دسته‌بندی نشده

خرید دوربین مداربستهلیست قیمت به روز 1401 | tizbincctv

برندهای هایک ویژن، داهوا، یونی ویو، تیاندی و… از برندهای مطرح جهانی این کشور هستند. برندهایی که نه تنها در کشور ما ایران بلکه در سراسر دنیا شناخته شده و مورد استفاده قرار می گیرند. یک فاکتوری که بتوانید دوربین مداربسته را تقسیم بندی کنید همین قابلیت است. دوربین هایی که به دید در شب سیاه و سفید مجهز هستند ممکن است به صورت IR یا Exir باشند.

دوربین مدار بسته چیست؟

هدف از مجله خبری دوربین مداربسته این دوربین ها کنترل تردد، کنترل ترافیک و جرایمی مانند سرعت بالا یا پارک ممنوع است. این نوع دوربین‌ها مخصوص فضای بسته بوده و معمولاً روی سقف نصب می‌شوند اما به‌دلیل اینکه کمتر در دید هستند و فضای کمتری اشغال می‌کنند، در بعضی مواقع دیده شده که در فضای خارجی و روی دیوار نیز نصب می‌شوند. تکنولوژی HD مخفف High Definition است و دوربین های hd نسبت به دوربین های آنالوگ از رزولوشن و وضوح بالاتری برخوردارند. در نظر داشته باشید برخی از برندهای دوربین مداربسته به صورت ساختگی بوده و اعتباری ندارند. کیفیت این محصولات به هیچ عنوان تایید نشده است و هیچ شرکتی نسبت به خدمات بعد از فروش آنها پاسخگو نیست. حتماً در انتخاب خود برندهای اصلی و شناخته شده دوربین مداربسته را مدنظر قرار دهید.

گواهینامه بین المللی 90001 ISO بهترین کیفیت

در نهایت، شما باید بتوانید در مورد نحوه عملکرد محصولات نظارتی به درکی درست و واقعی دست‌یابید. دوربین‌ های امنیتی در قیمت­‌های متفاوت، کارایی‌ متفاوتی ارائه می دهند. یک دوربین امنیتی هوشمند بر‌اساس ویژگی‌ هایی که دارد قیمت آن نیز متغیر خواهد بود. بهتر است در ابتدا بودجه خود را مشخص کنید تا بتوانید بلافاصله گزینه‌های اضافی را کنار گذاشته و دامنه جستجوی خود را محدودتر کنید. اگر تحقیقات خود را به‌خوبی انجام دهید، می­‌توانید دوربینی در محدوده قیمت مورد‌نظر و با قابلیت‌های اساسی مورد‌نیاز خود پیدا کنید. دوربین های مدار بسته ای که برای نصب در فضای خارجی طراحی نشده‌اند، با بارش باران و رطوبت زیاد به‌سرعت آسیب می‌بینند، پس این مورد را نیز مدنظر قرار دهید.

  • انواع دوربین مدار بستهیکی از نکاتی که کاربران در هنگام خرید دوربین های امنیتی و نظارتی با آن مواجه می شوند تنوعی است که در انواع دوربین نظارتی و امنیتی وجود دارد که این تنوع باعث گوناگونی فراوان در قیمت دوربین مدار بسته شده است.
  • فروشگاه دوربین مداربسته دوربین مال واقع در خیابان جمهوری تهران از ساعت 8 صبح تا 8 شب باز می باشد؛ در خرید دوربین مداربسته به صورت حضوری فاکتور و ضمانت نامه کتبی کالا به همراه کالا تحویل می گردد.
  • دوربین IP علاوه بر کیفیت فیلمبرداری بالا، می توانستند با وصل شدن به شبکه تصاویر فیلمبرداری شده را بر بستر اینترنت به نمایش بگذارند.
  • همچنین در طبق آمار بخش قابل توجه ای از سرقت ها از شرکت ها و کارخانه ها، توسط کارمندان همان مجموعه انجام پذیرفته است.
  • در این نوع دوربین های مدار بسته معمولاً اجسام گرم به‌ترتیب با رنگ‌های قرمز، نارنجی و زرد، و اجسام سردتر به‌ترتیب با رنگ‌های سبز، بنفش و آبی نمایش داده می‌شوند.

در موقعیت‌هایی که حساسیت کار بالاست بهتر است بجای دوربین‌های آنالوگ از انواع مدل‌های دوربین دیجیتال تحت شبکه استفاده شود. گارانتی هر محصول تضمین کننده کارایی آن توسط شرکت سازنده است و اگر شرکتی گارانتی برای کالاهای خود ارائه نداد، حتما در خرید خود تجدید نظر کنید. کلیه محصولات کیانام ارتباط دارای گارا‌نتی معتبر می‌باشند و در طی مدت زمانی که روی برگه شما مهر گارانتی درج شده است تمامی مسئولیت های ناشی از عدم کارکرد یا کارکرد نا مناسب بر عهده همان برند اسفیورد خواهد بود. اگر مسافت کابل کشی بالا باشد باید کابل برق و کواکسیال را به صورت جدا گانه در سیستم دوربین مداربسته استفاده نمایید. برای دوربین وریفوکال به صورت دستی 2 پیچ وجود دارد که پیچ اول فاصله کانونی را در دوربین مدار بسته تنظیم می کند و پیچ دوم نسبت به فاصله کانونی تنظیم شده تصویر دوربین را فوکوس می کند.

http://atisflower.ir

در متراژ های بالا نوع و قیمت کابل تاثیر خیلی زیادی بر قیمت کل سیستم خواهد داشت. معمولاً دستگاه های DVR و NVR معمولی و پرفروش موجود در بازار کیفیت ضبط تصویری بین 1.3 الی 2 مگاپیکسل دارند. دوربین های بی سیم اندکی از دوربین های کابلی AHD – TVI – CVI گرانتر هستند ، ولی توصیه می کنیم برای جاهایی که امکان کابل کشی دارید ، حتماً دوربین های کابلی نصب نمایید که پایداری سیستم بسیار بالاتر است و نویز و… به طوری که هرچه تعداد پیکسل های یک دوربین بیشتر باشد، کیفیت تصویر بالاتر می رود و در واقع رزولوشن یک تصویر را به وجود می اورد. به عنوان مثال اولیای یک کودک می توانند زمانی که فرزندشان در داخل مهد کودک می باشد از طریق دوربین های امنیتی و نظارتی کنترل نمایند. و کاربر باید هارد را جداگانه با توجه به نوع نیاز تهیه و در داخل دستگاه DVR قرار دهد.

انواع دوربین مداربسته بر اساس دید در شب