دسته‌بندی نشده

دوربین مداربسته ایرانی بررسی کامل برند ایرانی پرکسیس پارندسیستم | tizbincctv

برند بوش یک برند آلمانی است که دوربین مداربسته این برند دارای تشخیص صدا تشخیص حرکت و نفوذ و تشخیص آتش است. دوربین های مداربسته های لوک برای اولین بار در ایران توسط شرکت درسا وارد و به فروش میرسد. هایلوک را به نوعی می توان برند اقتصادی برند هایک ویزن دانست که این شرکت قصد دارد تا این برند را در سطح جهان گسترش دهد تا بازار خود را به نحو زیادی گسترش دهد . تا حدی که این شرکت برای رقابت با سایرین کلیدی را در تولیدات خود تعبیه کرده است که دربین های آن به تمامی دستگاه های سایر برند ها ساگار باشد .. نمایندگی رسمی هایک ویژن تهران با ارائه محصولات اوریجینال برند هایک ویژن در خدمت مشتریان گرامی در سراسر ایران است.

مزایای دوربین های مداربسته ساخت ایران

بکاپ گرفتن از مجله خبری دوربین مداربسته مداربسته کار آسانی است و حتی خودتان هم می توانید به راحتی این کار را انجام دهید. در قسمت Format نیز نوع فایل را انتخاب کنید و در پایان روی شروع پشتیبان کلیک کنید تا به طور کامل برای شما فرآیند بکاپ گیری انجام شود. اندازه لنز دوربین مداربسته بین 2.8، 3.6، 4، 6، 8، 12 و 16 میلی متر است. برای استفاده از اندازه های مختلف لازم است مشخص شود که برای چه مکانی مدنظر شماست؟ و براساس میدان دید دوربین مدنظر را انتخاب کنید. محصولات تولید شده توسط شرکت کی دی تی بسیار متنوع و دارای گارانتی 2 تا 5 ساله می باشد. و گفتی است این برند جزو یکی از بهترین برند های تولید داخل محسوب می شود.

دوربین مداربسته AHD چیست؟

برند آویجیلون دارای تنوع محصول بالایی بوده و دوربین های مداربسته این برند شامل انواع دوربین بولت و دام با رزولوشنی از 1 تا 30 مگاپیکسل هستند. اما دوربین مداربسته بوش از عیب بزرگی نسبت به سایر دوربین ها برخوردار است . دوربین مدار بسته بوش نسبت به سایر دوربین های این بازار از بدنه ی ضعیفی برخور دار است. این عیب در کنار بدنه ی ضعیف آن باعث شده است تا این شرکتت در بازار تجهیزات نظارتی و حفظت تصویری فاصله ی بسیار زیادی را با رقبای خود از جمله هایک ویژن و داهوا داشته باشد. یکی از بهترین برندها که در کیفیت محصولات خود بسیار معروف هست و در تولید انواع دوربین مداربسته و سیستم‌های نظارت تصویری با تکنولوژی بالا فعالیت می‌کند.

http://atisflower.ir

داهوا دارای 54 شرکت تابعه و نمایندگی در سراسر جهان است که آسیا، آمریکا، اروپا، خاورمیانه، اقیانوسیه، آفریقا و غیره را پوشش می‌دهد. شرکت فناوری ژجیانگ داهوا، یک رهبر جهانی در ارائه راه حل‌های هوشمند و ویدئو محور اینترنت اشیا است. گواهینامه‌های ISO شناخته‌شده بین‌المللی این برند، تضمین می‌کند که CP PLUS فرآیندها و پلتفرم‌هایی را برای برآورده کردن سخت‌ترین و باکیفیت‌ترین الزامات، در صنعت امنیت جهانی دارد. CP PLUS با یک چشم‌انداز و تعهد به ساده و مقرون‌به‌صرفه ساختن نظارت، مأموریتی را آغاز کرد تا جهان را به مکانی امن و مطمئن تبدیل کند.

  • در مقاله انتقال تصویر دوربین مداربسته به طور مفصل اطلاعات مربوط به هر کدام از روش ها داده شده است.
  • ال جی یک مارک کره‌ای و از تولیدکنندگان پیشرو اقلام الکترونیکی در سراسر جهان است.
  • در خرید دوربین های مداربسته باید به چه قابلیت هایی توجه کنیم؟ امروز 10 مورد از این قابلیت هارو با هم بررسی میکنیم.
  • شرکت های تولید کننده دوربین مداربسته نام برده شده، شرکت هایی هستند که دارای جایگاه خوبی در کشور هستند و در سراسر کشور دارای نمایندگی هستند.

دوربین های جعلی معمولا خیلی تابلو هستند و معمولا از نظر ظاهری با برند اصلی خیلی متفاوتند. این برند با داشتن 50 ماه گارانتی تعویض تقریبا خیال شم رو از پشتیبانی راحت میکنه. مجموعه دبجی رانو با بیش از 12 سال تجربه و اجرای پروژه در مقیاس های مختلف اعم از دولتی و غیر دولتی، آماده است تا بتواند در اسرع وقت به شما عزیزان خدمات بدهد. لذا اگر نیاز به مشاوره و بازدید رایگان داشتید میتوانید از طریق شماره زیر با ما در ارتباط باشید.

برند پاناسونیک (Panasonic)