دسته‌بندی نشده

بررسی 12 مورد از بهترین برند دوربین مدار بسته موجود در بازار | tizbincctv

قیمت بالای محصولات این شرکت نیز بعث شده است تا این شرکت پس از هایک ویژن و داهوا در رده سوم این صنعت جا خوش کند.. با توجه به اینکه دوربین های مداربسته حارس تولید داخل است، پس از خرید دوربین مداربسته حارس می توانید از خدمات پس از فروش این محصول هم استفاده کنید. همچنین لازم است بدانید که کلیه دوربین های حارس دارای 2 سال گارانتی می باشد. همچنین با توجه به این که اکثر سرقت هایی که اتفاق می افتد در زمان تاریکی هوا می باشد ویژگی دید در شب داشتن دوربین های مداربسته اهمیت بسیاری دارد این قابلیت به این معنی است که دوربین مداربسته تصاویر را در تاریکی هوا نیز ضبط نماید.

اما بهترین برند دوربین مداربسته کدام هستند؟

شاید با دیدن یا شنیدن برند بوش در میان دوربین های مداربسته متعحب شوید، اما محصولات بوش تنها به لوازم خانگی و آشپزخانه محدود نمی شوند. همین امر بر افزایش قیمت دوربین مداربسته پاناسونیک موثر بوده و نارضایتی برخی کاربران را به همراه داشته است. تمرکز هولدینگ پاناسونیک در حوزه دوربین های مداربسته، طراحی و تولید دوربین های تحت شبکه می باشد. شرکت چینی یونی ویو در تولید دوربین های مداربسته با امنیت بالا شناخته شده است. بهترین دوربین های مداربسته مناسب فضاهای خارجی و باز، دوربین های بولت می باشند. این بدان معناست که می‌توانید آن‌ها را به سایر دستگاه‌های خانه هوشمند متصل کنید، به طوری که وقتی در خانه هستید دوربین به‌طور خودکار خاموش می‌شود یا اگر آشکارساز حرکت چیزی را حس کرد شروع به ضبط می‌کند.

http://atisflower.irپاناسونیک نیز از برندهای ژاپنی است و بیشتر تولیدات این برند روی سیستم های صوتی تمرکز دارد. این برند در حوزه تولیدات خود توانسته سهم قابل توجهی در بازار را به خود اختصاص دهد. البته شاهد این هستیم که برند پاناسونیک، در بخش دوربین های مداربسته نیز فعالیت دارد. این برند نیز مانند برند هم وطن خود (سونی) دوربین های آنالوگ را از چرخه تولیداتش حذف کرده است و تمرکز را روی دوربین های تحت شبکه قرار داده است.

این عیب در کنار بدنه ی ضعیف آن باعث شده است تا این مجله خبری دوربین مداربستهت در بازار تجهیزات نظارتی و حفظت تصویری فاصله ی بسیار زیادی را با رقبای خود از جمله هایک ویژن و داهوا داشته باشد. در چند سال اخیر بازار فروش دوربین های مداربسته در ایران چندین برابر شده است.به همین خاطر پر فروش ترین برندهای دوربین مداربسته و امنیتی را به شما معرفی میکنیم. استفاده ازدوربین مداربسته ایرانی نسبت به دوربین های مشابه خارجی مزیت های بیشتری دارد.

  • دوربین مداربسته را به برق وصل کنید، یک آداپتور برق که به شما امکان می دهد دوربین مداربسته خود را به یک پریز برق معمولی وصل کنید؛ یک سر سیم آداپتور را به پشت دوربین مداربسته خود و سر دیگر را (به دوشاخه) به پریز برق وصل کنید.
  • بعد از گذشت حدود 20 سال، اکنون کمپانی Dahua Technology نامی آشنا در صنعت نظارت تصویر و بازار دوربین مدار بسته است و در 17 کشور دنیا نماینده دارد.
  • در بازار دوربین‌های مداربسته انواع و اقسام مدل‌ها وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را خریداری و مورد استفاده قرار دهید.
  • همچنین می توان از مدار لوپ در داخل پایه و کاوردوربین مداربسته استفاده نمود تا در صورت قطعی سیم لوپ آلارم به صدا دربیاد.
  • سیگنال تولیدی در دوربین‌های تحت شبکه دیجیتال است و از نویز‌های آنالوگ محیط تاثیر کمی را می‌پذیرد و در نتیجه تصویری با کیفیت مناسب حتی در شرایط نویز الکترومغناطیسی زیاد ارائه می‌دهد.
  • همچنین به دلیل قیمت مناسب سیستم های آنالوگ، اغلب در منازل از دوربین مداربسته آنالوگ استفاده می کنند.
این دوربین می تواند در رزولیشن ۷۲۰P تصاویر را با حداکثر فریم ریت ۳۰ فریم بر ثانیه نمایش دهد. برای دفعه بعد که نظر دادم نام، ایمیل و وب سایت من را در این مرورگر ذخیره کنید. سامانه آنلاین رسترسرویس امکان بررسی وضعیت کالاهای ارسالی به گارانتی و مشاهده هزینه ها و گزارش کلی را به شما میدهد. شما میتوانید با شماره موبایل ثبت شده روی کالای ارسالی وارد سامانه شوید. اینطوری فایده نداره و آقای محمدی تصمیم میگیره فردا بره خیابون جمهوری، پاساژ امجد و ببینه کدوم برند رو بهتره که بخره.

نقاط قوت دوربین مداربسته Swan