دسته‌بندی نشده

قیمت دوربین مداربسته فروشگاه اینترنتی هوبانو خرید دوربین مداربسته | tizbincctv

با یک نرم افزار تلفن همراه می توانید فیلم های ویدیویی را در یک زمان واقعی بررسی کنید و از راه دور دوربین ها را به حرکت در آورید و یا حتی از بلندگوی دوربین ها صحبت کنید. در این مطلب می خواهیم به بحث در مورد دوربین مدار بسته مخفی بپردازیم و انواع گوناگون آنرا به صورت گذرا معرفی نماییم. پیش از شروع باید اعلام نماییم که نصب دوربین مدار بسته مخفی از نظر اخلاقی صحیح نیست و بهتر است در اماکنی که دوربین مدار بسته نصب میگردد بر چسبی با متن ” این مکان مجهز به دوربین مدار بسته است” نصب گردد تا افراد در جریان ضبط تصویرشان قرار گیرند. دوربین مدار بسته مخفی از نقطه نظر ساختار کلی به 2 نوع دوربین تکی و دوربین به همراه DVR ویا NVR تقسیم می شود.

  • حتی با نور محیطی بسیار کم (مانند نور از ستارگان) هنوز دوربین کامپوزیت Starlight قادر به تولید یک تصویر رنگی کامل است.
  • دوربین های مداربسته از نظر تکنولوژی به سه دسته ی آنالوگ، تحت شبکه (آی پی) و دوربین مداربسته AHD تقسیم می شوند.
  • نحوه انتقال تصویر دوربین مداربستهیکی از ویژگی های اصلی که در سال های اخیر مورد استقبال کاربران قرار گرفته انتقال تصویر دوربین مدار بسته می باشد.

آداپتور یا منبع تغذیه جزو تجهیزات حساس دوربین مداربسته است و وظیفه تبدیل برق 220 ولت شهری به ولتاژ مورد نظر دوربینهای مداربسته یعنی 12 ولت با آمپر های متفاوت را دارد. دوربین مداربسته کیوب نوعی دوربین رومیزی است که قابل نصب روی دیوار و سقف نیز می باشد. این دوربین به دلیل شکل مکعبی خود Cube نامیده می شود که برای کاربری های خانگی و تجاری بسیار مناسب است. رایج ترین دوربین مداربسته مخفی، دوربین پین هول است که با نام های دوربین مداربسته مینیاتوری یا سوزنی نیز شناخته می شود. این دوربین در ابعاد بسیار کوچک حدود 3 در 3 سانتی متر و در مکان هایی که با کاربری خاص که نیاز به ثبت تصاویر به صورت مخفی یا نامحسوس وجود دارد، نصب می شود. امروزه دوربین لامپی جزو دوربینهای مداربسته پرطرفدار محسوب می شود و این به دلیل مزایای شگفت انگیز آن است.

دوربین بولت داهوا Dahua HFW 1500DP

بنابراین تنظیم و استفاده از تشخیص نفوذ کارآمدتر از عبور از خط خواهد بود. یکی از قابلیت هایی که در سیستم هوشمند دورین­های IP پشتیبانی می­شود، تشخیص نفوذ یا همان Intrusion detection است. با استفاده از این قابلیت کاربر می­تواند محدوده­ای را در تصویر مشخص کند.

دوربین مداربسته از لحاظ شکل ظاهری

از ویژگی های اصلی این مجله خبری دوربین مداربسته ها می توان به قیمت مناسب دوربین مداربسته AHD نسبت به HD-CVI و HD-TVI، کد متن باز و کیفیت بالای تصویر آن اشاره کرد. دوربین های مداربسته AHD در رده دوربین های مقرون به صرفه دارای حداقل کیفیت 1.3 مگاپیکسل می باشند که برای استفاده در منازل و ادارات کوچک کاملا کافی و مناسب می باشد. DVR های دوربین AHD می توانند تصاویر را از دوربین های آنالوگ و AHD نمایش دهند. بنابراین اگر قبلاً چند دوربین آنالوگ دارید، می توانید آنها را همراه با AHD استفاده کنید. تصاویر این دوربین زنده، سریع و بدون لگ است که حتی در فواصل بسیار دور از دستگاه های DVR نیز قابل مشاهده است. بنابراین اگر به دنبال یک دوربین مداربسته ارزان و با کیفیت هستید، دوربین های AHD بهترین انتخاب برای شما خواهند بود.

دوربین مدار بسته آنالوگ هایک ویژن مدل DS-2CE16D0T-IRP

به دلیل شرایط اقتصادی حال حاضر کشور تمامی اماکن ها نیازمند دوربین مدار بسته می باشند . احراز هویت فیلم‌های ویدئویی تولید شده توسط دوربین‌های مدار بسته بسیار مهم است، دقیقاً مانند تأیید پروفایل دستگاه‌ها و برنامه‌های متصل با استفاده از روش اعتماد صفر. موارد اصلاح تصویر و فیلم پس از گرفتن آنها و اعتبار آنها را مورد تردید قرار می دهد.

http://atisflower.ir