دسته‌بندی نشده

دوربین مداربسته ایرانی بررسی کامل برند ایرانی پرکسیس پارندسیستم | tizbincctv

برند بوش BOSCH را می توان به عنوان آخرین مورد از بهترین برند های دوربین مداربسته شناسایی کرد. به صورت کلی برند بوش یک برند آلمانی شناخته شده و معتبر به حساب می آید که محصولاتش را با کیفیتی بالا و قیمتی مناسب در بازار عرضه می کند. توجه داشته باشید که محصولات تولید شده توسط بوش به علت داشتن یک سری ویژگی های کلیدی هر ساله طرفداران زیادی را به خود جذب می کنند. شرکت پاناسونیکآخرین برندی که ما قصد صحبت در مورد آن را داریم، پاناسونیک می باشد. نمی توان یک لیست مربوط به برند های برتر دوربین مداربسته را طراحی کرد و نام پاناسونیک را در آن قرار نداد. پاناسونیک یکی از محبوب ترین و معروف ترین شرکت های فعال در زمینه طراحی انواع لوازم دیجیتال به حساب می آید.

  • قیمت بالای محصولات این شرکت نیز بعث شده است تا این شرکت پس از هایک ویژن و داهوا در رده سوم این صنعت جا خوش کند..
  • در ادامه برای این که انتخابی دقیق و تصمیمی صحیح در زمان خرید داشته باشید، به بررسی بهترین برندهای دوربین مدار بسته پرداخته ایم.
  • همین مسئله هم درصد محبوبیت این برند در میان کاربران را تا حد قابل توجهی افزایش داده است.
  • برند یونی ویو سعی دارد با ارائه محصولات حرفه ای، پیشرفته و مطمئن در صنعت امنیت نظارتی، همواره حرفی برای گفتن داشته باشد.
  • این شرکت در سال 2016 در بین 50 برند برتر دوربین مداربسته در جهان به نقل از مجله بین المللی A&S، در رتبه چهارم قرار گرفت.
به‌طور معمول، بیشتر شرکت‌ها به دنبال دوربین‌های آی‌پی با کیفیت اچ‌دی هستند تا بتوانند با سهولت به فیلم‌های ضبط شده دسترسی داشته باشند. 4) آموزش های مقدماتی، حرفه ای و تخصصی طراحی، نصب و پیاده سازی سیستم های حفاظتی و نظارتی. شرک ویووتک محصولات خود را به مدت 1.5 سال تحت پوشش کامل گارانتی قرار می دهد که شامل خدمات تعویض محصول یا تعمیر آن در محل باشد و این کار در اعتماد و اطمینان خریداران از محصول تاثیرگذار است. دوربین داهوا علاوه بر داشتن گواهینامهISO9001 سیستم های مدیریت کیفیت، برخی از گواهی نامه های بین المللی مانند UL، CE، FCC را نیز دارا می باشد. دوربین های داهوا با اعتبار بالا در اروپا، امریکا، ژاپن و همچنین تایوان به فروش می رسد.

دوربین مداربسته برند یونی ویو (Uniview)

در ادامه به بررسی اجمالی تک تک مجله خبری دوربین مداربستهی که از بهترین برند دوربین مدار بسته پرداخته ایم، که به شرح زیر هستند. پاناسونیک نیز از برندهای ژاپنی است و بیشتر تولیدات این برند روی سیستم های صوتی تمرکز دارد. این برند در حوزه تولیدات خود توانسته سهم قابل توجهی در بازار را به خود اختصاص دهد.

نقاط ضعف دوربین مداربسته برند یونی آرک

شرکت داهوابه عنوان تولید کننده تجهیزات دوربین مداربسته از سال ۲۰۰۱ در چین فعالیت خود را آغاز کرد. محصولات هایک ویژن از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند و خوشبختانه اغلب مدل های آن در ایران موجود است. مشتریان محترم به راحتی می توانند این محصولات را با قیمت رسمی که از طرف شرکت اصلی اعلام می شود، از نمایندگی رسمی هایک ویژن در تهران خریداری نمایند. برای مشاهده جدیدترین محصولات هوشمند، از وبسایت رسمی هایک ویژن دیدن نمایید.

http://atisflower.ir

در صورت نیاز به مشاوره در زمینه نیازسنجی، ارزیابی و خدمات نصب و راه‌اندازی دوربین‌های مداربسته خود، از کارشناسان ما در رایکانت کمک بگیرید. همچنین لیستی از برندهای مورد تائید ایجاد کرده‌ایم تا مشتریان نیز بتوانند برندهای اصلی موجود در بازار و منطبق با استانداردها را به راحتی بشناسند. در صورتی که به عنوان وارد کننده دوربین مداربسته فعال هستید و برند اصلی خاصی را وارد می‌کنید می‌توانید برند خود را به ما معرفی کنید تا آن را در لیست برندهای مورد تائید خود قرار دهیم. این برند از دوربین‌های مدار بسته که نیز حاصل ساخت کشور چین می‌باشد از کیفیت مناسبی برخوردار است؛ برند شیائومی همانند گوشی‌های هوشمندی که تولید کرده است به دلیل قیمت مناسب و کیفیت نسبی خوب طرفدار‌های خاص خود را دارد.