دسته‌بندی نشده

بهترین دوربین مدار بسته خانه هوشمند با مشخصات + عکس هوشمند سازی آرات | tizbincctv

اگر شما هم مجله خبری دوربین مداربستهی را می‌شناسید که در بازار داخلی وجود دارد و تقاضای خوبی هم برای محصولات آن برند هست، حتماً در بخش نظرات برای ما ارسال کنید. Oncam اولین دوربین آنالوگ 360 درجه را بیش از 15 سال پیش راه‌اندازی کرد، که دیدگاه فناوری نظارت در جهان را تغییر داد. در این کارخانه در ساخت دوربین‌های نظارتی و دستگاه‌های ضبط موفق بوده است. نام تجاری موفقیت شکستن مسیر را از طریق ابتکارات تحقیق و توسعه صحیح، طیف گسترده‌ای از محصولات و راه حل‌ها، حساسیت به نیازهای مشتریان و از طریق بهترین ارزش پیشنهادی مشخص می‌کند. اما اینکه چه سیستمی و چه نوع برندی مناسب و نیاز ما برای کنترل دارایی‌های ما خواهد بود، نکته‌ای هست که اکثر مردم از آن بی‌اطلاع هستند. مشخصاً با توجه به نوع واردات این نوع سیستمهای نظارتی در کسور، شاید خیلی از برندهای تولیدکننده نتوانند در ایران جایی را برای خود پیدا کنند.

دوربین مداربسته داهوا مدل DH-HAC-B1A21P

به راستی بهترین دوربین برای کنترل کردن باغ و ویلا، دوربین هایک ویژن است. این برند که توسط کشور چین ساخته می شود، از شرایط و ویژگی های زیادی برخوردار است و مزایای آن باعث شده اند تا هایک ویژن تنها برندی در کشور ما باشد که در خصوص امنیت همه محیط های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. این دوربین‌ها معمولا روی سقف وصل می‌شوند و جزو دوربین‌های بیسیم به شمار می‌آیند. بعضی از دوربین های مداربسته تحت شبکه به گونه ای طراحی شده اند که از یک کارت SD برای ذخیره فیلم های ضبط شده استفاده کنند که باعث سهولت ذخیره می شود.

تولید محصول شرکت برایتون از سال 1392 آغاز شد و این شرکت در حالی که این شرکت یکی از بهترین شرکت ها در زمینه سوئیچ POE هم بود شروع به تولید دوربین های مداربسته برایتون کرد. در حال حاضر این برند یکی از برندهای پرفروش در کشور محسوب می شود و طرفداران زیادی دارد. لازم به ذکر است شرکت فوژان اکسوم اولین تولیدکننده اسکنر در ایران (تحت لیسانس ایویژن تایون) بوده و با تولید سالیانه 30,000 دستگاه در رتبه هجدهمین تولیدکننده اسکنر در دنیا به شمار می آید. همچنین پیشنهاد میکنیم برای به دست اوردن اطلاعات بیشتر در مورد دوربین های مداربسته اکسوم مقاله همه چیز درباره دوربین مداربسته اکسومرا مطالعه کنید. یکی از مزایای استفاده از دوربین مداربسته ایرانی این است که نسبت به سایر دوربین های مداربسته وارداتی مدت زمان ضمانت بیشتری دارند و شما به راحتی می توانید از خدمات پس از فروش این کالا های ایرانی استفاده کنید.

نقاط ضعف دوربین هایک ویژن

انتقال تصویر در معنای واقعی، دیدن تصاویر دوربین های مدار بسته بر روی هر وسیله دیگری به جزء دستگاه ضبط تصاویر DVR یا NVR می باشد که این انتقال هم بدون در اختیار داشتن اینترنت و هم با داشتن اینترنت امکان پذیر خواهد بود. در تمام مکان های مجاز که دوربین مدار بسته در آن نصب می شود، بنابر قانون باید نصب و راه اندازی برچسب یا تابلو، برای همه افراد اطلاع رسانی صورت گیرد. در شکل زیر نمونه ای از تابلوی اعلام نظارت توسط دوربین مداربسته را می بینید.

  • تنوع دوربین های مدار بسته اکسیس، به حدی زیاد است که می توانید به راحتی مدل دلخواه خود را انتخاب کنید.برندAxisمتعلق به یک کمپانی سوئدی است که توانسته در بازار جهانی خوش بدرخشد.
  • بوش نیاز به معرفی نداشته و یکی از بهترین و قدیمی‌ترین برند از برندهای کشور آلمان است.
  • علاقمند به مقایسه محصولات محبوب هستم.در این سایت به معرفی محصولات پر طرفدار بازار میپردازم .محصولاتی که امتحان خود را پس داده و محبوبیت طولانی مدت داشته اند.
  • انتقال تصویر دوربین مداربسته به انتقال ، مشاهده یا ضبط تصاویر در محلی دیگر به جز دستگاه ضبط تصاویر مداربسته در محل نصب گفته می شود.
خود را شامل مشاوره ، انتخاب و نصب دوربین های مدار بسته و سیستم های حفاظتی را با کمک مشاوران و فروشندگان این مجموعه به بهترین شکل ممکن به انجام برسانید . این مجموعه نماینده ی رسمی فروش برند ها هایک ویژن و های لوک در ایران است که تمامی محصولات خود را با گارانتی معتبر “پارس ارتباط”به شما عزیزان عرضه می نماید. هایک ویژن یکی از تولید کنندگان و برندهای دوربین مداربسته درحوزه سیستم های امنیتی است که در سال 2001میلادی(1380شمسی) در هانگژو چین تاسیس شد. سلام ، ممنون از این که نظرت رو در مورد بهترین دوربین مداربسته ایرانی با ما در میون گذاشتی. سلام علی جان، ممنون از این که نظرت رو در مورد بهترین دوربین مداربسته ایرانی و تجربه خودت از استفاده از دوربین اکسوم رو با ما میون گذاشتی. برند حارس در سال 1397 توسط شرکت پارس ارتباط افزار معرفی شد و تا کنون توانسته جایگاه مناسبی در بین مشتریان خود بدست آورد.

http://atisflower.ir