دسته‌بندی نشده

بهترین دوربین مدار بسته خانه هوشمند با مشخصات + عکس هوشمند سازی آرات | tizbincctv

به این ترتیب این دو برند جدید به زودی در لیست پر فروش ترین برند دوربین مداربسته قرار خواهند گرفت. این برند با ایجاد راه‌حل‌های شبکه‌ای برای بهبود امنیت و ایجاد راه‌های جدید کسب‌وکار، دنیایی هوشمندتر و امن‌تر را امکان‌پذیر می‌کند. این شرکت چینی از سال 2007 شروع به فعالیت کرده و زیرمجموعه شرکت آمریکایی Foscam Inc است. این شرکت به شکل تخصصی درزمینهٔ تولید دوربین مداربسته و انواع ضبط کننده ویدیویی تحت شبکه فعالیت داشته و یک پکیج کامل از خدمات امنیتی بر پایه تصویر را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. بهترین دوربین مداربسته برای باغ و ویلا بهتر است که دارای قابلیت چرخش 360 درجه نیز باشد. با وجود این ویژگی می توان به راحتی دوربین مداربسته را از راه دور به زوایای مختلفی چرخش داد و تمامی بخش های محیط را زیر نظر قرار داد به گونه ای که هیچ یک از بخش ها از دسترسی و کنترل خارج نشوند.

  • همان طور که میدانید یکی از محیط هایی که برای کنترل آن از دوربین مداربسته استفاده می شود، باغ و ویلا است.
  • در WDR برای تصویربرداری از دو پردازنده استفاده می‌شود، یک پردازنده نقاط روشن و دیگری نقاط تاریک تصویر را برداشت کرده و از تلفیق این دو تصویر باکیفیت بدست می‌آید، ولی در WDR این کار توسط نرم‌افزار صورت گرفته می‌گیرد.
  • دوربین های مداربسته با رزولوشن تصویر بالاتر دارای قیمت های بیشتری هم هستند .
  • در صورتی که از بهترین دوربین مداربسته برای مغازه استفاده کنید، می‌توانید با خیال راحت در ساعات غیر‌کاری محل را ترک کنید.
  • از اینجای مقاله به بعد نظرات شخصی من رو در مورد انتخاب یک دوربین مداربسته خوب برای یک پروژه و نصب کوچک تا حدود ۱۰ دوربین هست و براساس تجربیات چندین ساله ی من هست.

از این رو در انتخاب دوربین مداربسته بالاترین کیفیت را با توجه به بودجه و هدف خود انتخاب نمایید . اما در برخی مواقع افراد ترجیح می دهند تصاویر را در شب به صورت رنگی و واضح ببینند که باید به سراغ دوربین های colorVU و یا دید در شب استارلایت بروند. داهوا یک برند چینی 20 ساله دولتی است که به‌صورت تخصصی درزمینهٔ تولید انواع دوربین مداربسته دیجیتال و آنالوگ فعالیت دارد. این شرکت انواع دوربین‌های مداربسته DVR، سرور، دوربین‌های تحت شبکه … را تولید کرده و دست شمارا در خرید باز می‌گزارد. از دید فروشندگان این برند، بهترين دوربين مداربسته داهوا مدل HFW1200TP است. سومین برند چینی لیست ما هایک ویژن است که فعالیت آن از یک دهه کمتر است.

http://atisflower.ir

در این مقاله به همراه وجود بیش از 100 برند دوربین مداربسته در ایران خریداران را با چالش های زیادی رو به رو خواهد کرد. یکی از سوالات مطرح شده در این میان این است که کدام مارک دوربین مداربسته بهتر است. Honeywell یکی از بهترین برندهای دوربین مداربسته در جهان در لیست است. یکی از بهترین برندها که در کیفیت محصولات خود بسیار معروف هست و در تولید انواع دوربین مداربسته و سیستم‌های نظارت تصویری با تکنولوژی بالا فعالیت می‌کند. راه حل‌های اتوماسیون خانگی درجه سازمانی، لوازم جانبی، سیستم‌های امنیتی سفارشی و موارد دیگر را قفل می‌کند. نصب دوربین مداربسته در داخل خانه ها یکی از مهم ترین مکان ها در هنگام نصب دوربین مدار بسته می باشد.یکی از بخش های هر واحد که نصب دوربین در آن از الزامات می باشد قسمت در ورودی و سالن پذیرایی می باشد.

معرفی بهترین برندهای دوربین مدار بسته

البته این مجله خبری دوربین مداربسته توانست در سال 2014 به صورت حرفه‌ای وارد عرصه رقابت در بازارهای جهانی شود. قطعات این محصول در هم در کشور ما به خوبی پیدا می‌شود، که می‌تواند در کنار داهوا، یک انتخاب خوب برای خرید باشد. خط تولید، از دوربین‌ها و ضبط کننده های ویدیوی دیجیتال تا نرم‌افزارهای مدیریت ویدیو را شامل می‌شود.

دوربین مداربسته برند پلکو (Pelco)

همچنین دوربین های مداربسته تحت شبکه خانگی به شما امکان می دهند ویدیوها را در فضای ابری ذخیره کنید، اما بسیاری از سرویس دهنده های دوربین مداربسته برای انجام این کار از شما هزینه دریافت میکنند. تعداد کمی از دوربین ها دارای ذخیره سازی اطلاعات در فضای ابری را دارند ، بنابراین می توانید ویدیو را در کارت حافظه میکرو SD ذخیره کنید. با این حال، اگر کسی دوربین را بدزدد، ضبط های خود را با آن از دست می دهید. هایک لوک بستریست که در آن می توانید تمامی مراحل افزایش امنیت مغازه ، امنیت شرکت ، امنیت منازل و …..

برند های دوربین مداربسته ایرانی