دسته‌بندی نشده

خرید دوربین مداربسته ارزان قیمت با بالاترین کیفیت | tizbincctv

دوربین های مداربسته لامپی دارای زاویه دید وسیع و 360 درجه هستند و برای ذخیره تصاویر و فیلم ها از کارت حافظه بهره می برند. هر دوربین مداربسته لامپی می تواند یک سالن نسبتا بزرگ تا حدود ۸۰ متر مربع را به طور کامل و با کیفیت بالا پوشش دهد. تصاویر دوربین لامپی را می توانید به صورت زنده از طریق موبایل و با اتصال به اینترنت و از طریق نرم افزار مربوطه در هر مکان و زمانی مشاهده کنید. دوربین های مداربسته آنالوگ که اولین نوع از دوربین مداربسته ارزان می باشند دوربین های AHD بوده و وضعیت بهتری دارند. از ویژگی های مثبت این نوع دوربین ها می توان به هزینه های خرید پایین و سهولت در نصب و استفاده و همچنین ارسال زنده دیررس اشاره کرد. یکی از دلایل اصلی در دسترس بودن دوربین های مداربسته آنالوگ، انتقال تصویر ساده آنهاست.

  • ضبط تصویر تنها زمانی که شخصی در محیط نصب دوربین مداربسته وجود دارد، باعث صرفه‌جویی فراوان در فضای ذخیره‌سازی و انرژی می‌شود.
  • قیمت دوربین های مداربسته با توجه به تعداد دوربین و تجهیزات مرتبط با آن محاسبه می شود، و قیمت سیستم دوربین مداربسته جمعی از تعداد دوربین + کابل+ دستگاه ضبط و هارد می باشد.
  • مراحل نصب و راه‌اندازی دوربین مدار بسته اچ دی سی وی آی همانند سایر دوربین‌های مداربسته آنالوگ قدیمی ساده و بدون ایجاد تغییر در ساختار آن صورت می‌گیرد.
  • دوربین مداربسته داهوا DH-HAC-HFW1400TP-A – دارای سنسور 2.7 اینچی CMOS – دارای دید در شب 30 متری هوشمند سیاه و سفید – دارای لنز ثابت 3.6 میلی متری – دارای رزولوشن تصویری 4 مگاپیکسل – دارای میکروفون داخلی جهت انتقال صدا…
  • دوربین مداربسته با تکنولوژی استار لایت بیشترین حساسیت به نور را دارد به همین خاطر با حداقل نور محیط، خروجی مناسبی از تصویر دوربین مدار بسته تولید می کند.
  • AWB Function این ویژگی سبب تطابق رنگ های زمینه در تصویر با نور موجود در محیط می گردد.

بنابراین تصویر کسانی که در محیط های عمومی رفت و آمد می کنند، توسط دوربین های مداربسته زیادی شکار می شود. اگر شما قصد خرید دوربین مداربسته دارید و نمی خواهید زیاد هزینه کنید بهترین انتخاب و به صرفه ترین حالت به پیشنهاد کارشناسان دیاکالا خرید دوربین های مداربسته HDcvi یا HDtvi است. دوربین های پلاک خوان دوربین هایی تخصصی هستند که دارای یک نرم افزار داخلی برای شناسایی و ضبط پلاک خودرو ها حتی در هنگام حرکت هستند. این نوع دوربین ها معمولا برای پارکینگ ها ( دوربین مداربسته پارکینگ )، مجتمع های تجاری، ادارات، کارخانه ها و … همانطور که می دانید دوربین های پلاک خوان از نظر ظاهری در دسته ی دوربین های بالت دسته بندی می شوند و برای نصب آن ها در فضاهای باز می توانید از دکل دوربین مدار بسته استفاده کنید. دکل های دوربین مداربسته انواع مختلفی دارند و در ابعاد ارتفاع های مختلفی ساخته می شوند.

دلیل برای اینکه از هارد دیسک مخصوص کامپیوتر برای سیستم های نظارتی استفاده نکنیم:

دوربین مداربسته دیگر صرفاً در مورد امنیت فیلم های نظارتی نیست، زیرا دستگاه های بیشتری به هم متصل می شوند. شرکت داهوا به عنوان تولید کننده تجهیزات دوربین مدار بسته از سال ۲۰۰۱ در چین فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت ارائه کننده راهکارهای دوربین مدار بسته در صنایع مختلف می باشد و با این هدف وارد بازار شده است، در حدود ۱۱۰۰۰ کارمند در ۱۶۰ کشور دنیا به مشتریان این شرکت خدمات می دهند.

نقش دوربین مدار بسته در کنترل ترافیک

از این رو در انتخاب دوربین مداربسته بالاترین کیفیت را با توجه به بودجه و هدف خود انتخاب نمایید . قبل از خرید دوربین مداربسته نور محیط را بدقت در شب و روز بررسی نمایید و اگر به تصاویر در تاریکی و شب نیاز دارید دوربین مداربسته دید در شب و مادون قرمز را انتخاب کنید. دوربین مدار بسته ای اچ دی نیز نسبت به دوربین های آنالوگ کیفیت بالاتری دارد که دوربین های HDTVI، HDCVI و HDSDI در این دسته قرار دارند.

دوربین مینی اسپید دام سیم کارتی v380 مدل P20 ا 4g Sim Card IP Camera Outdoor Ptz CCTV

مجله خبری دوربین مداربسته دیسک وسترن بنفش و برند seagate نوع survilliance مخصوص ظبط دوربین مدار بسته و روشن ماندن 24 ساعته هستند که مناسب ترین گزینه ها برای استفاده در DVR می باشند. بهترین ویژگی این قابلیت، امکان پردازشی است که بر روی خود دوربین مدار بسته صورت می گیرد و نیازی به پردازش Back-End نیست. بنابراین چون قابلیت DNR بر روی خود دوربین مدار بسته عملیاتی می شود هزینه زمانی و تکنیکی اضافی به همراه ندارد. نویز گاوسی توسط یک تداخل تصادفی که ریشه در حرکت الکتریسیته در مدارهای دوربین مدار بسته دارد، رخ می‌دهد.

http://atisflower.ir