دسته‌بندی نشده

برندهای مورد تائید دوربین مداربسته و تجهیزات جانبی حفاظت و امنیت | tizbincctv

به‌طور معمول، بیشتر مجله خبری دوربین مداربسته‌ها به دنبال دوربین‌های آی‌پی با کیفیت اچ‌دی هستند تا بتوانند با سهولت به فیلم‌های ضبط شده دسترسی داشته باشند. 4) آموزش های مقدماتی، حرفه ای و تخصصی طراحی، نصب و پیاده سازی سیستم های حفاظتی و نظارتی. شرک ویووتک محصولات خود را به مدت 1.5 سال تحت پوشش کامل گارانتی قرار می دهد که شامل خدمات تعویض محصول یا تعمیر آن در محل باشد و این کار در اعتماد و اطمینان خریداران از محصول تاثیرگذار است. دوربین داهوا علاوه بر داشتن گواهینامهISO9001 سیستم های مدیریت کیفیت، برخی از گواهی نامه های بین المللی مانند UL، CE، FCC را نیز دارا می باشد. دوربین های داهوا با اعتبار بالا در اروپا، امریکا، ژاپن و همچنین تایوان به فروش می رسد.

کافه آموزشگاه

برند بوش BOSCH را می توان به عنوان آخرین مورد از بهترین برند های دوربین مداربسته شناسایی کرد. به صورت کلی برند بوش یک برند آلمانی شناخته شده و معتبر به حساب می آید که محصولاتش را با کیفیتی بالا و قیمتی مناسب در بازار عرضه می کند. توجه داشته باشید که محصولات تولید شده توسط بوش به علت داشتن یک سری ویژگی های کلیدی هر ساله طرفداران زیادی را به خود جذب می کنند. شرکت پاناسونیکآخرین برندی که ما قصد صحبت در مورد آن را داریم، پاناسونیک می باشد. نمی توان یک لیست مربوط به برند های برتر دوربین مداربسته را طراحی کرد و نام پاناسونیک را در آن قرار نداد. پاناسونیک یکی از محبوب ترین و معروف ترین شرکت های فعال در زمینه طراحی انواع لوازم دیجیتال به حساب می آید.

دوربین مداربسته اسپید دام چهار مگاپیکسلی داهوا مدل DH-SD6C84E-GN

در ادامه به بررسی اجمالی تک تک لیستی که از بهترین برند دوربین مدار بسته پرداخته ایم، که به شرح زیر هستند. پاناسونیک نیز از برندهای ژاپنی است و بیشتر تولیدات این برند روی سیستم های صوتی تمرکز دارد. این برند در حوزه تولیدات خود توانسته سهم قابل توجهی در بازار را به خود اختصاص دهد.

http://atisflower.ir

یعنی برندهایی ثبت شده در بازار وجود دارند که اصلا شناخته شده نمی باشند. در بازار دوربین های حفاظتی ایران دوربین های بسیاری با نام ها و مارک های جعلی و تقلبی وجود دارند. ما در تیم دیجی رانو خیلی خیلی خوشحالیم که مطلب ما مورد توجه شما قرار گرفته و کاربردی بوده.

ویژگی های دوربین مداربسته با کیفیت

شرکت داهوابه عنوان تولید کننده تجهیزات دوربین مداربسته از سال ۲۰۰۱ در چین فعالیت خود را آغاز کرد. محصولات هایک ویژن از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند و خوشبختانه اغلب مدل های آن در ایران موجود است. مشتریان محترم به راحتی می توانند این محصولات را با قیمت رسمی که از طرف شرکت اصلی اعلام می شود، از نمایندگی رسمی هایک ویژن در تهران خریداری نمایند. برای مشاهده جدیدترین محصولات هوشمند، از وبسایت رسمی هایک ویژن دیدن نمایید.

  • با توجه به مزایای بسیار دوربین‌های مداربسته، متعاقبا تقاضای استفاده از آنها نیز روز به روز بالاتر می‌رود.
  • اولین پادکست از سری پادکست های ما مربوط به مقاله دوربین مداربسته ایرانی است.
  • اولین شرکت از فهرست 10 برند برتر دوربین مداربسته، برند هایک ویژن است.
  • این نوع دوربین‌های مداربسته را می‌توان در همه‌جا نصب کرد، چه در فضای باز و چه در داخل خانه.