دسته‌بندی نشده

بهترین برند دوربین مداربسته کدام است؟ نمایندگی رسمی هایک ویژن | tizbincctv

در این مقاله به همراه وجود بیش از 100 برند دوربین مداربسته در ایران خریداران را با چالش های زیادی رو به رو خواهد کرد. یکی از سوالات مطرح شده در این میان این است که کدام مارک دوربین مداربسته بهتر است. هایک ویژن را می توان به عنوان اولین مورد از بهترین برند های تولید کننده دوربین مداربسته شناسایی کرد. هایک ویژن یک شرکت چینی فعال در زمینه طراحی و ساخت انواع دوربین مداربسته به حساب می آید که خدمات و محصولاتش را با تعرفه های متنوعی در بازار عرضه می نماید. این برند که یکی از شناخته شده ترین برند های بین المللی به حساب می آید، نزدیک 20 سال سابقه داشته و محصولات متنوعی را در اختیار مشتریان قرار داده است.

برند کی دی تی

آویجیلون شرکتی است که در این زمینه فعالیت دارد و بهترین برند دوربین مداربسته به شمار می آید. مثلا اگر برای شما دید در شب مهم است، باید دوربین مداربسته ایرانی دید در شب دار تهیه کنید. اگر نیاز دارید که یک فضای باز را پوشش بدهید لازم است از دوربین مداربسته بولت استفاده کنید. با توجه به این نکات باید بدانید که هر دوربینی برای برآورده کردن یک نیاز خاص به وجود امده و هر دوربین دارای یک زاویه دید متفاوتی است که بسته به انتخاب و نیاز شما تعیین می شود. دوربین مدار بسته پاناسونیک از نظر کاربرد در انواع مختلفی تولید شده اند.

برند برتر دوربین مداربسته در جهان

هایولک نیز یکی از مجله خبری دوربین مداربستههای برتر دوربین مداربسته است که به لطف قیمت‌‌گذاری مناسب و به‌کارگیری مولفه‌های سخت‌افزاری با کیفیت در ساخت دوربین و دستگاه nvr و dvr هایلوک توانسته است نظر مساعد شرکت‌ها را به خود جلب کند. اگر دوربین با کیفیت پایین یا امکانات ضعیف را در مکان حساسی قرار دهید، درست مثل این است که هیچ دوربینی در محل نصب نکرده‌اید، زیرا تصاویر مطلوبی دریافت نمی‌کنید. زمانی یک دوربین، بهترین برند دوربین مداربسته است که بتواند تمامی فضاها را پوشش دهد. در این مقاله به انواع مارک دوربین مداربسته و برندهای دوربین های حفاظتی موجود در بازار ایران می پردازیم و بهترین مارک دوربین مداربسته موجود در بازار را که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند را معرفی میکنیم. یکی دیگر از بهترین برند های دوربین مداربسته ایرانی مجموعه کی دی تی است.

  • در ادامه قیمت برخی از دوربین های مداربسته برند داهوا قرار داده شده است.
  • با توجه به تنوعی که در برندهای دوربین مدار بسته وجود دارد انتخاب بهترین مارک دوربین مداربسته ایرانی شاید کاری سخت باشد.
  • برند هایک ویژن طی 19 سال گذشته توانسته بخش بسیار بزرگی از بازار دنیا را به دست بگیرد.

برند برایتون علی رغم اسم خارجی ان یکی از بهترین برندهای دوربین مداربسته ایرانی موجود در بازار است. دوربین‌های مداربسته سونی همانند سایر برندهای این نوع دوربین، دارای تکنولوژی آنالوگ و دیجیتال (تحت شبکه) می باشند. لازم به ذکر است، بعضی از مدل های دوربین های مداربسته سونی قابلیت اضافه کردن لنز و یا تعویض لنز را نیز دارند. شرکت سونی بیشتر در زمینه دوربین های مداربسته دیجیتال یا تحت شبکه فعالیت می کند و آن ها را در سری های مختلف و با تفاوت هایی (بسته به نیازهای مختلف افراد و کاربری ها) روانه بازار می کند. شرکت داهوا در زمینه تجهیزات نظارتی، سخت افزار و نرم افزاری بسیار باتجربه عمل کرده و موجب شده بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد.

http://atisflower.irبرند پاناسونیک یکی از تولید کنندگان و برندهای دوربین مداربسته درحوزه سیستم های امنیتی است. این برند در فهرست 12 برند برتر دوربین مدار بسته در جهان از نظر سهم بازار قرار دارد. امروزه انتخاب بین انواع برندهای تولیدکننده سیستم‌های نظراتی کمی سخت شده است.

بوش