دسته‌بندی نشده

خرید دوربین مداربستهلیست قیمت به روز 1401 | tizbincctv

ضمن اینکه اگر سرقت از خانه شما رخ دهد، با بازبینی مجله خبری دوربین مداربسته دوربین به راحتی می توانید مراجع قانونی را در جریان بگذارید. برخی دوربین‌های آشکارساز حرکت مانند دوربین‌های پی تی زد می‌توانند بر روی حرکت یک چیز متمرکز شده و آن را دنبال کنند. دوربین پی تی زد می‌تواند به سرعت تغییر جهت داده و یا زوم شود، حتی می‌تواند بر روی یک جسم در‌حال حرکت در یک نقطه متمرکز شود که این به مدلی که شما خریداری می‌کنید، بستگی دارد.

دوربین مداربسته داهوا HFW1400RP-VF-IRE6

یکی دیگر از کاربرد های نصب دوربین مداربسته اسپید دام برای نظارت بر محل کار است که با در نظر گرفتن امکان مکالمه دو طرفه و نظارت 360 درجه بر محیط می توان محیط اطراف را به خوبی روئیت کرد. قیمت دوربین اسپید دام داهوا با توجه به کیفیت تصاویر آنکه در انواع دوربین متفاوت است، تغییر می کند. کارشناسان دوربین مال با ارائه لیست قیمت دوربین مداربسته شما را در خرید دوربین مدار بسته چرخشی راهنمایی می کنند. تفاوت دوربین مدار بسته AHD و دوربین مداربسته آنالوگ در ضبط کیفیت تصاویر آن ها است.

دوربین مدار بسته مینی اسپید دام زومیکس مدل TP-11

این دوربین مداربسته برای طلافروشی و کارخانه ها مناسب بوده و می توانید از آن ها استفاده کنید. گاهی اوقات شرایطی پیش می آید که در محل کار خود حضور ندارید اما باید تصاویر زنده دوربین را ببینید. برای مشاهده مدل های مناسب کارخانه می توانید به صفحه دوربین مداربسته برای کارخانه مراجعه نمایید. دوربین مدار بسته بولت برای فضای بیرون طراحی و تولید شده است؛ پوشش ضد آب و ضد گرد و غبار دوربین مدار بسته بولت را برای کار در شرایط بد محیطی آماده کرده است. حتی با نصب دوربین مداربسته در شرایط کم نور نیز می توانید تصاویر را با کیفیت نسبتا خوبی داشته باشید. قیمت دوربین مدار بسته بولت با توجه به کیفیت تصاویر و کیس محافظ آن متفاوت است.

http://atisflower.ir

این دوربین ها معمولا در محیط های غیر صنعتی و اداری یا خانه ها استفاده می شوند. این دوربین ها ظریف بوده و مقاومت چندانی در برابر شرایط محیطی ندارند و در واقع برای محیط های داخلی ساختمان که مسقف هستند ساخته شده اند. علاوه بر این ها این دو مدل دوربین مداربسته در نحوه کابل کشی برق، امنیت ، زمان ذخیر سازی و دستگاه های ضبط کننده تفاوت دارند. دوربین بالت به دسته‌ای از دوربین های مداربسته می‌گویند که معمولا به صورت استوانه ای یا مکعب مستطیل که به صورت دیواری و در محیط های بیرونی نصب و راه اندازی می‌شوند. اصطلاح بالت به معنای گلوله یا لوله است و علت این نام گذاری شکل ظاهری دوربین می‌باشد. جنس بدنه دوربین های مداربسته بالت عموما فلزی است و همین موضوع وجودشان را در برخی از محیط‌ ها با مشکل مواجه می‌کند.

دوربین آینه ای کلارو ( دو دوربین )

ابتدا DNR یک سیگنال واضح تر ،تا حدود ۷۰% ذخیره در فضای دیسک را ارائه می دهد، بنابراین شما امکان ذخیره سازی میزان بیشتری از تصویر را بر روی هارد خواهید داشت. یکی از قابلیت هایی که در سیستم هوشمند دورین­های IP پشتیبانی می­شود، تشخیص نفوذ یا همان Intrusion detection است. با استفاده از این قابلیت کاربر می­تواند محدوده­ای را در تصویر مشخص کند. به هر حال، عمدتاً تعیین نیازها و موارد استفاده به شما در انتخاب نوع دوربین امنیتی مورد نظرتان کمک می‌کند.

  • برند های داهوا ، هایک ویژن ، دی لینک ، پاناسونیک جزو بهترین برند های دوربین مداربسته در سطح جهانی هستند .
  • دوربین های نظارتی و امنیتی از لحاظ شکل ظاهری می تواند دسته بندی های فرعی دیگر نیز داشته باشد که در این جا به آن ها اشاره می کنیم.
  • یکی دیگر از معیار هایی که پیش از خرید باید در نظر گرفته شود، برند دوربین مداربسته است.
  • نام دوربین دام از شکل ظاهری دوربین مداربسته که گنبدی شکل است، گرفته شده است.