دسته‌بندی نشده

بهترین برندهای دوربین مداربسته در بازار کدامند؟ » arioamniyat ir | tizbincctv

یکی از مهمترین مزایای محصولات شرکت پاناسونیک سخت افزار حرفه ای است که استفاده ازآن را در شرایط محیطی نامناسب مانند محیط های آلوده، با گرد و غبار و غیره نسبت به برندهای دیگر ارجح تر کرده است. محصولات هایلوک انواع دوربین های مداربسته دام، بولت، اسپیددام، دستگاه های ضبط NVR و DVR و… می باشند. این محصولات سازگار با بالاترین و آخرین استانداردهای کیفی و ایمنی در دنیا طراحی شده‌اند. نرم افزار انتقال تصویر دوربین های هایلوک برای کاربران مفید و ضروری می باشد و دسترسی به تصاویر را در هر نقطه ای که هستند آسان و راحتی می کند. این دوربین های مدار بسته امکان تجزیه و تحلیل تصاویر را دارند و در تمامی ساعات روز هفته می توانند داده های دریافت شده را در سطح بالایی نزد خود نگه دارند. از دیگر ویژگی های این دوربین های مدار بسته می توان به طراحی آن ها برای اهداف تخصصی اشاره کرد، به این صورت که دوربین های مدار بسته بوش تصاویر را با وضوح و شفافیت بالایی در اختیار کاربران قرار می دهند.

http://atisflower.irIDIS با مجله خبری دوربین مداربسته در بیش از 50 کشور و با بیش از 100 شریک استراتژیک در سراسر جهان، پیشرو در بازار دوربین‌های مداربسته است. به همین دلیل این برند نیز در دسته بهترین برند دوربین مداربسته در جهان قرار دارد. از جمله ویژگی‌های تجهیزات و سیستم‌های دوربین مداربسته IDIS می‌توان به کاربر پسند بودن، مقیاس‌پذیری و انعطاف‌پذیر بودن و همچنین هزینه مقرون به صرفه آن اشاره کرد. دوربین یونی ویو از دیگر انواع بهترین برند دوربین مدار بسته می باشد.این برند نیز ساخت کشور چین می‌باشد و بعد از هایک ویژن و داهوا به عنوان سومین “برند معتبر دوربین مدار بسته” شناخته شده است.

از چه طریقی بتوانیم از کیفیت دوربین مداربسته ی خود مطمعن شویم؟

کدام یک از برند های اشاره شده را برای استفاده در پروژه های خود استفاده میکنید ! ؟ آیا تا به حال تجربه خاصی از استفاده دوربین های ایرانی مثل دوربین های مداربسته حارس، اکسوم، برایتون و ناظر داشته اید؟! شرکت های تولید کننده دوربین مداربسته نام برده شده، شرکت هایی هستند که دارای جایگاه خوبی در کشور هستند و در سراسر کشور دارای نمایندگی هستند. شرکت ژئوویژن از سال 1998 شروع به فعالیت کرده است و یکی از برندهای تایوانی در تولید تجهیزات نظارتی و از تولیدكنندگان حرفه‌ای و باسابقه سیستم‌های امنیتی در دنیا است. IDIS یک شرکت امنیتی جهانی است که دفتر مرکزی آن در کره جنوبی قرار دارد.

از ویژگی این دو برند اعتبار آنهاست که هر کدام به یک برند معتبر و موفق دوربین مداربسته منسوب هستند. خصوصیت بعدی این دو برند مقرون به صرفه بودن آنهاست که همین موضوع می تواند جایگاه آنها را روز به روز در بازار دوربین مداربسته ارتقاء دهد. به این ترتیب این دو برند جدید به زودی در لیست پر فروش ترین برند دوربین مداربسته قرار خواهند گرفت. چهارمین برندی که از 10 برند برتر دوربین مداربسته بررسی می کنیم بوش است. برند بوش آلمان از قدیمی ترین تولید کنندگان تجهیزات الکتریکی در جهان محسوب می شود.

استفاده از دوربین مداربسته ایرانی پرکسیس در پروژه های سازمانی (دولتی و خصوصی)

البته شاهد این هستیم که برند پاناسونیک، در بخش دوربین های مداربسته نیز فعالیت دارد. این برند نیز مانند برند هم وطن خود (سونی) دوربین های آنالوگ را از چرخه تولیداتش حذف کرده است و تمرکز را روی دوربین های تحت شبکه قرار داده است. بنابراین یکی از دلایل گرانی دوربین های مداربسته پاناسونیک را می توان IP بودن آنها دانست.

  • با پیشرفت تکنولوژی در ایران مهندسین ما توانسته اند دوربین مداربسته ایرانی را تولید کنند که در مقایسه با دوربین های خارجی ارزان تر و دارای قیمت مناسب تری است.
  • این برند که یکی از شناخته شده ترین برند های بین المللی به حساب می آید، نزدیک 20 سال سابقه داشته و محصولات متنوعی را در اختیار مشتریان قرار داده است.
  • همین‌طور این برند مخاطبان هدف خود را در سراسر جهان بسیار گسترده کرده است.