دسته‌بندی نشده

راهنمای خرید باتری خودرو + نکات مهم برای انتخاب باتری مناسب ماشین پلازا | نکاس باتری

راهنمای خرید باتری خودرو + نکات مهم برای انتخاب باتری مناسب ماشین پلازا | نکاس باتری

همچنین باتری های اتمیک سپاهان باطری در برند های اتمیک، اوربیتال و سوزوکی تولید میشوند. از ویژگی های باتری های سیلد و غیر سیلد سپاهان باتری می توان به طول عمر بالا، بهره گیری از عایق الکتریکی با راندمان بالا، پایداری ابعادی بالاتر، قابلیت حمل، نصب آسان، دارای بوشهای با فناوری فورج سرد اشاره کرد. همان‌طور که می‌دانید باتری یکی از اجزای مصرفی خودرو است و پس از گذشتن از تاریخ مصرف مقرر، از کار خواهد افتاد. مبحث ما دقیقا از همینجا آغاز می‌شود؛ از جایی که باتری ماشین فرسوده و غیر قابل استفاده شده و باید به فکر تهیه یک باتری جدید باشید.

CCA یا آمپر گردان میل لنگ در شرایط سرد

این نوع از باتری‌ها، مقاومت زیادی در برابر دشارژ شدن داشته و همچنین زمان کمی برای عمل شارژ نیاز دارند. این بازه برای تمامی خودروهای ایرانی و خارجی موجود در ایران در وب سایت نوین باتری ذکر شده است کافی است نام خودرو خود را در سایت جستجو کنید یا با شعب ما تماس گرفته و از مشاوران ما راهنمایی بگیرید. باتری‌ هایی که به اختصار با نام AGM نیز شناخته می شوند، در واقع خشک هستند و از هیچ مایعی در این نوع از باتری ها استفاده نمی‌ شود.

برای آنکه آمپر باتری مناسب خودرو خود را پیدا کنید می‌توانید به دفترچه ماشین مراجعه کنید یا از یک مکانیک سوال کنید. با وجود این اهمیت اما باتری از لوازم مصرفی ماشین است و به همین خاطر هر چند سال یک بار باید آن را تعویض کرد. در نتیجه انتخاب باتری مناسب برای خودرو بسیار ضروری است و نمی توان هر باتری‌ای را روی خودرو سوار کرد. در راستای همین ضرورت و در جهت آشنایی شما با باتری خودرو، در این مطلب به بررسی انواع باتری، نکاتی در رابطه با خرید باتری خودرو، معرفی برندهای مطرح همراه، قیمت آنها و … پرداخته ایم؛ با ما همراه باشید. مقاله‌ای درباره خرید باتری ماشین و اصول انتخاب باتری مناسب برای خودرو شما، به همراه بررسی باتری‌های سوزوکی و باتری واریان صبا باتری، برای شما تدوین شده است.

بررسی آمپر در خرید باتری خودرو

فروشگاه باتری آریانو با بیش از 15 سال سابقه فعالیت در حوزه فروش باتری بصورت عمده و نمایندگی برندهای معتبر توزیع کننده باتری در ایران می‌باشد. باتری‌ها به مرور زمان کیفیت خود را از دست می دهند، هر چند که تاریخ تولید نقش مهمی در این مورد ندارد اما بهتر است باتری با تاریخ تولید جدیدتر انتخاب کنید که مطمئن‌تر است. این نوع دارای وزن سنگینی می باشد و به دلیل اینکه حاوی مایع هستند، احتمال انفجار آن وجود داشته و دارای خطرات زیادی می‌باشد. مایع اسیدی از نوع اسید سولفوریک با خلوص 35 درصد است که 65 درصد مابقی را آب تشکیل می‌دهد. اگر می خواهید بین باتری های اتمی و اسیدی تمایز قائل شوید، کافی است به بالای باتری نگاه کنید.

  • حافظ باتری از ابتدا با اخذ نمایندگی از کارخانجات معتبر و تعاونی های باتری به دنبال آسایش و رضایت شما بوده و با اولویت در انتخاب با کیفیت ترین محصولات به این مهم دست یافته است.
  • در صورت اضافه شدن تجهیزات برقی اضافی به خودرو آمپراژ باید افزایش پیدا کند.
  • همچنین با آقای باطری خیال‌تان از کیفیت و اصالت محصولی که خریداری می‌کنید و البته گارانتی آن آسوده است.
  • بسیاری از شرکت ها باتری های مختلفی، از نظر سایز و جنس صفحات، را تحت یک گروه بندی تولید می کنند.
  • عمر مفید باتری یکی از مهمترین عوامل در خرید باتری ماشین شارژی است.
اطلس باتری هم از دیگر شرکت های معتبر تولید باتری در کشور کره است که محصولات آن طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده و در بازار باتری داخلی به وفور یافت می شود. باتری تایگر، اصلی ترین برند این شرکت است که می توان آن را به عنوان معروف ترین و پر فروش تربن باتری در داخل کشور دانست. باطری وارتا تنها باطری اروپایی در ایران است که قابل استفاده در خودروهای کمپانی بنز آلمان و کمپانی خودرو سازی پورشه است. همچنین این باتری برای انواع خودرو های داخل کشور از جمله پژو، مگان و ماکسیما نیز مناسب است. باطری سوناتا دارای مشخصات و ویژگی‌های خاصی است که قبل از خرید باید به راهنمای خرید باتری سوناتا توجه کنید.

خرید باتری ماشین بر اساس آمپر باتری