اخبار دوربین مداربسته

رمزگذار HDMI 4K کامپکت MGW Diamond-H VITEC


VITEC در حال راه اندازی رمزگذار HDMI 4K MGW Diamond-H است تا مجموعه محصولات کدگذاری و رمزگشایی HEVC خود را افزایش دهد.

ریچارد برنارد، رئیس مدیریت محصول در VITEC می‌گوید: «VITEC مفتخر است که MGW Diamond-H را معرفی می‌کند، یک رمزگذار قدرتمند 4K HDMI که تعهد ما به نوآوری و برآورده کردن نیازهای در حال رشد مشتریان را نشان می‌دهد.» MGW Diamond-H با قابلیت‌های رمزگذاری چشمگیر، ویژگی‌های یکپارچه‌سازی یکپارچه، و پشتیبانی از Power over Ethernet، امکانات جدیدی را برای توزیع IPTV و مشارکت ویدئو در صنایع مختلف باز می‌کند.

MGW Diamond-H، یک رمزگذار 4K HDMI قابل حمل، افزودنی به خط تولید رمزگذار HEVC قابل حمل VITEC است که استاندارد جدیدی را برای کیفیت، کارایی و یکپارچگی ایجاد می کند.

MGW Diamond-H با قابلیت رمزگذاری تا 4 کانال از دو ورودی HDMI، به کاربران این امکان را می‌دهد تا محتوا را با کیفیتی بی‌نظیر و حداقل تأخیر ضبط و پخش کنند.

این واحد برای تسهیل ادغام با تنظیمات موجود طراحی شده است. MGW Diamond-H با داشتن حلقه HDMI، گردش کار صاف و اتصال پیشرفته را با تجهیزات ویدیویی موجود تضمین می کند. برای اطمینان و بهره وری بهینه، MGW Diamond-H می تواند از طریق Power over Ethernet تغذیه شود، نصب ها را ساده کرده و نیاز به منابع انرژی اضافی را کاهش می دهد.





منبع