دسته‌بندی نشده

بهترین برندهای دوربین مداربسته در بازار کدامند؟ » arioamniyat ir | tizbincctv

در کشور ایران تا کنون بیش از 100 برند دوربین مدار بسته موجود می باشد. اولین شرکت از فهرست 10 برند برتر دوربین مداربسته، برند هایک ویژن است. هایک ویژن یک شرکت چینی فعال و یکی از بزرگترین تولیدکنندگان سیستم های حفاظتی دنیا است. تخصص اصلی هایک ویژن تولید تجهیزات مرتبط با نظارت تصویری همانند دوربین مداربسته و تجهیزات وابسته است.

http://atisflower.irاین شرکت در سال 2011 با پلتفرم N6 دستگاه DVR را تولید و روانه بازار کرد و برای اولین بار موفق به تولید DVR ، با تعداد کانال 32 فول D1 در جهان گردید. طی این دوره یکی از محبوبترین ها بین مشتریان و توزیع کنندگان دوربین های مداربسته شد. به این صورت که کیفیت تصویر این دوربین ها از 3 مگاپیکسل شروع می شود و حداکثر پهنای باند آن 265 می باشد. این دوربین ها با توجه به قابلیت های بالایی که دارند، از قیمت بسیار مناسبی برخوردار هستند. ویژگی منحصر به فرد این برند که آن را از سایر برندها سازگار می کند، دارا بودن به کلید منو می باشد.

  • دوربین‌های حرارتی که قابلیت نظارت تمام وقت بر محیط در طول شب یا روز را می‌دهند و حتا در بدترین شرایط آب‌وهوایی نیز کیفیت مطلوبی دارند.
  • جنس، نوع بدنه، تکنولوژی، نوع لنز، کیفیت تصویر و دید در شب دوربین های مدار بسته از جمله عوامل تاثیر گذار در قیمت آن می باشند.
  • در صورتی که شما به دنبال یک نسخه اقتصادی و خوش قیمت از برند هایک ویژن هستید، به راحتی می توانید از خدمات های لوک نیز استفاده نمایید.
  • با توجه به جرائم زیادی که امروزه شاهد آن هستیم، استفاده از دوربین های مدار بسته در سطح شهر و فروشگاه ها و به خصوص منازل مسکونی به شدت احساس می شود.
  • نام تجاری موفقیت شکستن مسیر را از طریق ابتکارات تحقیق و توسعه صحیح، طیف گسترده‌ای از محصولات و راه حل‌ها، حساسیت به نیازهای مشتریان و از طریق بهترین ارزش پیشنهادی مشخص می‌کند.

دوربین های تحت شبکه ، دستگاه های ضبط دیجیتال و ضبط کننده های تحت شبکه به همراه دوربین های گردان (اسپید دام ) از جمله محصولات این شرکت می باشند. اویژیلون یک شرکت کانادایی است که در زمینه تولید تجهیزات مداربسته شبکه فعالیت می‌کند. محصولات این شرکت شامل دوربین‌های مداربسته تحت شبکه، تجهیزات جانبی و نرم افزارهای مرتبط با سیستم مداربسته می‌شود.

دوربین مداربسته AHD چیست؟

از جمله دیگر ویژگی‌های هایک ویژن، ارائه تصاویر با کیفیت بالا، استفاده از فناوری یادگیری عمیق و امکان تشخیص چهره و شناسایی وسیله نقلیه می‌باشد. برند سامسونگ در حوزه دوربین‌های مدار بسته از اولین‌ها برای گذاشتن قابلیت ضد آب و ضدغبار بر روی دوربین‌ها بود. به همین خاطر میزان مقاومت آن در برابر رطوبت، گرد و غبار و ضربه بسیار بالا است.

معایب دوربین های برند هایک ویژن

بکاپ گرفتن از مجله خبری دوربین مداربسته مداربسته کار آسانی است و حتی خودتان هم می توانید به راحتی این کار را انجام دهید. در قسمت Format نیز نوع فایل را انتخاب کنید و در پایان روی شروع پشتیبان کلیک کنید تا به طور کامل برای شما فرآیند بکاپ گیری انجام شود. اندازه لنز دوربین مداربسته بین 2.8، 3.6، 4، 6، 8، 12 و 16 میلی متر است. برای استفاده از اندازه های مختلف لازم است مشخص شود که برای چه مکانی مدنظر شماست؟ و براساس میدان دید دوربین مدنظر را انتخاب کنید. محصولات تولید شده توسط شرکت کی دی تی بسیار متنوع و دارای گارانتی 2 تا 5 ساله می باشد. و گفتی است این برند جزو یکی از بهترین برند های تولید داخل محسوب می شود.

دوربین مداربسته برند داهوا