دسته‌بندی نشده

دوربین دام لیست قیمت انواع دوربین مداربسته دام | tizbincctv

علاوه بر این، مجله خبری دوربین مداربسته آنها آسان است زیرا هیچ سیمی برای برق یا اینترنت وجود ندارد. با این حال، این دستگاه‌های فضای باز به دلیل محدودیت‌های انرژی باتری، قادر به ضبط مداوم نیستند. دوربین های فضای باز بدون سیم کاملا بی سیم هستند که حتی نیازی به اتصال به پریز ندارند.

  • انتقال تصویر در معنای واقعی، دیدن تصاویر دوربین های مدار بسته بر روی هر وسیله دیگری به جزء دستگاه ضبط تصاویر DVR یا NVR می باشد که این انتقال هم بدون در اختیار داشتن اینترنت و هم با داشتن اینترنت امکان پذیر خواهد بود.
  • این نوع دوربین ها نسل اولیه دوربین های مداربسته هستند که برای انتقال تصاویر از امواج آنالوگ استفاده می کنند.
  • از طریق ایجاد یک شبکه داخلی بین تجهیزات و دستگاه ضبط شما خواهید توانست یک انتقال تصویر بدون اینترنت را ایجاد کنید.
  • برخی دوربین‌های آشکارساز حرکت مانند دوربین‌های پی تی زد می‌توانند بر روی حرکت یک چیز متمرکز شده و آن را دنبال کنند.
  • تا به اینجا با انواع دوربین های مدار بسته چه از لحاظ شکل ظاهری و چه از لحاظ عملکرد و سیستم انتقال تصویر آشنا شدید و می توانید دوربین مورد نیازتان از میان برندهای مختلف ایرانی و خارجی انتخاب نمایید.

ظاهر کیس دوربین دام به صورت کروی شکل می باشد که معمولا این قسم از محصولات دوربین مدار بسته در فضاهای داخلی مثل فضاهای اداری و گاها تجاری نصب می شوند. همانطور که گفتیم به کارگیری نیروی انسانی از سوی کارفرما دارای هزینه های بالایی می باشد و کارفرما می تواند با تهیه و خرید دوربین های نظارتی و امنیتی به طور نامحسوس از هر مکان و از هر نقطه از دنیا محل کار خود را توسط دوربین پایش نماید. در فضایی که دوربین مداربسته قرار دارد به مراتب و به صورت آمار های قابل استناد نسبت به مکان هایی که دوربین های نظارتی وجود ندارد آمار جرم و بزه پایین می باشد.

انتخاب پکیج دوربین مداربسته مناسب

نظارت تصویری یكی از كارآمدترین راه‌های پیشگیری و پیگیری جرم و سرقت است. برای دسترسی سریع مشتریان، لیست قیمت دوربین مداربسته و دستگاه ضبط در یک فایل تنظیم شده است. امروزه دوربین مداربسته دام داهوا و دوربین مداربسته دام هایک ویژن جزو پرفروش ترین دوربین های دام موجود در بازار محسوب می شوند. کلمه دام به معنای گنبد است و علت نامگذاری این دوربین نیز برگرفته از شکل بدنه دایره ای یا گنبدی آن است. دوربین مداربسته دام بسیار پرکاربرد است و چه در فضاهای داخلی و چه فضاهای خارجی مورد استفاده قرار می گیرد. پیاده سازی یک سیستم امنیتی دوربین مدار بسته مؤثر و کارآمد امر ساده ای نیست و نیاز به توجه و کمک دارد.

دوربین مداربسته آسانسور

این دوربین مداربسته می تواند در یک ثانیه 360 درجه بچرخد، که این یکی از قابلیت های منحصر به فرد آن است. یکی دیگر از کاربرد های نصب دوربین مداربسته اسپید دام برای نظارت بر محل کار است که با در نظر گرفتن امکان مکالمه دو طرفه و نظارت 360 درجه بر محیط می توان محیط اطراف را به خوبی روئیت کرد. قیمت دوربین اسپید دام داهوا با توجه به کیفیت تصاویر آنکه در انواع دوربین متفاوت است، تغییر می کند.

دوربین مدار بسته آنالوگ داهوا مدل HAC-HDW1200M

از دوربین‌های تحت شبكه IP با دید فیش‌آی می‌توان به هایك ویژن DS-2CD2955FWD-I اشاره‌ای داشت. حدوداً 8 متر دید در شب و رزولوشن 5 مگاپیكسلی از خصوصیات این دوربین هستند. دوربین‌های تحت شبكه با توجه به كیفیت و ویژگی‌هایی كه دارند،‌ از قیمت بالاتری نیز برخوردار هستند.

http://atisflower.ir