دسته‌بندی نشده

لیست 50 برند برتر دوربین مداربسته جهان در سال 2018 دوربین مداربسته رشت امن الکترونیک | tizbincctv

هایک ویژن و داهوا همواره در حال رقابت برای گرفتن جایگاه بهترین مارک دوربین مداربسته هستند. مقایسه ویژگی‌ها و تفاوت این دو مدل را در مقایسه آخرین مدل‌های دوربین هایک ویژن و داهوا بخوانید. شرکت‌ها و برندهای زیادی در زمینه تولید و پخش سیستم دوربین‌ مداربستهفعالیت دارند.

مدل THC-T120

دوربین مداربسته میکرونیکس دارای انواع دوربین تحت شبکه MICRONIX ، دوربین AHD میکرونیکس و همچنین دوربین های آنالوگ MICRONIX می باشند. دوربین مداربسته کستل دارای انواع دوربین تحت شبکه کاستل، دوربین AHD کستل و همچنین دوربین های آنالوگ Castle می باشند. دوربین مداربسته اگنی دارای انواع دوربین تحت شبکه AGNI و همچنین دوربین های آنالوگ AGNI می باشند. دوربین مداربسته Mega دارای انواع دوربین تحت شبکه Mega و دوربین AHD مگا و همچنین دوربین های آنالوگ Mega می باشند. دوربین مداربسته ZEEG دارای انواع دوربین تحت شبکه ZEEG و دوربین AHD زیگ و همچنین دوربین های آنالوگ ZEEG می باشند.

  • همکاران عزیزی که در زمینه ” نصب دوربین مداربسته ” فعالیت میکنند میتوانند از مشاوره ی کارشناسان ما برای انتخاب دوربین مداربسته مناسب استفاده کنند.
  • برای خرید و استفاده از محصولات دی ام اس شما باید به پشتیبانی و خدمات پس از فروش توجه داشته باشید.
  • دوربین مداربسته ورتینا دارای انواع دوربین تحت شبکه Vertina ، دوربین HD-TVI ورتینا و همچنین دوربین های توربو اچ دی ورتینا می باشند.
  • شرکت پاناسونیک در سال ۱۹۵۵ در ژاپن تأسیس شد اما تأسیس برند دوربین پاناسونیک در سال ۲۰۰۸ به صورت اختصاصی شروع به کار کرد.

در مجله خبری دوربین مداربسته برند دوربین های مدار بسته بوش از تکنولوژی های روز دنیا استفاده شده است. همین امر موجب شده تا برند بوش به یکی از کمپانی های برتر تولید کننده ی تجهیزات الکتریکی تبدیل شود. برند بوش از سال 2008 تا به امروز در تولیدات خود از تکنولوژی تحت شبکه استفاده نموده است.

آشنایی با بهترین برند دوربین مدار بسته

این برند به سبب داشتن کیفیت بالا و قیمت مناسب آن نسبت به تولید کننده های دیگر سیستم های حفاظتی امنیتی جزو شناخته شده ترین برند ها در این زمینه است. از آنجایی که سالهاست فضای کافه کتاب ها در کشور ما رایج شده، کافه آموزشگاه با الهام از این فضا، یک فضای آموزشی برای کارآموزان سراسر کشور فراهم دیده تا در آن به رشد و یادگیری بپردازند. این دوربین ها تحت شبکه هستند و می‌توانند تصاویر تمام رنگی با کیفیت 4K را حتا در شب تهیه کنند.

تمامی دوربین های نونیم داخل بازار ایران ساخت کشور چین می باشند، بسیاری از این تجهیزات داخل خود ایران مونتاژ می گردند. اگر مارک یا برند مذکور در ایران به صورت قانونی ثبت نشده باشند، از نظر قانونی یک برند یا مارک به حساب نمی آیند و اصطلاحا به اینگونه برندها، مارک های ساختگی و یا برندهای ساختگی می گوئیم. بسیاری از کمپانی های چینی دوربین های نظارتی خود را بدون نام و نشان برند به کشورهایی مانند ایران صادر می کنند. زمانی که شخص یا اشخاصی تجهیزاتی را که ساخت یک برند یا کمپانی نیست را با نام آن کمپانی راهی بازار می نمایند، اصطلاحا می گوئیم این تجهیزات دارای مارک جعلی هستند و تولید کمپانی ذکر شده نمی باشند. دوربین های مگاپیکسل این شرکت کیفیت عالی تصویر و امکان آنالیز تصویر را دارد و رزولوشن متفاوت بین 1.3 تا 12 مگاپیکسل را به کاربران ارائه می دهد. در رابطه با کیفیت این محصولات نمیتوانم اظهار نظر مستقیم کنم گرچه با این برندها آشنا هستم اما این محصولات از برندهای ایرانی محسوب می شوند.

http://atisflower.ir