دسته‌بندی نشده

انواع دوربین مداربسته + راهنمای خرید + قیمت نمایندگی فروش دوربین هایک ویژن | tizbincctv

دوربین های مداربسته مخفی می توانند با استفاده از کابل یا امواج اینترنت به کامپیوتر شخصی، شبکه های اداری، تلفن هوشمند و غیره متصل شوند. دوربین های مداربسته مخفی بیشتر برای منازل و دفاتر استفاده می شود و به علت ابعاد کوچک کاربرد صنعتی ندارد. دوربین مدار بسته با دید در شب مادون قرمز خروجی سیاه و سفیدی در شب تولید می کند چرا که امواج مادون قرمز دوربین مداربسته حساس به شخیص رنگ نیستند.

  • همچنین با توجه به اسمی که برای ان گذاشتند، از آن ها بیشتر در صنعت استفاده می کنند.
  • DVR مناسب برای سیستم مداربسته شما بسته به انتظاراتی که از سیستم دارید متفاوت است.
  • زیرا فضای داخل کابین آسانسور محدود و کوچک بوده و دوربین مداربسته با لنز واید باعث می شود حداکثر فضا پوشش داده شود.
  • زیرا انکدر یا رمزکننده با مشاهده نویزهای تصویر بعنوان اجسام متحرک سعی می نماید آنها را نیز در رمزنگاری و فشرده سازی در نظر بگیرد.
  • این دوربین‌ها داخل یک محفظه قرار گرفته از این رو از آسیب‌های محیطی مانند گرد و غبار و باران مصون هستند.

PPF مخفف اصطلاح Pixel Per Foot به معنای تعداد پیکسل در هر فوت عرض است. (در صورتی که نمی دانید هر فوت حدود 30 سانتی متر است.) این واحد کاربردی بسیار زیاد در تشخیص جزئیات تصویر می کند. دوربین های با لنز متغییر قابل تنظیم بوده و پس از نصب می توان فاصله کانونی لنز را تنظیم کرد. دوربین های با لنز ثابت قابل تنظیم نبوده و صرفا در جهتی که نصب می شوند تصویر برداری می کنند. از این دوربین بیشتر برای مکان‌های مسقف و داخلی استفاده شده و به سقف نصب می‌شود. کاربرد‌های این دوربین در مکان‌هایی مانند نصب در منازل، اداره‌ها، فروشگاه‌ها و … بسیار کارآمد هستند.

فروشگاه اینترنتی دوربین مداربسته

در حقیقت این مجله خبری دوربین مداربسته در بستر آنالوگ تصاویر را با رزولوشن بالاتر و با کیفیت HD ثبت می کند. در دوربین های ahd علاوه بر افزایش وضوح تصاویر ما شاهد افزایش برد انتقال تصویر از طریق کابل کواکسیال بدون افت کیفیت هستیم. دوربین چشم ماهی یا Fisheye به دلیل ساختار ظاهری که شبیه چشم ماهی دارد به این اسم نام گذاری شده است.

تجهیزات و متعلقات دوربین مداربسته

در ادامه محصولات دوربین مدار بسته دید در شب رنگی ، دوربین های دید در شب تمام رنگی یا Full Color به عرصه محصولات نظارت تصویری و سیستم مدار بسته معرفی شدند. دوربین های مداربسته دید در شب رنگی (تکنولوژی استارلایت)با پیشرفت تکنولوژی دوربین مداربسته دید در شب رنگی طراحی و به بازار معرفی شد. رنگ در تصویر دید در شب باعث می شود که جزییات تصویر در هنگام تاریکی و نور کم بیشتر مشخص باشد. در محصولات دوربین مداربسته آنالوگ تصویر دوربین از طریق کابل کواکسیال به دستگاه دی وی آر ارسال می شود و این دوربین ها در قدیم بر مبنای تی وی لاین یا خطوط تصویر دسته بندی می شدند.

دوربین مداربسته تحت شبکه اسفیورد مدل z325

با نصب نرم افزار رایگان P2P برروی ویندوز یا موبایل و ست کردن شماره سریال دستگاه و کد P2P می توانیم از راه دور به تصاویردوربینهای مداربسته دسترسی داشته باشیم. با اینکه محصولات شرکت داهوا مبتنی بر پلتفرم باز طراحی شده‌اند، محصولات داهوآ انعطاف پذیری بالایی داشته و به راحتی با دیگر سیستم‌ها ادغام می‌شوند. AWB یک ویژگی در دوربین های مدار بسته است که طی آن بالانس رنگ سفید در حضور منابع نوری مختلف تنظیم شده و رنگ های غیر طبیعی و غیر واقعی از تصویر حذف می گردند.

http://atisflower.ir