دسته‌بندی نشده

انتخاب مناسب ترین و بهترین دوربین مداربسته برای نصب کدام است؟ | tizbincctv

ما آن را در اتاق نشیمن خود راه‌اندازی کردیم، و چون سنسور تشخیص حیوان خانگی را خاموش کرده بودیم، هر بار که بچه گربه‌مان با توپ نخش بازی می‌کرد، به ما اطلاع نمی‌داد. تمام فیلم‌های ما مستقیماً روی کارت micro-SD 128 گیگابایتی ما با وضوح 2K ضبط شد. برند Swann دوربین‌های مداربسته خانگی و دوربین مداربسته فضای باز و زنگ‌های ویدیویی کیفیت بالا را فقط برای نظارت ارائه می‌‌دهد. دوربین‌های Swann دارای قابلیت دید در شب رنگی چشمگیر، حسگر حرارت، مکالمه دو طرفه، پروژکتور، برد طولانی حتی در شب و سازگاری با الکسا و دستیار گوگل هستند. اما دوربین مداربسته بوش از عیب بزرگی نسبت به سایر دوربین ها برخوردار است . دوربین مدار بسته بوش نسبت به سایر دوربین های این بازار از بدنه ی ضعیفی برخور دار است.

نقاط قوت دوربین مداربسته ADT

در این مقاله به همراه وجود بیش از 100 برند دوربین مداربسته در ایران خریداران را با چالش های زیادی رو به رو خواهد کرد. یکی از سوالات مطرح شده در این میان این است که کدام مارک دوربین مداربسته بهتر است. Honeywell یکی از بهترین برندهای دوربین مداربسته در جهان در لیست است. یکی از بهترین برندها که در کیفیت محصولات خود بسیار معروف هست و در تولید انواع دوربین مداربسته و سیستم‌های نظارت تصویری با تکنولوژی بالا فعالیت می‌کند. راه حل‌های اتوماسیون خانگی درجه سازمانی، لوازم جانبی، سیستم‌های امنیتی سفارشی و موارد دیگر را قفل می‌کند. نصب دوربین مداربسته در داخل خانه ها یکی از مهم ترین مکان ها در هنگام نصب دوربین مدار بسته می باشد.یکی از بخش های هر واحد که نصب دوربین در آن از الزامات می باشد قسمت در ورودی و سالن پذیرایی می باشد.

نقاط ضعف دوربین پاناسونیک

مجله خبری دوربین مداربسته مداربسته AHD-OR-111 یکی از بهترین دوربین‌های مدار بسته‌ای موجود در بازار است که برای امنیت مغازه خود می‌توانید از آن استفاده کنید. این دوربین که دارای ابعاد 10×10×15 میلیمتر و وزن 400 گرم بوده، به راحتی نصب شده و قادر است وظایف خود را انجام دهد. دوربین مداربسته AHD-OR-111 از نوع باسیم و تحت شبکه بوده که در صورت اتصال کابل شبکه، می‌توانید محتواهای ضبط شده را به صورت مستقیم به شبکه داخلی منتقل کرده و آن‌ها را بررسی کنید. زمانی که در مغازه خود به فروش اجناس مختلف می‌پردازید، امنیت مغازه موضوع بسیار مهمی محسوب می‌شود. برای این که بتوانید از امنیت فروشگاه و اجناس موجود در آن اطمینان حاصل کنید، روش‌های مختلف و متعددی وجود دارد. بدون شک یکی از بهترین این راهکار‌ها، استفاده از دوربین مدار بسته است.

http://atisflower.irبه این ترتیب این دو برند جدید به زودی در لیست پر فروش ترین برند دوربین مداربسته قرار خواهند گرفت. این برند با ایجاد راه‌حل‌های شبکه‌ای برای بهبود امنیت و ایجاد راه‌های جدید کسب‌وکار، دنیایی هوشمندتر و امن‌تر را امکان‌پذیر می‌کند. این شرکت چینی از سال 2007 شروع به فعالیت کرده و زیرمجموعه شرکت آمریکایی Foscam Inc است. این شرکت به شکل تخصصی درزمینهٔ تولید دوربین مداربسته و انواع ضبط کننده ویدیویی تحت شبکه فعالیت داشته و یک پکیج کامل از خدمات امنیتی بر پایه تصویر را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. بهترین دوربین مداربسته برای باغ و ویلا بهتر است که دارای قابلیت چرخش 360 درجه نیز باشد. با وجود این ویژگی می توان به راحتی دوربین مداربسته را از راه دور به زوایای مختلفی چرخش داد و تمامی بخش های محیط را زیر نظر قرار داد به گونه ای که هیچ یک از بخش ها از دسترسی و کنترل خارج نشوند.

بهترین دوربین مداربسته – 10 برند برتر دوربین مدار بسته

فروشگاه هایک لوکیکی از نمایندگی های فروش این محصولات در تهران است که قابلیت ارسال محصولات این دو برند به سراسر ایران را فراهم کرده است . همچنین امکان همکاری برای نصب دوربین مدار بسته در سراسر ایران توسط هایک لوک برای شما فراهم شده است . با توجه به نظر کاربران و تجربه ما در حال حاضر دوربین های مداربسته اکسوم بهترین مارک دوربین مداربسته ایرانی هستند.

  • بنابراین گزینه بسیار مناسبی برای مصارف نظامی و امنیتی محسوب می گردند.
  • BLC مخفف کلمه back light compensation به معنی جبران نور زمینه می باشد در واقع این قابلیت وظیفه جبران و تنظیم میزان روشنایی نقاط مختلف تصویر را بر عهده دارد.
  • علاوه بر این ها دوربین مدار بسته اکسوم از نظر قیمتی نیز به صرفه و اقتصادی است.
  • به این واسطه یک لایه امنیتی بیشتر اضافه خواهد شد که قادر است بیش از پیش امنیت را در فروشگاه شما برقرار کند.
  • اولین شرکتی که دوربین مداربسته با تکنولوژی تحت شبکه را به بازار عرضه کرد.
  • انواع دوربین های مداربسته اکسوم به همراه قیمتشون رو میتونین از این جا ببینین.