دسته‌بندی نشده

قیمت و خرید بهترین دوربین مدار بسته خانگی 20 مورد چی چی چی | tizbincctv

همانطور که اکثر ما برند سامسونگ را میشناسیم ، این برند در حیطه محصولات صوتی تصویری مشغول است. این شرکت نیز به واسطه تولیدات با کیفیت خود توانسته است تا بخش بزرگی از این بازار را در اختیار بگیرد. در حدود ۱۱۰۰۰ کارمند در ۱۶۰ کشور دنیا به مشتریان این شرکت خدمات می دهند. ۳۵ شرکت بزرگ و کوچک در دنیا به عنوان زیر مجموعه داهوا در قاره های آسیا ، اروپا ، آمریکا ، آفریقا و، اقیانوسیه و خاور میانه در حال فعالیت هستند.

http://atisflower.irدر مناطق مسکونی و اداری معمولا سوژه‌های مورد مجله خبری دوربین مداربسته ما متمرکز و در کنار یکدیگر هستند. همان‌طور که اشاره شد، موارد مختلفی روی انتخاب دوربین مدار بسته تاثیر‌گذار هستند. به همین دلیل لازم است که شناخت دقیقی نسبت به محیط داشته و بر اساس اولویت‌ها و نیاز‌ها، دوربین مورد نیاز را خریداری کنید. در ادامه پیش‌نیاز‌های خرید دوربین مدار بسته برای مغازه را مرور خواهیم کرد.

  • از دلایل موفقیت این شرکت در بازار دوربین را می توان اهمیت و تمرکز در ایجاد نوآوری، ارائه محصولات با کیفیت و در عین حال با قیمت مناسب برشمرد.
  • بدون شک یکی از بهترین این راهکار‌ها، استفاده از دوربین مدار بسته است.
  • دپارتمان شبکه و سیستم های امنیتی شرکت دیجی رانو ارائه دهنده راهکارهای ایمنی و امنیتی تحت شبکه IP و سیستم های نظارت تصویری HD و فروش بهترین محصولات دوربین مداربسته می باشد.
برخی از دوربین‌ها با هاب فعال هستند که ترجیح ما نیستند، زیرا فضای بیشتری را اشغال می‌کنند. از آنجایی که دید در شب مادون قرمز از حسگرهای LED با چشم غیرمسلح نامرئی است، دوربین امنیتی با قابلیت دید در شب، این امکان را می‌دهد که بدون اینکه کسی متوجه شود از افراد فیلم گرفته شود. کمپانی هامر نیز مانند هایک ویژن بصورت تخصصی بر روی طراحی و تولید دوربین مداربسته فعالیت دارد. دوربین مداربسته داهوا تولید کشور چین می باشد و کیفیت فوق العاده ای دارد.

بهترین دوربین مدار بسته خانه هوشمند: 11. دوربین امنیتی Zmodo

محصولات برند پلکو از سری محصولات دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی و نظارتی متوسط رو به بالا است. دوربین مدار بسته اکسیس محوبیت زیادی را در سراسر جان به دلیل رمز گذاری بی نظیر خود داراست . تضاویر و فایل های ضبط شده در دستگاه های این کمپانی امنیتی فوق العاده داشته و تا حد زیادی از سرقت هایی از راه دور در امانند . دوربین مداربسته الجی را می توان جزو برترین دوربین مداربسته ای دانست که می توان آن ها را به سریع ترین حالت ممکن در مکان های مورد نیاز نصب کرد . همچنین امکان مدیریت دوربین مداربسته و دستگاه های این برند محبوب نیز به راحتی فراهم شده است که از مزیت های این دوربین ها است .

لینک های کاربردی

اما مدل‌های پیشرفته‌تر و گران‌تری نیز در بازار وجود دارد که قادر به ضبط فیلم با رزولوشن 2K و 4K هستند. برخورداری از زوم اپتیکال ویژگی است که در موارد مختلفی می‌تواند تاثیرگذار ظاهر شود. به واسطه این امر می‌توانید بدون افت کیفیت تصاویر ضبط شده را بزرگ‌نمایی کرده و جزئیات را بهتر مشاهده کنید. هر چه رزولوشن دوربین بالاتر باشد، کیفیت تصاویر بهتر در نتیجه جزء بهترین دوربین مدار بسته برای فضای داخل است. امروزه رزولوشن HD بسیار مورد استفاده عموم قرار گرفته است، البته رزولوشن FULL HD نیز در بازار موجود است که بهترین کیفیت را دارد.

قیمت پرفروش ترین دوربین مداربسته برند داهوآ