای رقابت با سایرین کلیدی را در تولیدات خود تعبیه کرده است که دربین های آن به تمامی دستگاه های سایر برند ها ساگار باشد .. نمایندگی رسمی هایک ویژن تهران با ارائه محصولات اوریجینال برند هایک ویژن در خدمت مشتریان گرامی در سراسر ایران است.

http://atisflower.irمجله خبری دوربین مداربسته های جعلی معمولا خیلی تابلو هستند و معمولا از نظر ظاهری با برند اصلی خیلی متفاوتند. این برند با داشتن 50 ماه گارانتی تعویض تقریبا خیال شم رو از پشتیبانی راحت میکنه. مجموعه دبجی رانو با بیش از 12 سال تجربه و اجرای پروژه در مقیاس های مختلف اعم از دولتی و غیر دولتی، آماده است تا بتواند در اسرع وقت به شما عزیزان خدمات بدهد. لذا اگر نیاز به مشاوره و بازدید رایگان داشتید میتوانید از طریق شماره زیر با ما در ارتباط باشید.

هایک ویژن موفق ترین برند دوربین مداربسته در جهان

شرکت داهوا فعالیت خود را در سال 2001 – 1380 در چین به عنوان تولید کننده ی تجهیزات دوربین مداربسته آغاز کرد و اکنون با نام تجاری dahua security شناخته میشود. قیمت دوربین های مداربسته AHD پرکسیس به طور میانگین از 700هزار تومان و دوربین های IP به طور میانگین از 1 میلیون تومان آغاز شده و بسته به امکانات و کیفیت دوربین ها، تغییر میکند. لازم به ذکر است که برای همکاران فعال در این حوزه تخفیف های ویژه ای بر روی تمامی قیمت ها در نظر گرفته میشود. جالب است بدانید که قیمت محصولات تولید شده توسط های لوک در مقایسه با رقبای این برند قیمت کمتری دارند. همین مسئله هم باعث شده تا استفاده از خدمات های لوک برای اکثر افراد به مسئله ای مهم تبدیل شود. در صورتی که شما به دنبال یک نسخه اقتصادی و خوش قیمت از برند هایک ویژن هستید، به راحتی می توانید از خدمات های لوک نیز استفاده نمایید.

داهوا دارای 54 شرکت تابعه و نمایندگی در سراسر جهان است که آسیا، آمریکا، اروپا، خاورمیانه، اقیانوسیه، آفریقا و غیره را پوشش می‌دهد. شرکت فناوری ژجیانگ داهوا، یک رهبر جهانی در ارائه راه حل‌های هوشمند و ویدئو محور اینترنت اشیا است. گواهینامه‌های ISO شناخته‌شده بین‌المللی این برند، تضمین می‌کند که CP PLUS فرآیندها و پلتفرم‌هایی را برای برآورده کردن سخت‌ترین و باکیفیت‌ترین الزامات، در صنعت امنیت جهانی دارد. CP PLUS با یک چشم‌انداز و تعهد به ساده و مقرون‌به‌صرفه ساختن نظارت، مأموریتی را آغاز کرد تا جهان را به مکانی امن و مطمئن تبدیل کند.

تا از بهترین برندهای دوربین مداربسته در سال 2022