دسته‌بندی نشده

انواع دوربین مداربسته کدامند؟ ماد طلایی وارد کننده دوربین داهوا و هایک ویژن | tizbincctv

دید در شب رنگی قابلیتی که با آن تصاویر در محیط های کم نور و شب هنگام مانند روز به صورت رنگی ثبت می شود. بنابراین در کاربری های حساس که نیاز به جزئیات بالایی از تصاویر ثبت شده است این قابلیت بسیار مفید خواهد بود. در انواع دید در شب های رنگی می توان به ColorVu، Starlight، Warmlight و Spotlight اشاره کرد.

پکیج 16 دوربین مداربسته Full Hd

این مجله خبری دوربین مداربسته ها ، با استفاده از فیلتر هایی نویز های تصویر را حذف می کنند و کیفیت و شفافیت تصاویر به حد مطلوب می رسد . کاهش نویز نقطه‌ای هر پیکسل را با پیکسل کناریش مقایسه می‌کند و نویزهای ناخواسته پیدا شده داخل فریم را ازبین می‌برد. این تکنولوژی کل تصویر را پردازش کرده و عکسی باکیفیت و واضح را ارائه می‌دهد. از نظر قیمت می توان گفت AHD از ارزان قیمت های بازار است و دوربین های fULL HD 1080P در بازار ایران بین 20 تا 50 دلار فروحته می شوند. از جمله دوربین های پرطرفدار داهوا نیز می توان به دوربین hdcvi، دوربین full-color و … اشاره کرد.

فروشگاه اینترنتی کارپیما | خرید انواع دوربین مداربسته * پکیج دوربین مداربسته * دوربین مداربسته بیسیم*دزدگیر اماکن*ردیاب خودرو

۱-در این شبکه کل سیستم غیر متمرکز است در واقع یک نفر نمی تواند تنظیمات قابلیت دسترسی کل شبکه را تعیین کند. داهوا برای اولین بار موفق به تولید دی وی ار ، با تعداد کانال 32 فول D1 در جهان گردید. یک UPS 600VA با باتری 7 آمپر/ساعت حدود 40 دقیقه میتواند سیستم مداربسته شما را روشن نگه دارد. باتری 9آمپر/ساعت همین زمان را به حدود 1 ساعت می رساند و با دو باتری 7 آمپر/ساعت شما حدود 1 ساعت و چهل دقیقه سیستم را به صورت فعال تغذیه خواهید کرد. AWB Function این ویژگی سبب تطابق رنگ های زمینه در تصویر با نور موجود در محیط می گردد.

  • PPF مخفف اصطلاح Pixel Per Foot به معنای تعداد پیکسل در هر فوت عرض است.
  • این فیلم ها که به طور دقیق از تمام جزئیات فیلم برداری نموده اند، و از نظر قضائی بهترین مدرک جهت پیدا نمودن منشا حادثه و ارائه آن به کارشناسان بیمه می باشد.
  • برای وصل کردن این میکروفون ها به دستگاه دی وی آر و سیستم دوربین مداربسته باید مطابق دوربین یک کابل تصویر و یک کابل برق به میکروفون برسانید.
  • دوربین های بی سیم اندکی از دوربین های کابلی AHD – TVI – CVI گرانتر هستند ، ولی توصیه می کنیم برای جاهایی که امکان کابل کشی دارید ، حتماً دوربین های کابلی نصب نمایید که پایداری سیستم بسیار بالاتر است و نویز و…
  • تصاویر دوربین لامپی را می توانید به صورت زنده از طریق موبایل و با اتصال به اینترنت و از طریق نرم افزار مربوطه در هر مکان و زمانی مشاهده کنید.

Hikvision با استفاده از دوربین‌های مدار بسته دوگانه با دید استریو سه‌بعدی و الگوریتم‌های یادگیری عمیق، اعلان‌های بصری و آلارم‌های به موقع را هنگامی که تعداد افراد در یک منطقه مشخص به آستانه از پیش تعیین شده می‌رسد، ارائه می‌کند. راه حل های کنترل جریان هایک ویژن با قابلیت شمارش افراد در صف ها و شلوغی ها، کاربران را قادر می سازد تا به عنوان مثال با افزایش پرسنل در زمان اوج مصرف یا سایر اقداماتی که کارایی و کیفیت خدمات را بهبود می بخشد، پاسخ دهند. کاربران همچنین دید واضحی از تعداد افراد وارد و خروج از یک مکان برای بهبود امنیت و ایمنی دارند. این دوربین ها معمولا بر روی سقف یا دیوار نصب می شوند و معمولا از آن ها برای فضاهای داخلی استفاده می شود. برخی از مدل های دوربین های دام قابلیت چرخش داشته و می توانند در زوایای مختلف تصویر برداری کنند. در این مطلب می خواهیم به بحث در مورد دوربین مدار بسته مخفی بپردازیم و انواع گوناگون آنرا به صورت گذرا معرفی نماییم.

http://atisflower.ir

دوربین‌های تحت شبکه قابلیت ارتباط از طریق شبکه‌های بیسیم را نیز دارند و امنیت آنها در صورت رعایت اصول ایمنی بسیار بالاست. دوربین‌های تحت شبکه مزایای بسیاری دارند اما در کنار این مزیت‌ها برای تهیه این دوربین‌ها باید هزینه بالایی پرداخت شود. همچنین پهنای باند دوربین‌های تحت شبکه محدود است که همین مسئله مشکلاتی را در کار با این دوربین‌ها پدید می‌آورد. Coppyright © 2023 الرت ایران | فروشگاه دوربین مداربسته و دزدگیر اماکن.

دوربین مداربسته تحت شبکه هایک ویژن مدل DS-2CD2163G0-IU