دسته‌بندی نشده

داهوا لیست قیمت فروش، سفارش و خرید دوربین مدار بسته داهوا DAHUA | tizbincctv

توجه داشته باشید که تعداد کانال تصویر دستگاه نباید کمتر از تعداد دوربین مورد نظر باشد. از دیگر اماکنی که به دلیل وجود سرمایه زیاد از دوربین مداربسته استفاده می کنند، می توان به طلافروشی ها اشاره کرد. از این طریق به راحتی احتمال سرقت را کاهش داده و از دارایی خود محافظت می کنند.

  • این بزرگی در کیس دوربین مداربسته ارتباط مستقیم با دید در شب دوربین دارد و هر چه کیس دوربین بزرگتر بیشتر ، تعداد و مقدار LED های دید در شب بیشتر بوده و در نتیجه دوربین مداربسته ما متراژ بیشتری را برای دید در شب پوشش می دهد.
  • انتخابی با هر کیفیتی صدا دار می باشد یا خیر که همین موضوع در هنگام هارد سیستم می تواند موثر باشد.
  • در محصولات اخیر اکثر دوربین ها دارای لنز فیکس با فاصله کانونی 3.6 و 4 میلی متری می باشند.
  • برای مشاهده مدل های مناسب کارخانه می توانید به صفحه دوربین مداربسته برای کارخانه مراجعه نمایید.

مجله خبری دوربین مداربسته های با لنز موتور دار قابل چرخش بوده و می تواند در زوایای متفاوت تصویر برداری کنند. کیانام ارتباط مشاور، طراح و مجری در زمینه‌ی سیستم‌های نظارت تصویری است و به صورت حضوری و آنلاین فعالیت می کند. کیانام ارتباط آماده همکاری با تمامی اصناف و کاربری های مختلف در محیط‌های آموزشی، بیمارستانی، ادارات ، بانک‌ها، مراکز نظامی و دولتی و… است. دوربین آنلاین فعالیت خود را از سال 1389 آغاز کرده و به مدت 5 سال فروش خود را به صورت آنلاین انجام می دهد.

دستگاه DVR

Chu در این باره توصیه کرد از پاورها و منبع تغذیه ای با جریان الکتریکی 3 آمپر استفاده کنید تا مطمئن باشید می تواند توان الکتریکی کافی برای هارددیسکها را نیز تامین نماید. یکی از عواملی که در تصاویر ارائه شده توسط دوربین های مداربسته اهمیت ویژه ای دارد توانایی و نحوه ارائه رنگ ها و کیفیت آنهاست. هرچه رنگ ها زنده تر و واقعی تر به نظر برسند نشان دهنده کیفیت بالای دوربین شماست. در این راستا تولیدکنندگان دوربین های مداربسته دست به ابداع فناوری هایی برای تنظیم نور سفید در تصاویر زده اند که AWB یکی از آنهاست و در ادامه به معرفی آن می پردازیم. DNR یا Digital Noise Reduction یک قابلیت دوربین مدار بسته است که به طور دیجیتال نویزهای تصویر را ازبین می‌برد. 3D-DNR نوعی پیشرفته‌تر از این تکنولوژی است که نویزها را بطور خیلی موثرتر حتی در شرایطی که نور محیط کم است، از تصویر فیلتر می‌کند.

مقالات مفید دوربین مداربسته

دوربین های نظارتی و امنیتی از لحاظ شکل ظاهری می تواند دسته بندی های فرعی دیگر نیز داشته باشد که در این جا به آن ها اشاره می کنیم. همچنین دوربین های نظارتی و امنیتی می توانند در محیط های آموزشی و تفریحی و همچنین در محیط های نظامی و تاریخی نیز به کار گرفته شود. از آنجایی که انسان ها نمی توانند به صورت 24 ساعت یک مکان فیزیکی را پایش نمایند دوربین های نظارتی و امنیتی می تواند به مراتب کم هزینه تر و در عین حال دارای کارایی بیشتری باشد. پس از فراموش کردن رمز ورود DVR / NVR ، دیگر نمی توانید وارد سیستم شوید ، بنابراین نمی توانید تنظیمات را تغییر دهید و یا حتی فیلم ضبط شده را پخش کنید. پس از به روزرسانی امنیتی دستگاه ها ، اکثر محصولات DVR / NVR اکنون نمی توانند از طریق روش شبکه مانند دستور telnet هک شوند. اگر نمی توانید روش دستیابی را پیدا کنید ، دستگاه شما بی فایده خواهد بود.

این دوربین مدار بسته مناسب افرادی است که قیمت دوربین مدار بسته و کیفیت تصویر برایشان مهم است. در آخر دوربین مدار بسته آنالوگ از لحاظ کیفیت تصاویر کیفیت پایین تری دارد؛ که ارزان ترین دوربین مداربسته است. خرید دوربین مدار بسته از لحاظ کیفیت در اولویت اول به میزان جزئیات لازمه شما بستگی دارد. با نصب دوربین مداربسته ، تصاویر ضبط شده به دستگاه ذخیره سازی دوربین مداربسته انتقال داده می شود. دستگاه ذخیره سازی با کم حجم کردن فایل های فرستاده شده تمامی تصاویر را در هارد دیسک آن ذخیره می کند. قیمت دستگاه ذخیره سازی با توجه به کیفیت و قیمت دوربین مدار بسته متفاوت است و هر یک از این دستگاه ها مناسب یک دوربین هستند.

http://atisflower.ir