دسته‌بندی نشده

بهترین دوربین مدار بسته خانه هوشمند با مشخصات + عکس هوشمند سازی آرات | tizbincctv

برای مجله خبری دوربین مداربسته تصویر به روش p2p هر شرکت تولید کننده دستگاههای dvr و nvr با استفاده از یک کد یونیک و یک سرور واسط امکان دسترسی را به سیستم به شما می دهد. یا ساده‌تر بگویم شما با ثبت نام در سرور مربوط و ثبت شماره سریال دستگاه dvr بدون نیاز به آی پی استاتیک و یا ایجاد تغییرات در مودم خود با اتصال کابل شبکه به dvr یا متصل کردن سیم کارت به دستگاه خود امکان ارتباط و انتقال تصویر را دارید. بعد از گذشت حدود 20 سال، اکنون کمپانی Dahua Technology نامی آشنا در صنعت نظارت تصویر و بازار دوربین مدار بسته است و در 17 کشور دنیا نماینده دارد.

دوربین تحت شبکه شیائومی YI 1080p

بنابراین تصویر کسانی که در محیط های عمومی رفت و آمد می کنند، توسط دوربین های مداربسته زیادی شکار می شود. شرکت سیماران یکی از برندهای قدیمی ایرانی بوده که درزمینهٔ تولید انواع آنتن‌های مركزي، انواع دزدگير، درب بازکن‌های صوتي و تصويري، ups، درب پارکینگ اتوماتيك، انواع سيستم اعلام حريق و بهترین دوربین‌های مداربسته ایرانی… فعالیت دارد. سامسونگ یکی از معتبرترین تولیدکنندگان دوربین مداربسته در جهان محسوب می‌شود. این شرکت باکیفیت‌ترین دوربین‌ها را درگوشی‌های هوشمند خود استفاده می‌کند.

بهترین دوربین مدار بسته خانه هوشمند: 7. دوربین امنیتی Nest

در انتقال تصویر امکان مشاهده تصاویر توسط دستگاه هایی مانند کامپیوتر ، لپ تاپ ، موبایل ، تبلت و … وجود دارد. برند ملورین درواقع یک نام ایرانی است که برای محصولات وارداتی مجموعه خزر موج پویا انتخاب‌شده است. این برند عمر کوتاهی داشته (5 سال) و از قطعات شرکت sectec برای برند خود استفاده می‌کند. این برند هم جزو بهترین‌های بازار ایران بوده و یکی دیگر شرکت‌های تخصصی درزمینهٔ تولید دوربین‌های امنیتی و نظارتی مداربسته است. سنسور تصویر بهترین دوربین مداربسته بهتره که سونی باشه ولی سونی بودن الان توی بازار کشور ما پر شده ولی اینکه اصله یا تقلبیه و وارد کننده عزیز فیک اون رو آورده ، جای بحث داره.

دوربین مداربسته داهوا مدل DH-HAC-B1A21P

همچنین زاویه دوربین باید طوری تنظیم شود که ورود و خروج افراد را به خوبی ضبط کند. در هنگام نصب دقت کنید که ارتفاع دوربین تا سطح، به مقدار کافی باشد تا در دسترس افراد سودجو نباشد. البته در برخی مکان ها مانند پارکینگ به تعداد بیشتری دوربین نیاز دارید تا همه ی قسمت ها و زوایا تحت پوشش باشند و نقطه کوری وجود نداشته باشد.

  • این برند هم جزو بهترین‌های بازار ایران بوده و یکی دیگر شرکت‌های تخصصی درزمینهٔ تولید دوربین‌های امنیتی و نظارتی مداربسته است.
  • تیم آموزشی برق ساختمان و دوربین مداربسته -bargh.ir با توجه به مسلط بودن به بازار و داشتن لینک هایی با وارد کنندگان از این به بعد برای اعضای وب سایت که قصد خرید دوربین مداربسته را داشته باشند، اقدام به تهیه جنس می کند .
  • دوربین های مداربسته داهوا گذشته از داشتن گواهینامه ISO9001 سیستم های مدیریت کیفیت، و برخی از گواهی نامه های بین المللی مانند UL، CE، FCC را نیز دارا می باشد.
  • طراحی خاصی که در این دوربین به کار برده شده، به شما کمک می‌کند تا از هر زاویه‌ای تصویربرداری کنید.
  • از این رو دارای بدنه‌های محکم تری بوده و برای حفاظت از آن مجبور هستند بدنه را طوری طراحی کنند که در برابر نفوذ رطوبت و گرد و غبار مقاوم تر باشند پس برای استفاده در محیط‌های صنعتی مناسب هستند.
از نظر قیمت می توان گفت AHD از ارزان قیمت های بازار است و دوربین های fULL HD 1080P در بازار ایران بین 20 تا 50 دلار فروحته می شوند. نحوه کار این ویژگی به این صورت است که بر اساس اختلاف بین تیره ترین نقطه تصویر تا روشن ترین نقطه تصویر را تعیین می کند و از ادغام این دو تصویری واضح را به ثبت می رساند. چی چی چی | سایت راهنمای خرید ، نقد و بررسی کالا به شما کمک میکند تا بهترین انتخاب را برای خرید کالا های خوب داشته باشید.

http://atisflower.ir