دسته‌بندی نشده

انواع دوربین مداربسته + راهنمای خرید + قیمت نمایندگی فروش دوربین هایک ویژن | tizbincctv

مهم ترین پارامتر در سیستم های نظارت تصویر رزولوشن تصویر یا همان کیفیت تصویر است. رزولوشن تراکم پیکسل ها یا همان نقاط نوری است که بر روی مانیتور نمایش داده می شود. قبل از اینکه بخواهید بهترین دوربین مدار بسته خانگی را انتخاب کنید باید به نکاتی درباره آن توجه کنید‌. در ابتدا باید مشخص شود دوربین به کجا قرار است متصل شود.‌ اگر سقف یا دیوار است از دوربین‌های مناسب این مکان‌ها استفاده شود‌.

دوربین مدار بسته تحت شبکه IMOU RANGER 2

این مجله خبری دوربین مداربسته ها دارای قابلیت مکالمه دو طرفه، دید در شب و دریافت تصاویر بر روی موبایل هستند. برخی از مدل ها قابلیتی دارند که هنگام گریه کردن یا تکان خوردن نوزادتان به شما هشدار می دهد. دستگاه DVR دستگاهی برای مدیریت و ذخیره فیلم ها و تصاویر دوربین های مداربسته می باشد .

  • در مدل DNR سه بعدی علاوه بر پردازش مجزا بر روی فریم و تصویر، بصورت دسته ای نیز روی کل فریمها در پایان هر سیکل، پردازشی مجزا صورت می پذیرد.
  • دوربین مینی اسپید دام یا مینی پی تی زد کوچکتر از دوربین اسپیددام است، بعلاوه قیمت آن نیز پایین تر است.
  • وظیفه اصلی دوربین مداربسته دریافت تصویر محیط و ارسال آن برای دستگاه ضبط (DVR یا NVR) جهت ضبط و ذخیره‌سازی می‌باشد.

دسته بندی دوربین های مدار بسته براساس آپشن های موجود نوع دیگری از تقسیم بندی است. مانند میکروفن و قابلیت ضبط صدا در دوربین که می توانید دوربین ها را به دو گروه عمده با قابلیت ضبط صدا و بدون این قابلیت تقسیم بندی کنید. همچنین پشتیبانی دوربین از کارت حافظه , Wifi و قابلیت هایی مانند ضد نور بودن، WDR، HLC، تشخیص چهره، قابلیت پلاک خوان، ضد نفوذ و یا خرابکاری و… می تواند مورد نظر باشد. کیفیت تصویر اولین گزینه ایست که بسیاری از مشتریان در زمان انتخاب دوربین به آن توجه می کنند. ذکر این نکته لازم است که عوامل مختلفی در کیفیت تصویر دوربین مدار بسته نقش دارد.

مقالات مفید دوربین مداربسته

بهترین دوربین مداربسته خانگی برای کسانی که امنیت خانه برای آن‌ها بسیار اهمیت دارد، وسیله‌ای اساسی است. با پیشرفت تکنولوژی دوربین مداربسته مناسب منزل ساخته شد که بسیار کاربردی و دقیق بود. به همین دلیل در ادامه این مطلب با انواع دوربین براساس نوع سیگنال و بهترین‌ها را بررسی خواهیم کرد. در این مطلب قصد داریم تفاوت رزولوشن تصویر 1080P و 1080N در دوربین های مدار بسته را بیان نماییم. کیفیت تصویر 1080N در واقع کیفیت تصویر کمتر از 2 مگاپیکسل و تقریباً 1.3 مگاپیکسل می باشد.

http://atisflower.ir

خروجی تصاویر دوربین مدار بسته در ابتدای تولید سیاه و سفید بود اما به مرور با جایگذین کردن LED های نور گرم خروجی تصاویر دوربین مداربسته به صورت رنگی شد. در ادامه تعدادی از دید در شب های به کار رفته در دوربین مدار بسته را توضیح خواهیم داد تا با خروجی تصویر و رنج قیمتی آن ها بیشتر آشنا شوید. کیانام ارتباط با توجه به احترامی که برای مشتریان خود قائل است، سیستم مشاوره رایگان تلفنی و چتی را برای کاربران خود فراهم کرده است. اگر قبل از خرید دچار دودلی شدید اصلا نگران نباشید زیرا خدمات مشاوره قبل از خرید دوربین مدار بسته در کیانام ارتباط کاملا رایگان است پس همین حالا با ما تماس بگیرید. در فروشگاه دوربین مداربسته کیانام ارتباط می‌توانید انواع بی شماری از دوربین های مداربسته را دیده و جزئیات هر یک را باهم مقایسه کنید و در نهایت بهترین انتخاب را داشته باشید.

کیفیت تصویر دوربین دام