دسته‌بندی نشده

قیمت دوربین منزل ️خرید دوربین مداربسته خانگی کوچک مخفی بیسیم چرخشی | tizbincctv

یک دوربین ای اچ دی در بدترین حالت می تواند تصاویری با کیفیت 720P ثبت و ضبط نماید در صورتی که حداکثر کیفیت دوربین های آنالوگ 960H می باشند بنابراین عمده تفاوت این دوربین ها با نوع آنالوگ در کیفیت تصویر آنها است. البته توجه داشته باشید که در این دوربین ها نیز برای ضبط تصاویر نیاز به دستگاه دی وی آر دارید. دوربین مدار بسته AHD یا HD می تواند در بستر آنالوگ تصاویر اچ دی ارائه دهد. دوربین مدار بسته پین هول دوربین های مخفی نیز نام دارند که اندازه کوچکی داشته و قابلیت نصب و تصویربرداری در هر مکانی را دارند. دوربین مداربسته پین هول دید در شب ندارد و برای نصب آن کافی است یک کابل RG59 و یک سیم برق برای آداپتور 12 ولت بکشید و به دوربین مداربسته سوزنی یا پین هول متصل نمایید.

  • همیشه یکی از درخواست های اصلی کارفرمایان از مجریان و نصابان سیستم نظارتی راه اندازی و تنظیم سیستم نظارتی برای انتقال تصویر و مشاهده ان از مکانی دیگر می باشد.
  • در این صورت ما با دوربین‌های آنالوگ، IP یا تحت شبكه و تركیبی از این دو طرف هستیم.
  • این دوربین مداربسته برای طلافروشی و کارخانه ها مناسب بوده و می توانید از آن ها استفاده کنید.
  • کیفیت بالای این دوربین ها به دلیل استفاده از کابل های شبکه CAT5 و CAT6 می باشد که همین امر قیمت دوربین مداربسته IP را بالا می برد.

دوربین‌های مداربسته ویژگی‌هایی دارند كه منجر می‌شود تا قشر وسیعی امروزه اقدام به تهیه چنین ابزاری كنند. قیمت دوربین مدار بسته که به صورت چرخشی هستند نسبت به سایر مدل ها گران تر است. این دوربین‌ها معمولاً به منظور نظارت و پیگیری رفت و آمد در هر مكانی كه مدنظر است نصب می‌شوند. امروزه با وجود انواع دوربین مداربسته، كاربردهای متعددی نیز برای مانیتورینگ رفت و آمد پیدا كرده‌اند.

دوربین هوشمند شیائومی IMILAB مدل C21 CMSXJ38A

امروزه تکنولوژی های مختلفی برای دوربین مدار بسته وجود دارد که هر یک از آن ها به نوعی نیاز های افراد را تامین می کند. این دوربین ها کاربرد های مختلفی برای سیستم ها و ارگان هایی از جمله پلیس نظامی، سیستم کنترل ترافیک ، فروشگاه ها، بیمارستان ها و به طور کلی نظارت بر اماکن را دارا می باشد. در ادامه ضمن توضیح انواع و کاربردهای دوربین مداربسته به تفصیل این سیستم امنیتی را شرح خواهیم داد. لازم به ذکر است که برای خرید دوربین مداربسته نیازی به بررسی دقیق این سیستم امنیتی نیست بلکه توضیحات متخصصان دوربین مدار بسته برای شما راه گشا خواهد بود. ظهور دوربین های AHD در کنار دوربین های آنالوگ و تحت شبکه که در دو نقطه مقابل طیف کیفیت و قیمت دوربین قرار داشتند، حد وسطی را برای خرید دوربین های مدار بسته ارزان قیمت ایجاد کرد.

دوربین مداربسته 3 انتن بیبی کم v380

باخرید آنلاین دوربین مداربسته از سایت های معتبر و مطمئن از ایمنی هر محیطی آرامش خاطر خواهید یافت. به خصوص اگر تصویر تحت تاثیر یک رنگ غالب بوده باشد و یا اینکه هیچگونه نور سفیدی با منبع طبیعی وجود نداشته باشد. بنابراین با الگو قرار دادن این قابلیت در چشم انسان قابلیتی با نام AWB ابداع گردید. تحت شرایط استثنایی مثل هنگامی که کارفرما بخواهد از وقوع یک جرم جدی جلوگیری کند، با گرفتن مجوز مربوطه از مراجع قانونی و در یک بازه زمانی محدود، این کار امکان پذیر می شود.

در زمانی که استعلام مجله خبری دوربین مداربسته را کنترل می کنید بررسی کنید که کابل در قیمت ها در نظر گرفته شده است و متراژ آن چند متر در نظر گرفته شده است. در متراژ های بالا نوع و قیمت کابل تاثیر خیلی زیادی بر قیمت کل سیستم خواهد داشت. کیانام ارتباط مشاور، طراح و مجری در زمینه‌ی سیستم‌های نظارت تصویری است و به صورت حضوری و آنلاین فعالیت می کند. کیانام ارتباط آماده همکاری با تمامی اصناف و کاربری های مختلف در محیط‌های آموزشی، بیمارستانی، ادارات ، بانک‌ها، مراکز نظامی و دولتی و… است. آنها را می توان هم در داخل و هم در فضای باز نصب کرد و یک راه عالی برای جلوگیری از جرم قبل از وقوع دارد. یک دوربین امنیتی PTZ می تواند جایگزین 2/3 دوربین های ثابت بدون حرکت سر شود.

http://atisflower.ir