دسته‌بندی نشده

دوربین های بالت آنالوگ الرت ایران فروشگاه دوربین مداربسته و دزدگیر اماکن | tizbincctv

این مشخصه را در دیتا شیت دوربین به صورت یک عدد همراه با mm (میلی متر) و عبارت Fixed یا Varifocal مشاهده خواهید کرد. دوربین کیوب دوربین های پایه داری هستند که قابلیت نصب زیر سقف و روی دیوار را دارند. همچنین در دوربین استور انواع تجهیزات جانبی دوربین مداربسته از جمله سیم و کابل ، منبع تغذیه ، هارد و … این مورد یکی از عوامل بسیار مهم در هنگام خرید دوربین مدار بسته می باشد و اکثر افراد از آن آگاهی ندارند. سابقه حضور یک برند در بازار و کیفیت ساخت دوربین مدار بسته آن، معمولاً یکی از عوامل اصلی تاثیر گذار در قیمت است و نیاز به توضیح خاصی ندارد. معمولاً برند های مطرح کیفیت خود را همچنان در سطح بالا نگه می دارند و البته قیمت بالاتری نیز دارند.

  • دوربین مداربسته به انگلیسی Closed Circuit Television نامیده می شود که به طور مخفف آن را با CCTV می شناسیم و به موجب آن به راحتی می توانید هر محیطی را تحت نظارت قرار داده و بستر مناسبی برای حفظ امنیت خود و اطرافیانتان فراهم کنید.
  • دوربین بولت به شکل استوانه بوده و اکثرا روی دیوار، ستون و پایه نصب می شود.
  • ضرر بعدی و بسیار مهم شما از بین رفتن آرشیو فیلم های دوربین مدار بسته تان است.
  • در ادامه تعدادی از دید در شب های به کار رفته در دوربین مدار بسته را توضیح خواهیم داد تا با خروجی تصویر و رنج قیمتی آن ها بیشتر آشنا شوید.

به کارگیری دوربین مداربسته در فضاهای شخصی مثل حمام و سرویس بهداشتی اخلاقی نیست و جرم محسوب میشود و نیاز به اخذ مجوز قانونی دارد. بانک ها از دیگر اماکنی هستند که استفاده از دوربین های مدار بسته و ضبط کننده ویدئویی برای آنها ضروری به حساب می آید و در حقیقت بهترین راه حل امنیتی برای این کاربری همین نصب دوربین مداربسته است. از آنجایی که آمار سرقت در باجه های خودپرداز بسیار بالاست، وجود دوربین مداربسته هوشمند با قابلیت هایی نظیر تشخیص چهره کمک شایانی به کاهش جرایم می کند. دوربین های مداربسته بیسیم برای انتقال تصویر و صدا به کابل کشی احتیاج ندارند و انتقال از طریق سیگنال ها و فرکانس های رادیویی صورت می گیرد، حتی کاربر برای اینکه از کابل برق هم استفاده نکند، می تواند از دوربین مداربسته باتری خور استفاده نماید. بنابراین اگر به دنبال نصب سریع، آسان و کم هزینه هستید قطعا دوربین های مداربسته وایرلس گزینه مناسبی برای شماست. پس از آن به راحتی می توانید با توجه به انتظاراتی که دارید و بر اساس هزینه ای که در نظر گرفته اید بهترین گزینه را برای خرید انتخاب کنید.

دوربین مداربسته تحت شبکه مدل V380-Q26

امروزه استفاده از دوربین مداربسته برای منزل رواج بیشتری داشته و خرید آن انتخابی ایده آل جهت ایجاد امنیت و حفاظت از اموالتان است. از سری دوربین های پر کاربرد برای کاربری خانگی دوربین بیبی کم است که با نصب آن در محیط مورد نظر امکان کنترل و نظارت بر کودک، سالمند یا پرستار آنها وجود دارد. برای جلوگیری از ایجاد نویز در دوربین هایی با قابلیت دید در شب توصیه می شود که حداقل آداپتور 12 ولت 2 آمپر خریداری شود. یا اگر تعداد 4 عدد دوربین مدار بسته دارید از آداپتور 12 ولت 8 آمپر استفاده شود. این دوربین با زاویه 180 و 360 درجه از تمام زوایا تصویر برداری می کند، بنابراین برای پوشش محیط به تعداد دوربین مداربسته کمتری نیاز دارید.

دوربین مدار بسته لامپی هیترون Hitron

بسیاری از دوربین های مداربسته در بالانس رنگ سفید در تصویر اغلب دچار اشتباه می گردند، علی الخصوص اگر تصویر با یک رنگ غالب احاطه شده باشد و یا اینکه هیچ نور سفیدی با منبع طبیعی در محیط وجود نداشته باشد. در نتیجه منجر به ایجاد رنگ های غیر طبیعی و غیر واقعی در تصویر می گردد. همیشه یکی از درخواست های اصلی کارفرمایان از مجریان و نصابان سیستم نظارتی راه اندازی و تنظیم سیستم نظارتی برای انتقال تصویر و مشاهده ان از مکانی دیگر می باشد.

دوربین بولت

مجله خبری دوربین مداربسته دوربین مداربستههمانطور که در قسمت قبل اشاره کردیم برای ارسال تصویر دوربین مداربسته به دستگاه دی وی آر DVR از کابل کواکسیال استفاده می شود. یکی از قابلیت های کاربردی که در دستگاه دی وی آر وجود دارد قابلیت انتقال تصویر سیستم مدار بسته می باشد که در ادامه بدان خواهیم پرداخت. در یک دسته بندی کلی می توان محصولات دوربین مداربسته را به دو دسته برند اصلی و غیر اصلی و گاها no name دسته بندی کرد. این بزرگی در کیس دوربین مداربسته ارتباط مستقیم با دید در شب دوربین دارد و هر چه کیس دوربین بزرگتر بیشتر ، تعداد و مقدار LED های دید در شب بیشتر بوده و در نتیجه دوربین مداربسته ما متراژ بیشتری را برای دید در شب پوشش می دهد.

http://atisflower.ir