دسته‌بندی نشده

دوربین مداربسته ایرانی بررسی کامل دوربین های ایرانی | tizbincctv

واشنگتن (رویترز) – پیمانکارانی که سیستم های نظارتی Hikvision و Dahua را خریداری و نصب می کنند ، روز جمعه به مقامات آمریكا گفتند كه قانونی مبهم كه ممنو … می توانند تصاویر با وضوح بالا را پردازش کنند که مناسب برای شناسایی اعداد و کاراکترها نیز می باشند. اگر برای اهداف قانونی یا حفاظتی نیاز به دوربین دارید، وضوح بالاتر را به همراه زوم به شما پشنهاد می دهیم.مزیت زوم این است که تصاویر زوم سر نخ های بیشتری به پلیس می دهد.

داهوا dahua – بهترین دوربین مداربسته جهان

بنابراین یکی از دلایل گرانی دوربین های مداربسته پاناسونیک را می توان IP بودن آنها دانست. از جمله برندهای معروف در چین و جهان برند تیاندی هست که در سال 2004 شروع به‌کار کرده است. مهم‌ترین محصولات این برند در بازار داخلی وجود دارد که تحت نمایندگی شرکت فراگستر است.

  • مانند همه تجهیزات الکترونیکی سیستم‌‎های نظارت تصویری از تجهیزات الکترونیکی تشکیل شده است که در کنار یکدیگر وظیفه خاصی را انجام می‌‎دهند.
  • در میان این همه دوربین، از جمله مدل‌های بی‌سیم و سیم‌دار، با قیمت‌های رقابتی، رینگ برنده است.
  • مجموعه دیجی رانو در کنار دوربین های مداربسته خارجی در راستای حمایت از تولید ملی، از بین کلیه شرکت های تولیدکننده در کشور، بهترین برند های دوربین مداربسته ایرانی را به شما مشتریان و همکاران عزیز معرفی نمود.
  • البته این دوربین ها در عین کیفیت بالای خود متاسفانه قیمت بالایی دارند که نقش به سزایی در از بین رفت بازار این محصولات داشته است .
  • باتری 9آمپر/ساعت همین زمان را به حدود 1 ساعت می رساند و با دو باتری 7 آمپر/ساعت شما حدود 1 ساعت و چهل دقیقه سیستم را به صورت فعال تغذیه خواهید کرد.
  • نحوه انتشار نور IR در دوربین های مداربسته قدیمی به نحوی است که منجر به ایجاد یک الگوی دایره ای شکل از نور بر روی تصویر می شود و روشنایی بیشتر در مرکز تصویر متمرکز است.

اگر چه این برند کیفیت خوبی دارد اما از نظر سهولت کار و راه اندازی توسط کارشناسان رتبه خوبی کسب نکرده است. 6- پردازش اطلاعات در سیستم نظارتی به صورت بی وقفه و دائمی صورت میگیرد، برای وقوع این امر هارد باید بتواند بین خواندن و نوشتن متناوبا عمل کند. 1- هارد نظارتی به گونه ای طراحی شده است که میتواند در حالت “بدون وقفه” کار کند، این امر باعث عملکرد بهتر در پردازش اطلاعات می شود. ۴-بسیاری از فیلم ها، موزیک ها و دیگر فایل های کپی رایت ، از این نوع انتقال فایل استفاده میکنند. P-2-p تکنولوژی است که در مواردی که تعداد فایل ها بالاست، استفاده می شود.

دوربین مداربسته برند یونی ویو (Uniview)

از قابلیت‌های شگفت انگیز این دوربین، می‌توانیم به وجود میکروفون اشاره کنیم که به شما اجازه می‌دهد ضمن شنیدن صدای محیط، مکالمه هم انجام دهید. کیفیت بالای تصاویر، میداد دید گسترده، قابلیت تشخیص حرکات و دید در شب هم تنها بخشی از قابلیت‌های دوربین تحت شبکه شیائومی مدل MJSXJ05CM به شمار می‌روند. با داشتن چنین دوربینی، خیالتان کاملا از هر بابت راحت خواهد بود که بالاترین امنیت ممکن را به دست خواهید آورد. برای کار کردن دوربین، ابتدا اپلیکیشن مخصوص YiCamera را بر روی گوشی هوشمند خود نصب کرده و سپس با اتصال دوربین به WiFi از طریق گوشی، دوربین را کنترل کنید. از دیگر ویژگی‌هایی که در هنگام خرید دوربین مدار بسته لازم است به آن‌ها توجه کنید، می‌توان به پشتیبانی از فناوری HDR، امکان چرخ Pan و Tilt، میدان دید و قابلیت ضبط صدا اشاره کرد. به طور کلی برای انتخاب بهترین مکان نصب دوربین مداربسته فضای باز، درب ورودی ساختمان و یا منزل، درب های پشتی و پنجره ها انتخاب های مناسبی هستند.

نقاط قوت دوربین مداربسته ADT

با مجله خبری دوربین مداربسته به زمان کم حضور این برند در بازار رقابتی محصولات امنیتی و نظارتی توانسته مورد توجه خاص متقاضیان قرار گیرد. با توجه به مطالب فوق، شما با بهترین مارک های دوربین مداربسته در جهان آشنا شدید. در بخش پایانی معرفی دو برند که به زودی یکی از اولین های برند برتر دوربین مداربسته در پروژه های متوسط و کوچک خواهند شد خالی از لطف نیست. از ویژگی این دو برند اعتبار آنهاست که هر کدام به یک برند معتبر و موفق دوربین مداربسته منسوب هستند. خصوصیت بعدی این دو برند مقرون به صرفه بودن آنهاست که همین موضوع می تواند جایگاه آنها را روز به روز در بازار دوربین مداربسته ارتقاء دهد.

http://atisflower.ir